rivelino
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 73
Zeker een goed zet. Ik word er goed agressief van.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

En je wordt minder snel afgeleid.
Nette bench trouwens.
Full squat versta jij onder ass to the grass squats?
Bro je bent sterk als dat zo is een goede training man voor je poten.
Je hebt de belangrijkste oefening uitstekend gedaan.
20x100 15x110 12x120 thumbs;
Ik ben benieuwd als je iets lager in HH gaat zitten bijvoorbeeld 5x5 hh hoeveel kg je dan pakt.......
Jup...Het is inderdaad zo. Helemaal naar beneden met de kont. Ik heb vaker 8&10x130 gedaan en 1 keer 8x135 dacht ik. Dus ik ben ook wel benieuwd hoeveel kg ik zou kunnen pakken met 5x5hh. Mn poten zijn altijd al heel sterk geweest.(door :voetbal/karate/kickboksen)
Door kickboksen worden ze in ieder geval niet zo sterk heb ik jaren gedaan.Mijn PR op de squat is na 5/6 maanden trainen 150 kg below parallel 1hh. Ben overgestapt sinds deze week naar ATG squats
Denk eerder dat het door het voetballen komt bij je?
Brute maandagtraining, krachtig!
Jammer van vandaag maar toch lekker squat setje gedaan.
Kuiten gaan natuurlijk nergens over, soms moet je ff voelen of je allebei je ballen nog hebt; zoja gewoon netjes je oefening afmaken met dedication.
Thnx beest. Ja ik ben blij dat ik toch de squats heb gedaan en dat voel ik ook nu in mn poten. Kuiten gaat idd nergens over, maar ik moest echt stoppen anders had ik echt iets verdraaid of zou ik door mn rug gaan. Zometeen staat rug en triceps op de planning, maar ik heb momenteel zoveel aan mn hoofd. Ik ben benieuwd of ik een goede training ga draaien. Mn gevoel zegt van wel....dus ik ben benieuwd. Vandaag moet ik dus wel alleen trainen.
bruute training hoor! We praten niet meer over gister!!

Vroeg naar bed gaan is een b*ch nietwaar. Lukt mij ook nooit