XXL Nutrition

Riv's BB-Only LOG

goodluck

• Topic Starter Topic Starter
Dinsdag: Benen

Leg Extensions

3x12x75

Full Squat

20x60(Opwarmen)
20x80
20x100
15x110
12x120

Calf raises
2 sets

Comments: Het zat er gewoon niet in vandaag. Tot het squatten ging het gewoon lekker hardcore. Daarna zakte het in, ik heb mn dag gewoon niet. Om ongelukken/blessures te voorkomen ben ik naar huis gegaan.

lekkere squats maat :D

Full squat versta jij onder ass to the grass squats?
Bro je bent sterk als dat zo is een goede training man voor je poten.
Je hebt de belangrijkste oefening uitstekend gedaan.
20x100 15x110 12x120 thumbs;

Ik ben benieuwd als je iets lager in HH gaat zitten bijvoorbeeld 5x5 hh hoeveel kg je dan pakt.......

Full squat versta jij onder ass to the grass squats?
Bro je bent sterk als dat zo is een goede training man voor je poten.
Je hebt de belangrijkste oefening uitstekend gedaan.
20x100 15x110 12x120 thumbs;

Ik ben benieuwd als je iets lager in HH gaat zitten bijvoorbeeld 5x5 hh hoeveel kg je dan pakt.......

Jup...Het is inderdaad zo. Helemaal naar beneden met de kont. Ik heb vaker 8&10x130 gedaan en 1 keer 8x135 dacht ik. Dus ik ben ook wel benieuwd hoeveel kg ik zou kunnen pakken met 5x5hh. Mn poten zijn altijd al heel sterk geweest.(door :voetbal/karate/kickboksen)

Jup...Het is inderdaad zo. Helemaal naar beneden met de kont. Ik heb vaker 8&10x130 gedaan en 1 keer 8x135 dacht ik. Dus ik ben ook wel benieuwd hoeveel kg ik zou kunnen pakken met 5x5hh. Mn poten zijn altijd al heel sterk geweest.(door :voetbal/karate/kickboksen)

Door kickboksen worden ze in ieder geval niet zo sterk heb ik jaren gedaan.Mijn PR op de squat is na 5/6 maanden trainen 150 kg below parallel 1hh. Ben overgestapt sinds deze week naar ATG squats
Denk eerder dat het door het voetballen komt bij je?

Door kickboksen worden ze in ieder geval niet zo sterk heb ik jaren gedaan.Mijn PR op de squat is na 5/6 maanden trainen 150 kg below parallel 1hh. Ben overgestapt sinds deze week naar ATG squats
Denk eerder dat het door het voetballen komt bij je?

Oke bro netjes! Zou best kunnen door voetballen ja, maar ik ging jarenlang ook van A naar B met de fiets(tot mn 17e) Ik denk dat alle beetjes(including sporten) wel aan sterke benen hebben bijgedragen. Een maatje van me heeft bijv. jarenlang triatlon gedaan. Die is pas echt beesachtig sterk met de benen. Hij traint 1.5 jaar en maakt reps met 200kg full. Echt ziekelijk.

Brute maandagtraining, krachtig!
Jammer van vandaag maar toch lekker squat setje gedaan.
Kuiten gaan natuurlijk nergens over, soms moet je ff voelen of je allebei je ballen nog hebt; zoja gewoon netjes je oefening afmaken met dedication.

Brute maandagtraining, krachtig!
Jammer van vandaag maar toch lekker squat setje gedaan.
Kuiten gaan natuurlijk nergens over, soms moet je ff voelen of je allebei je ballen nog hebt; zoja gewoon netjes je oefening afmaken met dedication.

Thnx beest. Ja ik ben blij dat ik toch de squats heb gedaan en dat voel ik ook nu in mn poten. Kuiten gaat idd nergens over, maar ik moest echt stoppen anders had ik echt iets verdraaid of zou ik door mn rug gaan. Zometeen staat rug en triceps op de planning, maar ik heb momenteel zoveel aan mn hoofd. Ik ben benieuwd of ik een goede training ga draaien. Mn gevoel zegt van wel....dus ik ben benieuwd. Vandaag moet ik dus wel alleen trainen.

Thnx beest. Ja ik ben blij dat ik toch de squats heb gedaan en dat voel ik ook nu in mn poten. Kuiten gaat idd nergens over, maar ik moest echt stoppen anders had ik echt iets verdraaid of zou ik door mn rug gaan. Zometeen staat rug en triceps op de planning, maar ik heb momenteel zoveel aan mn hoofd. Ik ben benieuwd of ik een goede training ga draaien. Mn gevoel zegt van wel....dus ik ben benieuwd. Vandaag moet ik dus wel alleen trainen.

Succes riv.

Woensdag: Rug/Triceps/Biceps

Rug:

Wide-Grip Lat Pulley

Warming up:3 setjes licht
10x70
10x80
8x80
10x60(superslow)

Deadlift

10x100
8x120
8x150
6x160
6x150

DB Rows

8x32
8x38
8x40

Chins wide-grip

10xbw
8xbw
8xbw

Pull-ups

8xbw

Bent-over-side raises

10x9
8x10
10x9

Triceps:

Skullcrushers (excl. stang)

10x25(superslow)
8x32.5
8x35
8x30(slowmotion)

Triceps Dip

10xBW
10xxbw+20kg
10xBW+25kg
8xBW+30kg (Kon er ook een 9e en 10e uithalen...dus laten we er 5kg bijdoen)
4xBW+35kg(Voor het eerst met 35kg ging zwaar ****ed up.....volgende keer gewoon nog een keer 8xbw+30kg)

One Arm Triceps Pull-down(Touw)

3 setjes relaxed

Biceps:

Supersetje/Superstrict: 12x8(db curl), 12x8(hammer curl), 12x8(db curl), 12x8(hammer curl)

****ing ziek...aders sprongen uit mn armen

Comments: De mislukte training van gister is compleet weggevaagd. Mentale winstpunt vandaag...gewoon ****ing hardcore. Weinig aan toe te voegen

Laatst bewerkt:
bruute training hoor! We praten niet meer over gister!!

Update: Ik ben vandaag vrij, dus ik ben na mn laatste maaltijd om 15:45 gaan liggen op mn bed en ik ben nu pas wakker geworden:D
Pfoe...echt heerlijk met dit weer. Lekker een raampje openzetten en je valt zo in slaap. En slaap kan ik nog steeds goed gebruiken. Vanavond lig ik er hopelijk voor twaalven in. Trainen en eten gaan super, alleen het slapen zit nog niet helemaal goed.

Vroeg naar bed gaan is een b*ch nietwaar. Lukt mij ook nooit

Terug
Naar boven