- Waardering
- 666
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dikke pomp in die schouders van je Riv.
Lekker bezig geweest en je weet toch die TRAPS!
Goed weekend
)
)

shit happens
we kenne het allemaal wel, een training die k*t gat, een training die niet zo gaat zoals je hem in je hoofd laat afspelen. Take it... that's the game. Het wil niet zegen dat het gen impuls geeft man... slechte trainingen zijn ook nodig.. het geeft je wilskracht.. maar het leert je ook een hoop. het kan niet altijd zo gaan zoals je wil.. beter luisteren naar je lichaam en zorgen voor een betere connectie tussen mind en body....
je komt er wel riv.... babysteps my friend![]()
Ik had vanochtend al geen hardcore gevoel. En als je me een beetje tegenzin naar de gym gaat, dan weet je al dat je het moeilijk krijgt. Toen zag ik de chick van mn trainingsmaatje en zegt ze: ''Hij is er niet''. Meteen ging er door mn hoofd heen van: ''K*t, die gozer zou me nog een beetje kunnen motiveren om uiteindelijk samen hardcore te knallen'' Maar het mocht niet zo zijn vandaag. Mn lichaam zat er al een paar weken terug doorheen, ik heb mezelf opgezweept, maar het was van korte duur.
Altijd maar die kwark, altijd maar die vieze volle bakken met brinta met melk, altijd maar brood, altijd maar water, altijd maar die aardappels en rijst. Het begint me allemaal een beetje op te breken. Elke dag dezelfde voedingsschema. Steeds erop letten op dat je je kh/ew naar binnen krijgt. Ik lees ook bij andere mensen, dat ze het er ook moeilijk mee krijgen, na een jaar steeds zo strict te leven. Soms denk ik, waar de **** ben ik allemaal mee bezig. Maar naar mijn optiek, moet je gewoon als een topsporter leven als je het maximale uit bodybuilding wilt halen. En dat gaat met geleidelijke ups, maar vooral met veel downs. Ik denk dat ik zometeen 2 volle borden friet(700gr) en een paar frikandellen ga eten.

Ja ik ken je gedachte... ik heb dat vroeger ook gehad.. Ik heb er laatst met marijn nog een discussie over gehad en we zijn beiden van mening dat we veel harder gaan in de gym en daarbuiten als we gewoon trainen en doen waar we plezier in hebben. ik eet nu strict in de cut omat ik perse droog wil worden, das mijn doel.. al het andere is bijzaak.. ik heb er plezier in dat ik droger wordt.. ik heb er plezier in dat ik squat als een mother****er.. de rest neem ik voor lief. Ik train ook niet met een vast schema.. gewoon doen wat leuk is.. maak praatje tussen je training ofzo.. het hoeft allemaal niet 140% hardcore. das bullshit denk ik. Have fun, gain hard!!!! Maar houd in je achterhoofd waar je me bezig bent. ik zorg er altijd voor dat ik een training voldaan afmaak.. no matter what. Gewicht/volume/intensiteit... make your choice
zelfs op dagen dat je niet met een voldaan gevoel naar buiten gaat.. take it.. learn from it.... geniet van je friet met frikandellen.. pleur er de mayo en de ketchup up.. who gives a ****... LEEF! BB moet in je leven passen en je moet offers maken voor BB maar alleen als je er op een of meerdere dimensies fun uit kunt halen gozer...![]()

Ik denk als je echt resultaat wil boeken en ****ing kwaliteitsmassa hard en strak wil opbouwen. Moet je mega goed op je dieet letten.........tenminste ik merk gewoon als ik goed eet dat je spieren daar goed op reageren?
Voor de rest ben ik het met je eens de boog kan niet altijd gespannen staan maar zeker niet te los met bodybuilding want je moet ook tonen bro.
Er zijn er maar weining denk ik op DBB die hun shirt uitdoen en echt toonbaar zijn. Gewoon harde kwaliteitsmassa en off-season nog steeds op een niet al te hoog BF% zitten.
Goed weekend mannen
O ja lekker getraind! Nu lekker eten beest..
Ik herken je gevoel riv, ik kan er natuurlijk niet helemaal over meepraten omdat ik nog een snotneus ben en pas 12 maanden train. Ik heb ook dagen dat ik op sta en dat ik denk van; weer het zelfde liedje. Of dat ik weet dat ik nog 2 meals moet eten maar ik er totaal geen zin in heb, dan denk ik ook van **** it waar doe ik het voor. Maar dan is het meestal even een knop omzetten en gewoon vreten.
Verder ben ik het met mossad een, de boog kan niet altijd gespannen staan. Daarom eet ik af en toe een dagje met m'n vriendin mee en denk ik **** it, in 1 dag lever je geen spiermassa in hoor.
hahahaha Riv heeft ook motivational problems.
Vriend, ik had precies hetzelfde, vanaf donderdag. Hou op zeg.
Ik al gruwelijk pijn in m'n knie, en donderdag kon ik niet eens een fatsoenlijke training maken omdat ik ook nog eens pijn had in m'n borstaanhechting. Ik dacht bij mezelf; jezus wat een tievessport is het toch ook ik ben helemaal gesloopt. Eenmaal thuis geen zin meer om te eten. Vrijdag de hele dag geen k*t gegeten, s'avonds vanwege pijn ook niet wezen trainen. Zaterdag met een groepje naar kickbokswedstijden geweest. Ik werd al meteen uitgelachen omdat ik met m'n tasje met allemaal eten aankwam. Meer dan een uur in de auto gezeten; ik hield het bijna niet meer omdat m'n knie zo'n pijn deed. Eenmaal daar dacht ik; **** it ook maar ik laat die tas in de auto liggen ik heb geen zin in dat droge brood met kip en bananen en shakes. Zaterdagavond slecht gegeten en gewoon een paar baco's weggeklapt. Ik was meteend dronken. Ook vandaag ****ing slecht gegeten.
Als ik nu in de spiegel kijk dan voel ik me in en in verrot, depleted, leeg, klein.
Maar ik heb net m'n nieuwe trainingsschema en voedingsschema opgesteld en morgenochtend begin ik gewoon weer met frisse moed aan een nieuw dieet en een nieuw schema. Ain't nothing to it but to do it.
Schrale troost bro, we hebben er allemaal weleens last van. Paar dagen een p*ssy zijn is niet erg. Maar daarna weer harder dan tevoren verder gaan.
)
Een goede trainingsmaat is het belangrijkste wat er is.
gainze

Die gozer liet me echt met mn bek voor tanden staan. Met een Incline Dumbbell Press van 44 en een Bench van 8x115(zelf) en 6x125(met 2 negatief)
En ik kan daar echt niet tegen als een trainingsmaatje meer dan me drukt
Gaat nog leuk worden![]()

bewijst maar weer eens hoezeeer BB een mentale sport is
petje af Riv !!