XXL Nutrition

NSFW! Road 2 heel blijven op 93kg

Bezoekers in dit topic

Deficit deadlift
150 kg 3 reps 3 sets

Bench
100 kg 2 reps 4 sets

Titan Slingshot maat l
120 kg 3 reps 3 sets

Deadlift van blokken
170kg x 3
190kg x 3 x 3

Zometeen dus naar de fysio.
Heupen opzich wel stuk beter dan het was. Hopelijk vrijdag bij squats ook een beetje om over naar huis te schrijven.
 
Zojuist dry needling.

Was de meest heftige reactie in tijden en denk dat dit chronische probleem niet even weg is tegen de tijd dat de DRC zich zal aandoen.
Wellicht beter om het hele proces goed te doorlopen en niet te gehaast daar te. gaan staan.
Fysio gaf aan wel een wat langer traject dan dat uitgestippeld te hebben. Tenzij ik de weken ervoor de lifts van mijn leven zet op 105 uiteraard.
 
Laatst bewerkt:
Behoorlijk last nog maar met squats niet veel

Squat
150 kg 2 reps 3 sets

Bench
100kg 2 reps 3 sets
115kg 2 reps 3 sets board

Beetje assistance enzo
Flys
Face pulls
Triceps
Ghr
65 kg ballen amrap x 3
 
Dikke koorts en van alles dus training ging wat minder maar red dead redemption 2 staat op 50% uitgespeeld dus alsnog een goed weekend gehad.
 
Beetje beweging erin gehouden en heup oefeningen gedaan. Vandaag laatste keer voor lange tijd weet dry needling gehad. Aankomende periode dus niet zo regelmatig als het was. Gaat daar allemaal wel lekker dus.
 
Maandag beetje fysio oefeningen gedaan en beweging er8n gehouden met bench en squats.

Vandaag 2 uur kickboksen.
Was een wat hoger niveau dan normaal en qua conditie nog ruim wat over.

Weight met natte kleding avondeten en zonder een grote boodschap vandaag.
20181113_210357.jpg

Ruim die 105 kg doorbroken denk ik alweer.
Inb4 dbbcontest meedoen volgend jaar.
 
105 KG is netjes, man. Je bent een aardig stuk gewicht kwijt, merk je dat ook erg in je kracht?
 
Back
Naar boven