Brutux
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 16
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Learn from the man himself

vandaag een korte trainingsdag, voelde me vanochtend nog steeds niet helemaal goed maar ben toch maar gegaan.
Ik hoop dat ik morgen weer voluit kan gaan met de squats!!!!!!! Wordt al geil alleen al als ik het woord squat hoor!!

Hardcore.
Dat is trainen op een zondag wanneer je half ziek bent trouwens ook.![]()

Gewoon hardcore!! Anders kom je er nooit, ookal lig ik half te kotsen, gewoon weer eten erna, misschien wat minder maar gewoon om het kwartier met diaree op de pot en weer vreten! Denk dat ik een ziekte in me maag had, gelukkig ben ik een stuk opgeknapt in die paar dagen.
Ik zal morgen zelf wel voor de zekerheid een bak onder het squatrek zetten. Stel ik heb nog een beetje last van diaree![]()
Ook maar geen reversed crunch anders schijt je je zelf zowat in je smoel, das ook zo wat haha
Ook maar geen reversed crunch anders schijt je je zelf zowat in je smoel, das ook zo wat haha

zometeen om 8 uur hit ik de gym en over 15 minuutjes vreet ik me avondeten. Voor de rest alleen nog gegeten om half 12 en half 4. Ik baal echt!!!!!!!![]()
karakter jongen komt wel in ordeFlink balen, vandaag slecht gegeten omdat ik me nog steeds niet lekker voelde, flink aan de diarree geweest de afgelopen dagen. Voel me slap.
zometeen om 8 uur hit ik de gym en over 15 minuutjes vreet ik me avondeten. Voor de rest alleen nog gegeten om half 12 en half 4. Ik baal echt!!!!!!!![]()
Flink balen, vandaag slecht gegeten omdat ik me nog steeds niet lekker voelde, flink aan de diarree geweest de afgelopen dagen. Voel me slap.