XXL Nutrition

Riv's BB-Only LOG

• Topic Starter Topic Starter
Vanmorgen

Zojuist 30min. wezen hardlopen(na een hele lange tijd) Vanavond staat latin village(indoor) voor de deur. Ik ben benieuwd of het net zo'n succes zal worden als de outdoor editie's. Morgen zal ik een review doen van de afgelopen week.

Fijn weekend iedereen.

Bizar goede status heb je na zo`n korte tijd trainen. Is mij nooit opgevallen door al die poes pas verhaaltjes in je oude log.

Keep up the good work en drink geen alcohol vanavond anders is je training weer voor niks geweest.

nice, wat is latin village..?

goede squats en deadlifts hoor! beest

Bizar goede status heb je na zo`n korte tijd trainen. Is mij nooit opgevallen door al die poes pas verhaaltjes in je oude log.

Keep up the good work en drink geen alcohol vanavond anders is je training weer voor niks geweest.

Thnx bro.

Nope geen alcohol vanavond, ik zorg dat ik pinda's, 2 shake's en een paar muesli-repen meeneem.

nice, wat is latin village..?

Dat is een electro/housefeest in Amsterdam spanksta. Het feest is vanavond.

goede squats en deadlifts hoor! beest

Thnx andere beest!

lekkere trainingen :)
dat is wel afzien ja, ik heb het ook in mijn garage :p in de winter is het best koud, maar dat vind ik lekker. maar gister en vandaag was het echt overdreven warm :P

Dat is echt vervelend ja:D
Ik stond gisteren steeds na 2/3 setjes de zweet van mn voorhoofd te vegen met mn handdoek.

Brute trainingen ouwe superdude, ik ga je log volgen!

Have fun vanaaf! Goede dingen gehoord over latinvillage

Koffie voor het uitgaan is altijd lekker!

Ik drink sinds ik train nooit meer koffie. Maar ik denk dat ik er idd even 2 bakken in ga knallen om 10 uur anders overleef ik de avond niet. Thnx voor de tip. Nu ik erover nadenk drink ik eigenlijk alleen maar water.:eek: Sinds ik begonnen ben met trainen was ik gestopt met prik te drinken en hield ik het op sap en water. Maar sinds midden januari ben ik opeens helemaal afgeknapt op sap???

Jij ook al? Gatver man ik ben gewoon doodmoe, maar heb vandaag geen moer uitgevreten. Erg vervelend gewoon.

Ik ben ook supermoe ja. Maar ik voelde me de hele week niet 100%, nu pas begin ik me beter te voelen maar tegelijkertijd ook supermoe.

Ik heb alle dranken vervangen door groene - en rooibos thee en light frisdranken sporadisch. Af en toe voor het uitgaan een paar bakken koffie is niet verkeer imo.

S6 bro en hosselze.

Ik drink sinds ik train nooit meer koffie. Maar ik denk dat ik er idd even 2 bakken in ga knallen om 10 uur anders overleef ik de avond niet. Thnx voor de tip. Nu ik erover nadenk drink ik eigenlijk alleen maar water.:eek: Sinds ik begonnen ben met trainen was ik gestopt met prik te drinken en hield ik het op sap en water. Maar sinds midden januari ben ik opeens helemaal afgeknapt op sap???

Ik ben ook supermoe ja. Maar ik voelde me de hele week niet 100%, nu pas begin ik me beter te voelen maar tegelijkertijd ook supermoe.

3 caffeine tabs voor je uitgaat, helpt nog eens bij de vetverbranding ook als je danst :D

Review

+

- Ik heb deze week 4 goede traningen neergezet, of eigenlijk 3 voor mijn gevoel. Maar als ik er nu op terugkijk dan viel die borsttraining maandag ook wel mee.
- Mn voeding was gewoon weer hardcore. (Echt niks op aan te merken)

-

- Ik heb het heel druk gehad, waardoor ik nu echt oververmoeid ben.
- Het slapen moet en kan nog steeds beter, mijn nachtrust wordt nog steeds niet optimaal benut.
- Doel voor de komende week of weken: VROEGER SLAPEN!
Op tijd naar bed gaan blijft een probleempje voor mij:(
- Ik was de afgelopen week verkouden, maar dat is nu gelukkig weggetrokken.

Gisteren heb ik eindelijk weer eens misbruik gemaakt van 1 van mn weekenden: Latin Village stond op het programma! En daar kan ik gewoon kort over zijn, het was gewoon echt een supertof feestje.En er werd goed gedraaid. Er kwamen veel rare/gekke/lelijke/mooie mensen. Met ons groepje hebben we ons onwijs geamsueerd en doodgelachen. Minpunt was dat er best wel wat minderjarige meisjes en jongens rondliepen. Ik ga nu een ontbijtje maken en dan zoek ik mn bed op

Morgen staat er natuurlijk weer een training gepland: Borst & Biceps

Idd doe ik nu ook ipv bier of andere drank.
Tijdens het uitgaan max 4 glasjes bier erbij en erna lekker aan de water

Gisteren heb ik 2 bakken koffie genomen thuis. Bij het ''voordrinken'' heb ik 1 glaasje fernandes genomen(dat vond ik wel genoeg prik voor de rest van de avond) Verder heb ik alleen maar water gedronken.

Goed bezig jij.. Op hoeveel kcal draai je nu? (KH/Vet/Eiwit?)

Terug
Naar boven