XXL Nutrition

Riv's BB-Only LOG

nu alweer uit bed?
Pak je nachtrust.

• Topic Starter Topic Starter
nu alweer uit bed?
Pak je nachtrust.

Om 1 of andere reden kan ik nooit echt slapen in de 'middag'. Na 30 minuten en 40 keer omkeren ga ik maar een beetje voetbal kijken op eredivisie-live. Ik ben nu echt klaarwakker, ondanks dat ik best wel moe ben. Ik denk dat ik er vanavond dan maar vroeg induik.

Idd me broekt zakt een beetje van me kont af door al dat gezeur over eten Spanksta.

@ Riveline; lekker vroeg het bedje in maat!

Spanksta je ben echt mesjogge aan het worden vriend.
Jij moet goed gaan eten kerel maak je niet zo druk. Je vraagt aan elk lid hoeveel vet hij of zij eet.

+1

Spanksta ga gewoon veel eten en maak je niet druk om al die vetten. Anders ga je nooit groeien, als je elke dag zo loopt te pielen over eten.

Idd me broekt zakt een beetje van me kont af door al dat gezeur over eten Spanksta.

@ Riveline; lekker vroeg het bedje in maat!

Hey koekie komt in orde mate. Sterkte trouwens met je blessure.

Update: Mn trainingsmaatje heeft een onderarmblessure en het loopt door naar zn pols. Hij heeft geluk dat hij het nog niet in zn pols voelt, dus ik heb hem aanbevolen 1 a 2 weken rust te houden. En eventueel licht te gaan trainen(beetje deloaden), want hij trainde gewoon door toen ik mn blessure had. Dus ik moet deze week alleen trainen, baal er ongelovelijk van. Trainingen die ik in mn eentje afwerk, zien er meestal niet uit.

Niet zo lopen b**chen rivelino. In je eentje kan je prima trainen man

Niet zo lopen b**chen rivelino. In je eentje kan je prima trainen man

Inderdaad...

Maar het lijkt alsof ik me niet voor de volle 100% kan geven als ik alleen train. Ik denk dat ik een paar gekke rocksongs op mn mp3 zet en me de meeste wrede dingen ga inbeelden.

Laatst bewerkt:
Precies. Train al een tijd in mijn eentje, en kan mezelf prima motiveren. Net voordat ik een zware set begin zet ik mijn mp3 op 110%, en laat die lekkere beat van the crookers met ''we are all prostitutes'' of trippin van vato gonzalez door me hoofd pompen. Daar gaat het erg lekker op

Goed bezig Riv, sterke trainingen man!
Je zit lekker in de tjoek tjoek hardcore train.
Ga zo door.

Was je te spreken over LV indoor? veel lekkere chicks of viel het een beetje tegen?

Maandag

Mn maatje was toch komen trainen, omdat hij minder last had. We hebben geen biceps gepakt, omdat we de biceps op vrijdag al hardcore pakken met rug. We hebben vandaag een combi van borst/schouder/traps gemaakt, omdat de gym gesloten is op vrijdag - maandag ivm pasen.

Borst

Incline Dumbbell Bench Press

10x22 (opwarmen)
10x30
8x34 8reps is genoeg, sparen voor 36 per hand
8x36 Misverstandje van vorig week rechtgezet

Bench Press

10x70 Easy
10x80 Makkie
8x90 Iets moeilijker
6x100Damn...100 is gewoon heavy
8x90 Ging lekker

Dumbbell Fly's

10x20
8x24
8x26

Schouders

Seated Military Press (Ik deed ''m meteen na DB incline BP en daarna pas BP en DB Fly's)

10x60
10x65
8x70
6x75

Laterial side raises > superstrict

10x8
10x9
10x11

Traps

Supersetje: Barbell Shrugs voorlangs en daarna meteen achterlangs

12x80
12x90
12x100

Comments: Ziekelijke training. Pompje links, pompje rechts. Trainen en eten gaat echt supergoed nu. Minpunt blijft mn nachtrust...grrrr.

Laatst bewerkt:
Goed bezig Riv, sterke trainingen man!
Je zit lekker in de tjoek tjoek hardcore train.
Ga zo door.

Was je te spreken over LV indoor? veel lekkere chicks of viel het een beetje tegen?

Thnx bro. Jij gaat deze week ook weer trainen toch?
Ik moet eerlijk zeggen, dat indoor toch onder doet voor outdoor. Ik en mn maten hadden al snel door, dat er heel wat jonge chicks liepen.(17/18) Over het algemeen waren er mooie dames ja, maar trashy overheerste toch wel over sexy. Je hebt dus niet echt veel gemist, al werd er wel heel erg bruut gedraaid bij vlagen!

Voeding Maandag

Bijna het zelfde als vorig week maandag. Ik ben nog een beetje aan het zoeken naar variatie.

Inderdaad...

Maar het lijkt alsof ik me niet voor de volle 100% kan geven als ik alleen train. Ik denk dat ik een paar gekke rocksongs op mn mp3 zet en me de meeste wrede dingen ga inbeelden.

een trainingspartner is idd fijn , maar hoeft geen belemmering te zijn om hard te trainen als hij er een keer niet is - gewoon gaan , vlammen en hem daarna op bellen dat je 4 * 110 heb gebankdrukt;) volgende keer is hij er weer hoor

Goed getraind toch!? nette presses! alleen trainen kan best (zelf doe ik het ook) Maar samen is gezelliger, beter en pushender!

Die MP`s ben ik jaloers op grote bruut sterk!

Goede workout weer neergezet op de maandag

Nette presses conjo!

Thnx Kondremang.

Die MP`s ben ik jaloers op grote bruut sterk!

Goede workout weer neergezet op de maandag

Thnx bro. Die presses gaan lekker.

Goed getraind toch!? nette presses! alleen trainen kan best (zelf doe ik het ook) Maar samen is gezelliger, beter en pushender!

Heerlijke training ja:D Maar ik train sinds kort ook met een mp3 in, dat is echt veel fijner.

een trainingspartner is idd fijn , maar hoeft geen belemmering te zijn om hard te trainen als hij er een keer niet is - gewoon gaan , vlammen en hem daarna op bellen dat je 4 * 110 heb gebankdrukt;) volgende keer is hij er weer hoor

Klopt. Maar het motiveert me wel als je met zn 2en bent, dan wil je niet voor elkaar onder doen.

Trainen met een mp3, goede zet braddaaa

Terug
Naar boven