AndroidHealthClinic

Riv's BB-Only LOG

• Topic Starter Topic Starter

Maandag Rug-Buik-Triceps

Rug

Pull-ups

10xbw
8xbw
8xbw

Heavy Lat-Pulley Wide Grip

3 sets

Deadlift

10x60
8x100
8x140
6x150
5x150

Vorig week had ik al getraind en veel gegeten/gerust. Dus met mijn kracht zit het wel weer goed. Binnen no-time zit ik weer tegen mijn max aan.(170/175)

Barbell Bent-Over Row (Strict)

8x50
8x80
8x100

Chinnen

3x8xBW

Buik

...

Triceps

Triceps Dip

10xBW
8xBW+20kg
8xBW+25kg
8xBW+30kg

Close-Grip Benchpress

8x60
8x80
6x90

Standing Triceps Extensions (met ez-bar)

3 sets

Triceps pushdown

3 sets licht pompen zonder rust

Comments: Back in the game > Ik heb al 3kg winst geboekt.

back on track; je pakt het weer lekker op na zo'n tijd b**chen, mooie training.

Mooie training inderdaad, die gewichten zijn niet mis.

t*ring jij blijft mij verbazen zo een lange tijd niet getraind en dan weer dat soort weights. Drop nou eens een pic in je log

Cleaned;)

Yo ik heb nooit problemen gehad met je log en de gewichten, ik kan me namelijk ook niet voorstellen dat iemand zou liegen.

Jammer dat je niet meer logt, maar dat is jou keus en die respecteer ik.

Yo ik heb nooit problemen gehad met je log en de gewichten, ik kan me namelijk ook niet voorstellen dat iemand zou liegen.

Jammer dat je niet meer logt, maar dat is jou keus en die respecteer ik.

Er is niemand die problemen met mij heeft gehad. Het duidt altijd op dezelfde persoon, dat zegt meer over degene dan over mij.

Ik ben vanaf 1 september weer hard begonnen en ik train nu nog harder dan voorheen. Ik heb al heel wat trainingsmaatjes versleten(3 stuks) Sinds september(of eigenlijk al in de zomer) heb ik een bodybuilder van 35 leren kennen. Hij is pas hier in de buurt komen wonen en hij kende nog niemand. Nu train ik 9 vd 10 keer dat ik train met hem. En hij duwt mij naar een hoger level.

Ik log al langer dan een jaar. Dus het zou inderdaad bizar zijn, om over weights te liegen en dat ook in een log neer te zetten. Het probleem is dat sommige mensen die trainen(niet perse mensen op dbb) een bepaald zelfbeeld hebben, waarin ze zichzelf als sterkste/gespierdste persoon zien. Ze zijn zo nauw en vol obsessie bezig met het spel, dat ze de welbekende frustraties op andere mensen botvieren. En dat is ontzettend jammer.

Ik heb besloten dat ik vanaf heden weer ga beginnen met loggen. Maandagavond> Doe ik aan freefight. Morgen staat er weer een training op het programma. Dit log zal ik gebruik om mezelf te ondersteunen weer mijn oude niveau te bereiken. Ik zit helaas nog niet op het niveau van een half jaar geleden. Binnenkort maar weer een aakg+creatine combi pakken.

Succes :D! Afgelopen tijd je trainingen verwaarloosd dan ? Of ?

Succes :D! Afgelopen tijd je trainingen verwaarloosd dan ? Of ?

Zoiets. Ik train nog steeds elke week. (minimaal 3x)
Maar ik krijg niet altijd voldoende eten binnen. Ik zit op school en daarnaast werk ik ook nog. Op jezelf wonen valt niet altijd mee:o

Ik heb besloten dat ik vanaf heden weer ga beginnen met loggen. Maandagavond> Doe ik aan freefight. Morgen staat er weer een training op het programma. Dit log zal ik gebruik om mezelf te ondersteunen weer mijn oude niveau te bereiken. Ik zit helaas nog niet op het niveau van een half jaar geleden. Binnenkort maar weer een aakg+creatine combi pakken.

Welcome back, ik hoop dat je het nu ff een tijdje volhoudt...
Hoe'st met de party weekenden?:D

Welcome back, ik hoop dat je het nu ff een tijdje volhoudt...
Hoe'st met de party weekenden?:D

Thnx bro.

Party's zit het nog steeds goed mee. Ik ga elke week minimaal 1 avond uit en dan helemaal los. Gewoon zakken pinda's meenemen, dozen mueslirepen en bij thuiskomt shake + brinta. En vooral geen sterke drank. Ik feest dus bb-verantwoord. Dat is wel netjes.

Dinsdag

Rug:

Warming-up > Chin up

3x8xbw

One arm Cable Row - slow

8x45
8x55
8x60

Deadlift

8x100
6x120
8x140
6x140

Bent-over-row

8x60
8x80
8x90

Lat pulley - wide

3 sets

Triceps:

CGBP

8x50
8x70
8x80

Triceps dip

8xbw
8xbw+15kg
8xbw+20kg
8xbw+25kg

L-french press (excl stang)

3x8x27.5

Comment: Goede intensiteit gehanteerd. Gewichten zijn niet zo bijzonder, maar dat maakt voorlopig niet uit

yes, riv is terug!
beter ouwe :D

Gister: Rug&Triceps

Dinsdag

Rug:

Warming-up > Chin up

5x8xbw

One arm Cable Row - slow

8x40
8x50
8x60

Deadlift

10x100
8x120
8x140
8x150
5x150

Bent-over-row

8x70
8x80
6x90

Lat pulley - wide

3 sets

Triceps:

CGBP

8x60
6x80
6x85(spot 1 rep)

Triceps dip

8xbw
8xbw+20kg
8xbw+25kg
6xbw+25kg

Supersetje-triceps cable extensions + triceps pushdown

8x5

8x40,35,30,25,20

Comments: Helemaal leeg

Ik ben nu aan het nadenken over een nieuw schema. Die wil ik vanaf maandag gaan toepassen. Iemand nog suggesties? Ik wil in ieder geval een keer iets anders doen dan een split schema

Terug
Naar boven