- Waardering
- 164
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
toch een nette bench na die schuine dumbbelltjes. netjes man. wou dat ik het kon![]()
Mooi dat je de feeling weer hebt, die gewichten komen wel weer.
Thnx man. Ik moet jullie eerlijk bekennen, dat ik de afgelopen week af en toe gecheat heb. Chips, patat, frikandellen, koekjes noem maar op. Ik had er echt even lak aan. Van januari tot midden juni heb ik vrijwel altijd clean gegeten, dus opzicht is het niet zo heel gek. Ik ben wel 1.5/2kg in vet aangekomen. Maar met dit benauwde weer en met een beetje cardio, ben ik het zo wer kwijt.
Iedereen heeft wel last van zulke periodes, dat je het niet meer op kan brengen om goed en clean te eten. Als je hierna maar weer gaat knallen zoals je altijd deed!
ik ben na 2 borstoefeningen ook gesloopt. helemaal met dit weer. ik doe dan nog een flye oefening en dan houd ik het weer voor gezien voor de borst.
Trainen is toch wel het medicijn tegen al het 'leed' in het leven. Ik kan niet wachten tot de volgende training.
Yo bro's,
Vorig week 3x gaan trainen. Deze week wordt het 4x. Ik ben gisteren ook geweest, maar ik had niet echt tijd om mn log te updaten. Vanaf morgen komen hier weer trainingen te staan![]()
Maakt niet uit zolang er maar getraind wordt, al is het op recreatieve basis.
Moet jij zeggen bro. Laatste training van jou was 11 dagen geleden. Ik eis vandaag een brute ass whoop training in je log te zien.
lekker hoor!
nette MP
ff vraagje bro, wat vind jij van kwark in de cut trouwens?
ik mijd zoveel mogelijk brood.. eet me kip en kalkoenfilet gewoon los, maar dan wou ik nog extra kwark eten om wat voller te zitten zeg maar![]()

Netjes riv, complete training.
Waarom doe je MP zittend en niet staand? Of doe je gewoon liever zittend zonder speciale reden?

Nog een keer proberen dan.Zo riv jij bent ook aardig sterk bezig. Hangen er hier ergens pics van je fysiek rond?