- Waardering
- 410
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kh/Vet/Eiwit heb ik allemaal niet precies uitgerekend. Maar ik zit elke dag minimaal boven de 4000.
Dik in orde.. Ben benieuwd welke producten je aan vet eet! Als je die eens wilt typen..
Dik in orde.. Ben benieuwd welke producten je aan vet eet! Als je die eens wilt typen..
Spanksta je ben echt mesjogge aan het worden vriend.
Jij moet goed gaan eten kerel maak je niet zo druk. Je vraagt aan elk lid hoeveel vet hij of zij eet.
Idd me broekt zakt een beetje van me kont af door al dat gezeur over eten Spanksta.
@ Riveline; lekker vroeg het bedje in maat!
Niet zo lopen b**chen rivelino. In je eentje kan je prima trainen man
Goed bezig Riv, sterke trainingen man!
Je zit lekker in de tjoek tjoek hardcore train.
Ga zo door.
Was je te spreken over LV indoor? veel lekkere chicks of viel het een beetje tegen?
Inderdaad...
Maar het lijkt alsof ik me niet voor de volle 100% kan geven als ik alleen train. Ik denk dat ik een paar gekke rocksongs op mn mp3 zet en me de meeste wrede dingen ga inbeelden.
volgende keer is hij er weer hoorDie MP`s ben ik jaloers op grote bruut sterk!
Goede workout weer neergezet op de maandag
Goed getraind toch!? nette presses! alleen trainen kan best (zelf doe ik het ook) Maar samen is gezelliger, beter en pushender!
Maar ik train sinds kort ook met een mp3 in, dat is echt veel fijner.een trainingspartner is idd fijn , maar hoeft geen belemmering te zijn om hard te trainen als hij er een keer niet is - gewoon gaan , vlammen en hem daarna op bellen dat je 4 * 110 heb gebankdruktvolgende keer is hij er weer hoor