Fitness Seller

Riv's BB-Only LOG

• Topic Starter Topic Starter
Heb precies hetzelfde riv, eerst ff alles in je kop op een rijtje krijgen voordat je weer kan knallen.

Inderdaad bro! Hoe het er nu voor staat heb ik geen zin meer in dat op je eten letten en keihard trainen. Trainen wil nog wel lukken, maar rusten/eten en al die toestanden. Ik denk dat ik voorlopig ook een stapje terug ga doen. We zien wel wat de tijd brengt;)

Woensdag: Schouders&Traps

Schouders

Cable Front Raises (****ing strict)

10x25
8x30
8x30

Standing Side Raises > Superstrict

8x9
8x10
8x12
8x14

Seated Military Press

10x50
8x60
8x70
5x75

Seated Side Raises > Strict

8x10
8x11
8x11

Isolatie-Machine shoulder press

3 sets

Traps

Barbell Shrugs

20x80
12x110
10x130
15x100

Power Shrugs

20x100
15x130

Db Shrugs

15x36
15x40
12x44

Buik

...

Comments: Goede training

Dinsdag sloeg ik over en vandaag sla ik weer over. Totaal geen zin/motivatie. Het is een rommeltje in mn hoofd en ik ben met andere dingen bezig. Ik dacht dat een nieuwe trainingsmaat mn motivatieproblemen zou wegnemen, dus niet. Ik kijk het even aan

maar goed dat de invulling van je dagen uit cardio bestaat :cool::cool::p

zelfde comment als seagal eigenlijk...WTF

dit log valt me ineens op en die trainingen zijn bruut man, goede gewichten damn

RIV ouwe, gebeurt hier nog wat of hoe zit dat??????

Hoe gaat het squaten met een tandenstoker in je knie? :cool:

Review

De laatste tijd ben ik weinig verschenen in de gym. Ook het eten gaat beduidend minder. Ik moet weer een beetje motivatie vinden ergens. Maar voorlopig zou ik bij god niet weten, waar ik dat zou moeten halen. Het is heerlijk weer. Ik ben of in de tuin aan het genieten van het weer, of ik ben aan het werk. Of ik ben bezig mn eigen huisje in te richten(Midden/Eind Augustus ga ik er in, dan is alles klaar) Of ik ben met dingen bezig van mn nieuwe studie(op de pc). Binnenkort ga ik ook op vakantie.
Eerlijk gezegd mis ik het trainen ook niet, daar heb ik het een beetje te druk voor. Ik ben ook aan het herstellen van mn vinger en mn pols was weer een beetje overbelast. Wanneer ik weer hardcore ga beginnen met trainen is nog onduidelijk. In September begint school ook weer en ik heb een lekker baantje, die ik niet ga laten lopen. Dus ik moet maar zien hoe ik dat ga managen. Stoppen met trainen zal ik sowieso NOOIT doen. Ik denk dat ik in september 4x per week bodybuilding voorlopig gaan vervangen door 3x per fitnessen. Verder zal ik gewoon op mn eten blijven letten. Maar wie weet heb ik er tegen die tijd wel iets op gevonden. Ik ben gisteren wel wezen trainen(lichtjes). Ik zal morgen ook gaan. Maar ik hoop maandag weer een beetje serieus aan de slag te gaan, zodat ik weer fatsoenlijk kan verschijnen op het strand.

fitnessen wtf ---->quitter

Geen quitter. Maar op dit moment ga ik nog 'hardcore' verder, voor zover daar nog sprake van is. Vanaf September ben ik de hele dag gewoon volgepland. Als ik bijv. van 9 tot 2 op school zit. En van 3 tot 7 ga werken. Dan is de dag al praktisch om. Dan ga ik naar huis, douchen, eten etc. Dan is het al een uur of half 9/9uur. Dan moet ik nog huiswerk maken en/of de stof doorbladeren. Uurtje tv kijken. En dan is het al bedtijd. Op dagen dat ik vrij van school ben of niet hoef te werken, ga ik wel gewoon trainen. En als ik eenmaal een bepaalde ritme te pakken heb met school en werk(Gewoon eten tijdens de colleges door etc.) zal ik ook weer serieus bezig gaan zijn met bb-en;)

Dus het is gewoon een kwestie van realistisch blijven. Er zijn belangrijkere dingen in het leven dan bodybuilding. Tenzij je er je beroep van maakt.

