MuscleMeat

Roa verkrijgen via dokter

Zeg ook dat je al hoge dosering vitamine b5 en zink en biergist hebt geprobeerd. En zeg dat de acne mentaal echt heel zwaar voor je is .

zou dat mentale aspect weglaten, ROA zou juist potentieel ernstige mentale sides met zich meebrengen :p

• Topic Starter Topic Starter
zou dat mentale aspect weglaten, ROA zou juist potentieel ernstige mentale sides met zich meebrengen :p

Mentaal vooral dat het mij gek maakt, de pijn bij een klap op mijn schouder of het gejeuk van de plekken. Ik ga gewoon ervoor om die roa te krijgen. Als hij de ernst van mijn acne ziet dan moet hij niet met de niet werkende zalfjes komen. Wellicht dat deze werken tegen puberale acne, maar niet tegen roidacne. Ga overigens niet zegen dat ik gebruik (heb).

mijn huisarts zei dat hij het niet eens mocht voorschrijven, althans dat het meestal door dermatoloog word gedaan.
Kreeg idd andere zalf mee maar ik moet zeggen die werkt ook verdomd goed.
Triatlione ofzo..

Maar me voorhoofd heeft wel nog van die vetbulten/puisten en wat daar aan te doen weet ik niet.
Af en toe komt er 1 of 2 naar buiten maar de rest.

Tips!?

mijn huisarts zei dat hij het niet eens mocht voorschrijven, althans dat het meestal door dermatoloog word gedaan.
Kreeg idd andere zalf mee maar ik moet zeggen die werkt ook verdomd goed.
Triatlione ofzo..

Maar me voorhoofd heeft wel nog van die vetbulten/puisten en wat daar aan te doen weet ik niet.
Af en toe komt er 1 of 2 naar buiten maar de rest.

Tips!?
10 gram vitamine b5 per dag pakken.

Ik begin nu aan mijn derde maand minocycline. De acne is gewoon van plaats veranderd :o

ik kreeg ook dik last van acne uiteindelijk bijna roa gekregen als minocycline 100mg niet werkte(had eerst 50mg maar vond te derma te laag. maar moest het zo lang slikken dat het al zowat weg was. nu slik ik het tijdens het blasten gewoon door en ben zo goed als acne vrij.

ik kreeg ook dik last van acne uiteindelijk bijna roa gekregen als minocycline 100mg niet werkte(had eerst 50mg maar vond te derma te laag. maar moest het zo lang slikken dat het al zowat weg was. nu slik ik het tijdens het blasten gewoon door en ben zo goed als acne vrij.
Is die minocycline beter qua sides dan Roa? Mn lippen gaan altijd helemaal stuk van roa, ook op lage dosis.

Allemaal heel leuk roa heb zelf ff gebruikt daarvoor netjes bloedtest geen probleem 4 weekjes later bloed test
Belde mijn arts dat ik onmiddellijk moest stoppen

Niet om lever nieren of dergelijke
Maar omdat mijn spierafbraak 9x te hoog was
Mentale Aspect geen probleem
Hij Had het niet voorgeschreven gewoon zelf hg geregeld

Heb een goede relatie met mijn arts weet wat ik neem alles bespreek ik
Hij kan het alleen niet voorschrijven wel elke 3 maanden een bloedtest

Gasten roa is super katabol werkt goed maar kost je wel je gains

Allemaal heel leuk roa heb zelf ff gebruikt daarvoor netjes bloedtest geen probleem 4 weekjes later bloed test

...heftig verhaal! Op welke dosis nam je de roa?

• Topic Starter Topic Starter

Dit zou best wel eens kunnen. Ben afgelopen week 3kg verloren, al zat hier afgelopen zaterdag ook wel een goed feestje tussen...

Dit zou best wel eens kunnen. Ben afgelopen week 3kg verloren, al zat hier afgelopen zaterdag ook wel een goed feestje tussen...
Had een party spierkramp had wel mijn schema wat omgegooid maar dat geeft nooit zoon impact

Terug
Naar boven