rivelino
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 73
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bizar goede status heb je na zo`n korte tijd trainen. Is mij nooit opgevallen door al die poes pas verhaaltjes in je oude log.
Keep up the good work en drink geen alcohol vanavond anders is je training weer voor niks geweest.
lekkere trainingen
dat is wel afzien ja, ik heb het ook in mijn garagein de winter is het best koud, maar dat vind ik lekker. maar gister en vandaag was het echt overdreven warm
![]()

Brute trainingen ouwe superdude, ik ga je log volgen!
Have fun vanaaf! Goede dingen gehoord over latinvillage
Thnx bro. I hope so, het muziek zal in ieder geval goed zijn en ik heb ook wel een opkikker nodig vandaag ik ben ****ing suf.
Thnx bro. I hope so, het muziek zal in ieder geval goed zijn en ik heb ook wel een opkikker nodig vandaag ik ben ****ing suf.
Sinds ik begonnen ben met trainen was ik gestopt met prik te drinken en hield ik het op sap en water. Maar sinds midden januari ben ik opeens helemaal afgeknapt op sap
Jij ook al? Gatver man ik ben gewoon doodmoe, maar heb vandaag geen moer uitgevreten. Erg vervelend gewoon.
Ik drink sinds ik train nooit meer koffie. Maar ik denk dat ik er idd even 2 bakken in ga knallen om 10 uur anders overleef ik de avond niet. Thnx voor de tip. Nu ik erover nadenk drink ik eigenlijk alleen maar water.Sinds ik begonnen ben met trainen was ik gestopt met prik te drinken en hield ik het op sap en water. Maar sinds midden januari ben ik opeens helemaal afgeknapt op sap
Ik ben ook supermoe ja. Maar ik voelde me de hele week niet 100%, nu pas begin ik me beter te voelen maar tegelijkertijd ook supermoe.

Idd doe ik nu ook ipv bier of andere drank.
Tijdens het uitgaan max 4 glasjes bier erbij en erna lekker aan de water
Goed bezig jij.. Op hoeveel kcal draai je nu? (KH/Vet/Eiwit?)