Fitness Seller

Road to 80 kilo

tommetje1993

Freaky Bodybuilder
Waardering
362
Lengte
1m96
Massa
94kg
Vetpercentage
9%
Hallo ik wil een traininglog neerzeten omdat ik weinig motivatie heb de laatste tijd. ( Heb wel een trainingmaatje maar die laat het ook vaak afweten nu het vakantie is )

Dus wil even een logje bijhouden :)
Ook wil ik weten of ik dus wel goed train:rolleyes:

Stats:
1.90 73 kg nu

Ik krijg daardoor meer motivatie om te vreten en trainen, Omdat gewoonweg weinig vrienden van mij intresse in bben hebben behalve 1 dan maar die laat het ook vaak afweten:)

Ik hoop dat ik voor de kerst nog 80 kilo ben.

Als ik 85+ ben komen er pics voor de pedo's hier ;)

Ik ga morgen mijn rug + biceps trainen en ga dan even neerzetten wat ik heb behaalt.

Hier mijn training schema
Maandag: Borst + Triceps

Even met stang opwarmen 20 herhalingen ( Stang = 20 kg )

Bench press 3x8 1x4 tot failure
Flat db fly's 3x8
Incline dumbbell press 3x8 ( 1 rep van failure meestal )
Niet altijd maar meestal wel een 4e borst setje:
Incline smith bench press 2x8 1x6

Dumbbell tricep extension 3x8
Dips 2x8 2x6 meestal.
Skullcrusher 3x8

Woensdag: Rug + Biceps

Roeien 2 minuten als warmup

Smal Optrekken 3x8
Barbell row 3x8 soms nog 1x6 erbij
Seated Pully 3x8
Lat pull down palm naar je toe en smal 3x8

Bicep curl 3x8
Dumbbell curl 3x8

Vrijdag: Schouders + Benen

Squat 4x8 1x6
Leg extension 6x8
Leg curl 4x8
Kuiten raise 6x8

Military press 3x6
Dumbbell side raises 3x8
Dumbbell fly's backward 3x8

Op zaterdag doe ik dan wel buikspier oefeningen thuis vind buikspieren bagger om te trainen:)

Dat was het dan ik post morgen hoe mijn training is vergaan!;)

Laatst bewerkt:
Ik zou bij de triceps nog even een skullcrusher toevoegen en bij de biceps een curl oefening, voor de rest succes met trainen

Ik zou er idd een biceps oefening bij doen.

Ik heb ook het probleem gehad dat ik maar niet wilde aankomen.
Heb je een voedingsschema?
Een goed schema voor voeding bied al veel uitkomst.

• Topic Starter Topic Starter
Voedingschema gaat niet lukken probeer gewoon 3500+ Calorien binnen te krijgen en minimaal 160 gram eiwitten.
Dan moet ik wel redelijk groeien hoor ;)
Ohhh en mijn excuses voor de bicep oefeningen die was ik vergeten ;)

Vandaag beetje slechte training gehad was snikheet in mijn gym airco was kapot :(

Smal Optrekken
2x8 1x6 herhalingen
Barbell bor
8x40 8x45 8x50 6x55
Seated pully
8x39 8x39 8x45
Lat pull down close palm to face
8x45 8x45 8x45

Barbell curl
8x20 8x20 8x20
barbell curl 21en
1x21en
Db curl
8x16 8x14 8x14
Om het af te sluiten had ik nog een keer 21en met barbell.
1x21en

Slechte training helaas maar ben op de goede weg.

Ben vanaf vandaag ook gestopt met roken :D

Laatst bewerkt:
Ik wou weten of mijn benen/schouder dat niet te vol is?

