Nee buikgriep

Thanks! Hoop dat ik morgen beter ben anders krijg JIJ een kaartjeno worries mate, Binnen notime ben je weer beter.
niks aan de hand! beterschap

j/kVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee buikgriep

Thanks! Hoop dat ik morgen beter ben anders krijg JIJ een kaartjeno worries mate, Binnen notime ben je weer beter.
niks aan de hand! beterschap

j/kid wat doet ie eigenlijk om iedere keer geband te worden?
sja kan ik begrijpenRotzooi (poepfoto's, hoofden vol sperma) plaatsen in serieuze secties o.a. Niet echt slim als je al een hele rits rode en gele kaarten hebt ontvangen.
Wie problemen heeft met de uitgedeelde kaarten mag een PM sturen. (Week)bans openbaar bespreken doen we niet.

Rotzooi (poepfoto's, hoofden vol sperma) plaatsen in serieuze secties o.a. Niet echt slim als je al een hele rits rode en gele kaarten hebt ontvangen.
Wie problemen heeft met de uitgedeelde kaarten mag een PM sturen. (Week)bans openbaar bespreken doen we niet.
Dat is niet de reden van zijn ban. Hij is gebanned vanwege een foto in funnypics (garehok) is mij verteld door een andere mod. Evenals Bascross die ook vanwege een foto in het garehok is gebanned en hier twee strafpunten voor kreeg.
Waarom? Gewoon omdat het kan blijkbaar... Ziet er naar uit dat er hier de laatste tijd preventief geruimd wordt. De ban ratio was nog nooit zo hoog.

misschien omdat het niveau van DBB nog nooit zo laag was![]()
Dat is niet de reden van zijn ban. Hij is gebanned vanwege een foto in funnypics (garehok) is mij verteld door een andere mod. Evenals Bascross die ook vanwege een foto in het garehok is gebanned en hier twee strafpunten voor kreeg.
Waarom? Gewoon omdat het kan blijkbaar... Ziet er naar uit dat er hier de laatste tijd preventief geruimd wordt. De ban ratio was nog nooit zo hoog.
Jo gasten,
Schijterijtyfus is weer afgelopen. Vrijdag voelde ik me stukken beter. Was beetje af gevallen vandaar dat ik vandaag dan maar even naar de super ging voor komende week. We gaan flink bulken. Ik ga rond de 4500 kcal zitten en 250 eiwitten.
Vrijdag komt de laatste foto voor je komende tijd. (zeker 4 maanden) Zodat ik vol kan genieten van me bulk.
Vandaag inkopen gedaan voor komende week