AndroidHealthClinic

Jurriaan's road to YBF log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Glijmiddel is voor pussies :P, maar dat word dus een tripje met het gehele BB forum naar Italië? Shotgun voor eerst! Weet niet wie er daarna nog wilt ;)?

• Topic Starter Topic Starter
vandaag een korte trainingsdag, voelde me vanochtend nog steeds niet helemaal goed maar ben toch maar gegaan.

Ik heb even de zwakkere punten getraind, namelijk kuiten en traps.

3 oefeningen kuiten, high reps, low weight

en met traps had ik 3 oefeningen 10 reps met hoog gewicht gebruikt.

Ik hoop dat ik morgen weer voluit kan gaan met de squats!!!!!!! Wordt al geil alleen al als ik het woord squat hoor!!

Ik blijf morgen uit de weg van jouw sportschool :rolleyes:

vandaag een korte trainingsdag, voelde me vanochtend nog steeds niet helemaal goed maar ben toch maar gegaan.

Ik hoop dat ik morgen weer voluit kan gaan met de squats!!!!!!! Wordt al geil alleen al als ik het woord squat hoor!!

Hardcore. :roflol:

Dat is trainen op een zondag wanneer je half ziek bent trouwens ook. :eek:

Ik blijf morgen uit de weg van jouw sportschool :rolleyes:

Hardcore. :roflol:

Dat is trainen op een zondag wanneer je half ziek bent trouwens ook. :eek:

Gewoon hardcore!! Anders kom je er nooit, ookal lig ik half te kotsen, gewoon weer eten erna, misschien wat minder maar gewoon om het kwartier met diaree op de pot en weer vreten! Denk dat ik een ziekte in me maag had, gelukkig ben ik een stuk opgeknapt in die paar dagen.

Ik zal morgen zelf wel voor de zekerheid een bak onder het squatrek zetten. Stel ik heb nog een beetje last van diaree ;)

Gewoon hardcore!! Anders kom je er nooit, ookal lig ik half te kotsen, gewoon weer eten erna, misschien wat minder maar gewoon om het kwartier met diaree op de pot en weer vreten! Denk dat ik een ziekte in me maag had, gelukkig ben ik een stuk opgeknapt in die paar dagen.

Ik zal morgen zelf wel voor de zekerheid een bak onder het squatrek zetten. Stel ik heb nog een beetje last van diaree ;)

Ook maar geen reversed crunch anders schijt je je zelf zowat in je smoel, das ook zo wat haha

Jur je blijft een ranzig ventje ;)

Flink balen, vandaag slecht gegeten omdat ik me nog steeds niet lekker voelde, flink aan de diarree geweest de afgelopen dagen. Voel me slap.

zometeen om 8 uur hit ik de gym en over 15 minuutjes vreet ik me avondeten. Voor de rest alleen nog gegeten om half 12 en half 4. Ik baal echt!!!!!!! :mad:

zometeen om 8 uur hit ik de gym en over 15 minuutjes vreet ik me avondeten. Voor de rest alleen nog gegeten om half 12 en half 4. Ik baal echt!!!!!!! :mad:

Buh hetzelfde hier. Had geen tijd meer om wat klaar te maken en dan zat ik daar in de les. Gelukkig nog wat gevonden voor ik ging trainen. Succes met de training vandaag.

Flink balen, vandaag slecht gegeten omdat ik me nog steeds niet lekker voelde, flink aan de diarree geweest de afgelopen dagen. Voel me slap.

karakter jongen komt wel in orde

Nette benchpress en squat. De verhoudingen zijn mooi

Niets om je zo druk over te maken.

hey schijtlijster, dat wordt squaten boven een emmer zometeen. see ya!

ey ecto kom op met je trainingen heh :P

Hej jongen, update...

SQUATS
10 x 60 opwarmen
10 x 60
10 x 90
8 x 120
5 x 140
4 x 140

2mwb7l2.jpg

Zo zag het er ongeveer uit...

Dat was het, nog 1 setje leg press en 1 setje extensions geprobeerd maar ik ging zowat over me nek!!! :mad: hoop echt dat dit snel over is!!!!!!!!!!!

poop in the bucket ?:P

no worries mate, Binnen notime ben je weer beter.

niks aan de hand! beterschap

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven