MuscleMeat

Riv's BB-Only LOG

Mooi dat je de feeling weer hebt, die gewichten komen wel weer.

• Topic Starter Topic Starter
toch een nette bench na die schuine dumbbelltjes. netjes man. wou dat ik het kon :D

Thnx man. Na die bench was ik al voor 70% leeg. Best bizar hoe 2 oefeningen je kunnen slopen.

Mooi dat je de feeling weer hebt, die gewichten komen wel weer.

Thnx man. Ik moet jullie eerlijk bekennen, dat ik de afgelopen week af en toe gecheat heb. Chips, patat, frikandellen, koekjes noem maar op. Ik had er echt even lak aan. Van januari tot midden juni heb ik vrijwel altijd clean gegeten, dus opzicht is het niet zo heel gek. Ik ben wel 1.5/2kg in vet aangekomen. Maar met dit benauwde weer en met een beetje cardio, ben ik het zo wer kwijt.

Thnx man. Ik moet jullie eerlijk bekennen, dat ik de afgelopen week af en toe gecheat heb. Chips, patat, frikandellen, koekjes noem maar op. Ik had er echt even lak aan. Van januari tot midden juni heb ik vrijwel altijd clean gegeten, dus opzicht is het niet zo heel gek. Ik ben wel 1.5/2kg in vet aangekomen. Maar met dit benauwde weer en met een beetje cardio, ben ik het zo wer kwijt.

Iedereen heeft wel last van zulke periodes, dat je het niet meer op kan brengen om goed en clean te eten. Als je hierna maar weer gaat knallen zoals je altijd deed!

ik ben na 2 borstoefeningen ook gesloopt. helemaal met dit weer. ik doe dan nog een flye oefening en dan houd ik het weer voor gezien voor de borst.

Iedereen heeft wel last van zulke periodes, dat je het niet meer op kan brengen om goed en clean te eten. Als je hierna maar weer gaat knallen zoals je altijd deed!

Klopt. Maar ik heb nu ook een 'pensje' en dat is ****ed up. Vanaf nu weer proberen 100% dedication opbrengen. Trainen is toch wel het medicijn tegen al het 'leed' in het leven. Ik kan niet wachten tot de volgende training.

ik ben na 2 borstoefeningen ook gesloopt. helemaal met dit weer. ik doe dan nog een flye oefening en dan houd ik het weer voor gezien voor de borst.

Ik doe meestal als laatst chest dips voor de onderkant borst. Maar ik durfde dat nog niet aan ivm mn vingerblessure. Waar ik nu overigens weinig meer van merk. Maar het is altijd uitkijken geblazen met zulke oefeningen.

Trainen is toch wel het medicijn tegen al het 'leed' in het leven. Ik kan niet wachten tot de volgende training.

Mee eens, de beste trainingen heb ik als ik emotioneel ben; agressie, verdriet, haat etc.

Goed teken dat je weer zin hebt in de volgende training. Succes bro!

Aight Riv.
inderdaad.. als ik boos of gestresst ben.. of verdrietig als ik verloren heb van Arsenal met OSM dan train ik een stuk beter :P

ik ga je volgen bro.

Come on Riv waar blijven die trainingen?

homes al een week geen training ?

Yo bro's,

Vorig week 3x gaan trainen. Deze week wordt het 4x. Ik ben gisteren ook geweest, maar ik had niet echt tijd om mn log te updaten. Vanaf morgen komen hier weer trainingen te staan:thumbs:

Maakt niet uit zolang er maar getraind wordt, al is het op recreatieve basis.

Come on Riv waar blijven die trainingen?
Moet jij zeggen bro. Laatste training van jou was 11 dagen geleden. Ik eis vandaag een brute ass whoop training in je log te zien.

Zo riv jij bent ook aardig sterk bezig. Hangen er hier ergens pics van je fysiek rond?

Dinsdag: Schouder & Traps

Schouders

Shoulder Dumbbell Press

10x20
8x26
8x28
8x30

Standing Side Raises > Superstrict

8x9
8x10
8x12
8x12

Seated Military Press

8x50
8x60
8x70
6x70

geen 75 today

Barbell Front Raise

3 sets

Traps

Barbell Shrugs

20x80
15x120
12x130
20x100

Power Shrugs

15x110
15x130

Db Shrugs (1 sec hold)

15x34
15x38
15x42
10x44

Comments: Redelijk hardcore! Alleen was de sportschool echt ****ing druk. Ik ben er bijna 100min gebleven, veel te lang natuurlijk. Ik ben echt doodmoe nu.

Voeding

10:00 60 gr brinta met melk + shake + multivit
12:15 4 snee brood met pindakaas + 25 gr noten + visolie
14:15 100 gr brinta met melk + 50 gr kipfilet + 1 eierkoek
16:30 400 gr aardappelkrieltjes + 100 gr rundergehakt + 1 eierkoek + multivit
18:00-19:40 Trainen (Voor en na de training 2 aakg caps)
20:45 400 gr groenteschotel + 75 gr kipsnitzel
23:00 500 gr kwark + 50 gr. noten

lekker hoor!
nette MP

ff vraagje bro, wat vind jij van kwark in de cut trouwens?
ik mijd zoveel mogelijk brood.. eet me kip en kalkoenfilet gewoon los, maar dan wou ik nog extra kwark eten om wat voller te zitten zeg maar;)

Netjes riv, complete training.

Waarom doe je MP zittend en niet staand? Of doe je gewoon liever zittend zonder speciale reden?

lekker hoor!
nette MP

ff vraagje bro, wat vind jij van kwark in de cut trouwens?
ik mijd zoveel mogelijk brood.. eet me kip en kalkoenfilet gewoon los, maar dan wou ik nog extra kwark eten om wat voller te zitten zeg maar;)

Ik weet niet hoe jou lichaam daarop reageert. Ik zou gewoon veel noten vreten als ik jou was:D

Netjes riv, complete training.

Waarom doe je MP zittend en niet staand? Of doe je gewoon liever zittend zonder speciale reden?

Thnx man!

Ik doe ze altijd zittend, dan kan ik ze zwaarder pakken;)

Maandag

Borst

Incline Dumbbell Bench Press

10x30
8x32
8x34
6x36

Bench Press

10x60
10x80
8x90
6x100

Incline Bench Press (Extra wide-grip)

3 sets

Chest dips met dipriem

10xBW
8xBW+20kg
8xBW+25kg
8xBW+25kg

Biceps

Heavy Biceps Barbell Curls (Stricte houding)

8x40
8x45
8x50

One-Arm Bicep Cable Curl (Superstrict)

10x15
8x20
6x20

Hammer Curl / Hammer Curl -Db Curl Supersetje

Hammer:
10x16
8x20
8x22