Wat een dikke BS je kan toch wel minimaal 3x per week 1 uurtje gaan trainen en gewoon BB-ing waarom fitnessen wat is dat nou weer?. Your choice not mine.....post nog wel even een filmpje voordat je stopt met al die zware gewichten en oefeningen van je;)
http://www.youtube.com/watch?v=A7cLNBunm6Y

Anyway succes

Wat een dikke BS je kan toch wel minimaal 3x per week 1 uurtje gaan trainen. Your choice not mine.....post nog wel even een filmpje voordat je stopt met al die zware gewichten en oefeningen van je;)
http://www.youtube.com/watch?v=A7cLNBunm6Y

Anyway succes

Als je goed leest. Dan zeg ik ook dat ik 3x p/w ga trainen. En dat ik nooit ga stoppen. Maar ik moet de boel maar zien te managen in het begin. Na een tijdje zal ik alles gewoon weer hardcore aanpakken.

I'll be back;)

Als je goed leest. Dan zeg ik ook dat ik 3x p/w ga trainen. En dat ik nooit ga stoppen. Maar ik moet de boel maar zien te managen in het begin. Na een tijdje zal ik alles gewoon weer hardcore aanpakken. I'll be back;)

Ik lees goed bro je gaat 3x per week fitnessen. Je maakt nu al een planning terwijl je niet eens weet hoe het gaat. Daarnaast als je het minder drukt hebt zoals de laatste tijd kan je al geen moitvatie vinden.

Ill be back ---> ;) succes en maak je niet zo druk over de zorgen van morgen.

Ik lees goed bro je gaat 3x per week fitnessen. Je maakt nu al een planning terwijl je niet eens weet hoe het gaat. Daarnaast als je het minder drukt hebt zoals de laatste tijd kan je al geen moitvatie vinden.

Ill be back ---> ;) succes en maak je niet zo druk over de zorgen van morgen.

Thnx man. Ik zie er heel erg tegenop, maar misschien zal het gewoon meevallen allemaal;)

Riv, what the **** is dit nou joh?

Iedereen heeft wel eens motivational problems. Dat hoort erbij. En tuurlijk draait het leven niet om bodybuilding en is het niet altijd mogelijk om altijd even hardcore er mee bezig te zijn. Er zijn inderdaad belangrijker dingen. Maar er is altijd een weg te vinden.
Waar een wil is, is een weg. En je moet jezelf afvragen of die wil er nog wel is.
Ik denk het niet, ik denk dat je er geen zin meer in hebt.
Dan moet je ook eerlijk tegen jezelf zijn en zeggen; **** it ik heb niet de dedication om er hardcore mee bezig te zijn, ik ga hobby'en. Ik neem genoegen met een matige fysiek, ik vind het wel best. En dat kan, ieder z'n keuze. En ik respecteer zo'n keuze.
Voor mij zal stoppen of "fitnessen" nooit een optie zijn. Ik krijgt zoveel terug voor bodybuilding, zowel mentaal als fysiek, dat ik altijd zal zoeken naar een weg waarin ik de verplichtingen van het leven (werk, gezin, etc.) op een waardige manier kan vervullen maar waarin bodybuilding nog steeds een (zo groot mogelijke) rol van betekenis speelt.
Succes met het maken van jouw keuzes.

Riv, what the **** is dit nou joh?