Kuiten er 1tje uitgooien en leg press of leg extensions doen zou ze niet allebij doen. En als je lekker massieve schouders wil zou ik de MP zwaar doen dus minder hh en dan lekker zwaar en side raises ook goed zwaar

Kuiten er 1tje uitgooien en leg press of leg extensions doen zou ze niet allebij doen. En als je lekker massieve schouders wil zou ik de MP zwaar doen dus minder hh en dan lekker zwaar en side raises ook goed zwaar
Dacht ik ook al man;)
Leg extensions vind ik heerlijk voor me bovenbenen.
Maar kan ik deze wel 6 setjes pakken dan of is dit overkill?

Ik hoor 't!:D

Edit: Schema is verandert kuiten totaal 6 setjes Leg extension 6x8 leg press ligt eruit.
En millitary press naar 3x6 gepakt.

Maar is dit wel nodig? Want heb vrij harde schouders en wil nu gewoon tot de 80kg ff massa pakken.
Want vind het eerlijk gezegt leuker om zwaarder te trainen maar ben nu gewoon skinny dus wil ff gewoon normaal breed postuur krijgen daarna lekker veel voor kracht pakken natuurlijk ook massa maar meer doelgericht op kracht :) Nu dus niet nog kan ik dan niet beter alles veranderen naar 10herhalingen of is 8 gewoon goed?
8/6 herhalingen heb ik al half jaartje gedaan misschien tijd voor verandering of is dit niet nodig?
Want oefeningen verander ik wel eens in de 3 maanden, Bijv tricep setje switche borst setje switche )

Laatst bewerkt:
Dacht ik ook al man;)
Leg extensions vind ik heerlijk voor me bovenbenen.
Maar kan ik deze wel 6 setjes pakken dan of is dit overkill?

Ik hoor 't!:D

Edit: Schema is verandert kuiten totaal 6 setjes Leg extension 6x8 leg press ligt eruit.
En millitary press naar 3x6 gepakt.

Maar is dit wel nodig? Want heb vrij harde schouders en wil nu gewoon tot de 80kg ff massa pakken.
Want vind het eerlijk gezegt leuker om zwaarder te trainen maar ben nu gewoon skinny dus wil ff gewoon normaal breed postuur krijgen daarna lekker veel voor kracht pakken natuurlijk ook massa maar meer doelgericht op kracht :) Nu dus niet nog kan ik dan niet beter alles veranderen naar 10herhalingen of is 8 gewoon goed?
8/6 herhalingen heb ik al half jaartje gedaan misschien tijd voor verandering of is dit niet nodig?
Want oefeningen verander ik wel eens in de 3 maanden, Bijv tricep setje switche borst setje switche )

Kracht= massa. Ik merk sinds ik train doelgericht op kracht met 2xUB/ 2xLB trainingen in de week. De 1 op herhalingen de ander tussen 1 en 5 hh dat ik erg hard groei.

Maar schouders vind ik persoonlijk erg belangrijk ( sterkste man natuurlijk ;) ). Daarom pak ik ze 2x in de week aan. Maar ik zou mp 3x5-6 doen. En dan side raises of lateral raises 2 varianten en dan misschien nog wat front raises op hh zodat je een stevige pomp hebt.

En je word vooral breed door je rug stevig aan te pakken. Ik deed zware rows zoals BOR- t-bar - yates rows - lat pull down. En dan gewoon zeer zwaar en het aantal herhalingen zag je dan wel en af en toe smijten ( dus niet al te strict ). Ik kon mij nooit echt aan schema''s vast houden ik deed gewoon wat goed voelde en belangrijk voor mij is.

Kracht= massa. Ik merk sinds ik train doelgericht op kracht met 2xUB/ 2xLB trainingen in de week. De 1 op herhalingen de ander tussen 1 en 5 hh dat ik erg hard groei.

Maar schouders vind ik persoonlijk erg belangrijk ( sterkste man natuurlijk ;) ). Daarom pak ik ze 2x in de week aan. Maar ik zou mp 3x5-6 doen. En dan side raises of lateral raises 2 varianten en dan misschien nog wat front raises op hh zodat je een stevige pomp hebt.

