1. Wat was je cumulatieve dosis?
2. Hoeveel mg slikte je per dag?
3. Hoe lang heb je het geslikt (hoeveel kuurtjes heb je gedaan)?
4. Wanneer heb je het geslikt (hoe oud was je)?
5. Heb je nog dingen gedaan die je tijdens je kuur eigenlijk niet had moeten doen, zoals bv. extra vitamine A nemen?
6. Heb je last van dergelijke bijwerkingen zoals eerdergenoemd (& hoe oud ben je nu)?
1. Ongeveer 3600mg (uit mezelf te vroeg gestopt)
2. 40mg
3. 3 maanden eerste kuur, ben net sinds een week een nieuwe kuur begonnen. Ben nu 30.
4. Ongeveer 22
5. Te veel drank
6. Tijdens de kuur last van droge ogen, handen, lippen en hoofd. 1,5 jaar terug kreeg ik last van mijn ogen. Ik zag minder goed en m'n ogen waren rood en jeukten. Toen ben ik bij een optometrist geweest en die heeft me uiteindelijk doorverwezen naar een oogarts. Deze arts vertelde me dat ik last heb van blepharitis, een chronische ooglidrandontsteking. Zou nooit meer over gaan. Nadat ik m'n ooglidranden een paar weken dagelijks heb schoongemaakt met een speciaal spulletje, ging het over. Is ook niet meer terug gekomen. Niet chronisch dus? Wellicht is het een gevolg van de ROA geweest, misschien ook niet. Daarnaast heb ik in de winter meer last van droge lippen dan ik voor m'n eerste kuur had. Natuurlijk niet zo heftig als tijdens de kuur. Verder heb ik niets overgehouden aan de ROA voor zover ik weet. Erectieproblemen sowieso niet.