Iedereen heeft wel eens motivational problems. Dat hoort erbij. En tuurlijk draait het leven niet om bodybuilding en is het niet altijd mogelijk om altijd even hardcore er mee bezig te zijn. Er zijn inderdaad belangrijker dingen. Maar er is altijd een weg te vinden.
Waar een wil is, is een weg. En je moet jezelf afvragen of die wil er nog wel is.
Ik denk het niet, ik denk dat je er geen zin meer in hebt.
Dan moet je ook eerlijk tegen jezelf zijn en zeggen; **** it ik heb niet de dedication om er hardcore mee bezig te zijn, ik ga hobby'en. Ik neem genoegen met een matige fysiek, ik vind het wel best. En dat kan, ieder z'n keuze. En ik respecteer zo'n keuze.
Voor mij zal stoppen of "fitnessen" nooit een optie zijn. Ik krijgt zoveel terug voor bodybuilding, zowel mentaal als fysiek, dat ik altijd zal zoeken naar een weg waarin ik de verplichtingen van het leven (werk, gezin, etc.) op een waardige manier kan vervullen maar waarin bodybuilding nog steeds een (zo groot mogelijke) rol van betekenis speelt.
Succes met het maken van jouw keuzes.

Tuurlijk bro, iedereen krijgt weleens te kampen met motivatie problemen. Maar ik zit wat bb betreft in een diepe dal. Ik heb al heel wat weekjes niet meer kunnen eten, hoe ik normaal eet. En ik zit heel snel vol nu. Ik moet mezelf nu altijd een paar klappen in mn gezicht geven, om me niet te vergrijpen aan junkfood en troepdrankjes. Maar dat gaat vooralsnog goed. Ik eet clean. Een week of 3 geleden kreeg ik weer wat motivatie, door mn nieuwe trainingsmaatje. Maar die gozer blijkt niet altijd loyaal te zijn en komt alleen wanneer het hem uitkomt. Mij best dan pomp ik gewoon alleen, maar ik kon het niet echt opbrengen de laatste tijd. Mn oorspronkelijke trainingsmaatje heeft eindelijk toegegeven aan zn hardnekkige onderarmblessure, dus die zie ik pas na de zomer weer terug denk ik. Maar we hielden elkaar altijd gemotiveerd. Na de zomer komt mn beste maatje in de buurt wonen.(Ook zn eigen huisje) En hij is ook bezig met bodybuilding, dus misschien krijgen we elkaar wel op de rails. Want hij staat nu zelf al 3 maanden 'stil'. Zin in Bodybuilding heb ik wel. Maar ik zie er een beetje tegen op om veel te gaan werken en ook naar school te gaan. Maar ik denk ook wel dat het mee zal vallen. Verder irriteer ik me op mn werk aan de hitte. En kreeg ik vorig week te voorduren met een paar tegenslagen.(vinger gekneusd + mn pols was weer een beetje overbelast) Dan kan je wel blijven spartelen wat je wilt, maar uiteindelijk laat je het 'voorlopig' voor wat het is.

Ik weet ook als ik nu stop, dat de weg naar een 'respectabele fysiek' verder weg is dan ooit. Als ik een paar maanden slecht ga eten en ga 'fitnessen', zal ik zeker 4/5kg spiermassa gaan verliezen. En dan kan ik uiteindelijk weer opnieuw beginnen. En dan is die 1.5 jaar ploeteren, vliegen, smeken, bedelen en werken om spiermassa voor niks geweest. Je hebt me wel aan het denken gezet. Sowieso wil ik mezelf weer opladen voor maandag. En mn voeding weer een beetje upgraden, om mn stofwisseling een beetje wakker te schudden. Over een maand ga ik op vakantie, dat heb ik sowieso wel verdiend. Misschien dat ik daarna gewoon een frisse start kan gaan maken.

Thnx bro, ik hou jullie op de hoogte.

Morgen staat er een schouder/traps workout op het programma. Maar ik zal niet zwaar gaan.