En je word vooral breed door je rug stevig aan te pakken. Ik deed zware rows zoals BOR- t-bar - yates rows - lat pull down. En dan gewoon zeer zwaar en het aantal herhalingen zag je dan wel en af en toe smijten ( dus niet al te strict ). Ik kon mij nooit echt aan schema''s vast houden ik deed gewoon wat goed voelde en belangrijk voor mij is.

Bedankt voor de tips man ik heb een beetje hetzelfde als jou ik wil altijd 8 herhalingen maar wijk er gewoon vanaf omdat ik meer meer en meer gewicht er op wil gooien en kom dus me laatste setjes uit op 5/6 herhalingen dus bijv 8-8-5 omdat ik laatste setje toch nog ff wat gewicht erbij gooien:)

Maar biceps/triceps kan ik het beste 10hh doen voor meer massa of gewoon 8hh ?

Bedankt voor de tips man ik heb een beetje hetzelfde als jou ik wil altijd 8 herhalingen maar wijk er gewoon vanaf omdat ik meer meer en meer gewicht er op wil gooien en kom dus me laatste setjes uit op 5/6 herhalingen dus bijv 8-8-5 omdat ik laatste setje toch nog ff wat gewicht erbij gooien:)

Maar biceps/triceps kan ik het beste 10hh doen voor meer massa of gewoon 8hh ?

Over het algemeen moet je gewoon afwisselen dus veel weinig hh. Wat ik wel is doe met biceps zijn bb curls echt zwaar ( cheat curls ) en dan maar 5hh ofzo. Afwisselen is de key tot groeien

je trainingen overzichtelijk neerzetten is fijner om te lezen voor de bezoekers;)

Laatst bewerkt:
HEERLIJKE TRAINING GEHAD!

Benen+Schouders poeh poeh mijn benen zijn helemaal kapot!

Squat
15xstang
8x40
8x40
8x50
8x50
6x60
6x65 Damn was nu al kapot!

Leg extension
8x35
8x35
8x45
8x45
8x55
8x60

Leg curl
8x45
8x45
8x55
8x55
8x60
8x60

Kuiten raise
8x150
8x150
8x180
8x180
8x200
8x200 ( Is dit trouwens normaal dat ik kuiten zo zwaar kan pakken? )
Ik doe hem op een soort squat leg press waar je plates op kan loaden.
Echt chill ding voor kuiten.

Military press
8x20
6x30
6x30
6x30

Side raises dumbbell
8x14
8x14
8x14

Seated backshoulder flyés (LOL)
8x10
8x10
8x8

Ik hoop eindelijk op wat tips/reacties

Laatst bewerkt:
Training van gister: Borst + Triceps.

Bench press
8x50
8x50
8x50
4x55

Incline dumbbell press
8x25
8x30
8x30

Dumbbell fly's
8x20
8x20
8x20

Dumbbell overhead press tricep
8x6 (per arm)
8x7 (per arm)
8x7 (per arm)

Dippen
4x6 bodyweight

Vandaag ook potje crack gekocht.
Even kijken wat het doet morgen bij de training ;)

Laatst bewerkt:
Gaat goed niet echt iets op aan te merken, crack heb ik persoonlijk niet gehad maar zal wel een flinke boost geven

Oke bedankt.

Ja ik had ook beetje reacties enzo gekeken crack leek mij ook het beste.
Wil het gewoon ff proberen kijk of je meer kracht krijgt enzo.

Morgen Rug+biceps!

Oke bedankt.

Ja ik had ook beetje reacties enzo gekeken crack leek mij ook het beste.
Wil het gewoon ff proberen kijk of je meer kracht krijgt enzo.

Morgen Rug+biceps!

Pre workouts geven je een goed gevoel een boost maar geen extra kracht hooguit door de boost een paar extra reps

Terug
Naar boven