Ik heb nog een post voor je uit mijn log (na een aantal dagen vol drugs en drankgebruik met nagenoeg geen voedsel)

DINSDAG

En daar zat ik weer, achter m'n eigen pc, met een extra groot glas vol met no-xplode. Een dikke schuimlaag erop, smakend naar zeepsop. Met m'n neus dicht geknepen probeerde ik het bijna giftige goedje naar binnen te werken, terwijl ik dit filmpje keek;

Tegelijketijd was m'n usb kabel m'n mp3-speler aan het volgooien met Hatebreed.

Ik wist dat het zwaar ging worden, terwijl ik in een bloedhete auto naar een bloedhete gym reed. Ik wist dat ik een zware prijs moest betalen voor de marathon aan onvoorstelbaar katabole dagen (en nachten).
En daar stond ik dan, eerste oefening 3e set t-bar rows. Hatebreed dreunde tot diep in m'n hersenen door. Een druppel zweet liep van m'n voorhoofd over m'n neus op de 4 schijven van 25kg onder me. Ik keek naar de ader op m'n biceps richting m'n onderarm. Bijna een week was hij onzichtbaar, maar vandaag was hij terug; bijna compleet buiten m'n arm tredend. Dit wordt de hel dacht ik.
"let's do this mother****er, suck it up, **** this p*ssy weight, lets do this"
En wonderbaarlijk; 10 reps klapte ik eruit. Na m'n set voelde ik m'n lats vollopen. En na m'n vierde oefening zat er zo'n pomp in dat ik gewoon 2x zo groot leek. Een onbeschrijfelijk gevoel van agressie maar ook totale rust ervaarde ik deze zware, maar heerlijke training. Terwijl ik na m'n derde borstoefening m'n theelepel creatine in m'n AA'tje probeerde te mikken, en m'n hand oncontroleerbaar trilde als een parkinson-patiënt dacht ik aan de afgelopen dagen.
Ik dacht aan een zeer smaakvol chickie waar ik de afgelopen drie nachten bij geslapen heb. Drie dagen lang probeerde ze me een spoedbehandeling brainwashing te geven; de hele dag door; "ik vind het echt niet meer mooi zo, het is echt niet meer normaal, je moet echt stoppen het is echt meer niet gezond zo veel als je er mee bezig bent...blablabla"
En terwijl ik met moeite m'n AA'tje richting m'n mond probeerde te brengen, duizelig, misselijk, zeiknat van het zweet, en met een hartslag van ongezonde hoogte moest ik alleen maar lachen. Ik voelde me zo goed, zo voldaan, zo ying yang. Daar kan de beste xtc-pil, of de meest brute coïtus bij lange na niet tegenop.
Welcome back.

think about it...

Wat een tof filmpje ****ing animal is het ook!

Maandag: Borst&Buik

Normaal doe ik op maandag borst+biceps/buik. Maar ik wilde me nog niet hard gaan belasten door meteen 2 spiergroepen te gaan aanpakken. Dat komt wel weer vanaf volgende week. Ik moet eerst die 'feeling' terugkrijgen. En dat lukte aardig vandaag.

Borst

Incline Dumbbell Bench Press

10x26
8x30
8x34
6x34

Bench Press

8x70
8x80
8x90
4x100 (Die 8 reps gingen er niet in, damn wat heb ik kracht ingeleverd. Maar dit komt wel weergoed)

Incline Bench Press (Extra wide-grip)

3 sets

Dumbbell Fly's

10x20
8x22
8x24

Buik
...

Comments: In gewichten niet sterk. Ik heb ook 15-20% minder kracht dan 3 weken terug. En die biceps kon ik echt niet erbij pakken. Maar ik ben toch tot het gaatje gegaan met die 4 borstoefeningen. En ik had vandaag eindelijk weer die feeling te pakken. Die feeling die je net zo'n lekker gevoel geeft, als je klaarkomt. Ik kan zometeen(0:30) met een voldaan gevoel gaan slapen:thumbs:

toch een nette bench na die schuine dumbbelltjes. netjes man. wou dat ik het kon :D

Terug
Naar boven