AndroidHealthClinic

Jurriaan's road to YBF log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Nette training hoor ondanks je schijterietis, je hebt toch aardig wat kg verzet ;)

Last post, jurriaan is out.

is ie nu voorgoed geband? En wat is de oorzaak? zn poepfoto?

What the **** dat meen je niet joh?
Zonde, ik kon wel lachen om die tjappie.

Wat is de reden?

Huh!? Hij ook al!!? Het lijkt wel alsof het banns regent of zo.... Wat is deze keer nou weer de reden?

Hij is niet gebanned... Check z'n avatar.

waarom kan ik dan geen karma meer geven?

Heeft weer eens een weekban heb ik vernomen.
Moet oppassen want die kaarten stapelen zich op en voordat ie het weet heeft hij een perm aan zijn broek.

Geef die karma maar aan mij kerel

id wat doet ie eigenlijk om iedere keer geband te worden?

id wat doet ie eigenlijk om iedere keer geband te worden?

Rotzooi (poepfoto's, hoofden vol sperma) plaatsen in serieuze secties o.a. Niet echt slim als je al een hele rits rode en gele kaarten hebt ontvangen.

Wie problemen heeft met de uitgedeelde kaarten mag een PM sturen. (Week)bans openbaar bespreken doen we niet.

Rotzooi (poepfoto's, hoofden vol sperma) plaatsen in serieuze secties o.a. Niet echt slim als je al een hele rits rode en gele kaarten hebt ontvangen.

Wie problemen heeft met de uitgedeelde kaarten mag een PM sturen. (Week)bans openbaar bespreken doen we niet.
sja kan ik begrijpen:o

Dat is niet de reden van zijn ban. Hij is gebanned vanwege een foto in funnypics (garehok) is mij verteld door een andere mod. Evenals Bascross die ook vanwege een foto in het garehok is gebanned en hier twee strafpunten voor kreeg.

Waarom? Gewoon omdat het kan blijkbaar... Ziet er naar uit dat er hier de laatste tijd preventief geruimd wordt. De ban ratio was nog nooit zo hoog.

Dat is niet de reden van zijn ban. Hij is gebanned vanwege een foto in funnypics (garehok) is mij verteld door een andere mod. Evenals Bascross die ook vanwege een foto in het garehok is gebanned en hier twee strafpunten voor kreeg.

Waarom? Gewoon omdat het kan blijkbaar... Ziet er naar uit dat er hier de laatste tijd preventief geruimd wordt. De ban ratio was nog nooit zo hoog.

misschien omdat het niveau van DBB nog nooit zo laag was :rolleyes::rolleyes:

anyhow, die gast zat meer op de plee als wat anders week rust kan die wel gebruiken van dit hanenhok hier

Ik mag hem wel eigenlijk :P, kon wel lachen om zijn posts haha

(bijna) Niemand wordt geband voor 1 overtreding. Jurriaan is een meester in het plaatsen van rommel in serieuze secties. Welke posting ook gezorgd heeft voor de weekban (in dit geval overigens een posting waarin het beleid in twijfel werd getrokken met daarbij het gebruik van rode koeienletters) er gaat altijd een reeks van andere overtredingen aan vooraf.

Maar nogmaals, als je problemen hebt met de bans kan je mailen. Locked tot nader order.

• Topic Starter Topic Starter
Jo gasten,

Schijterijtyfus is weer afgelopen. Vrijdag voelde ik me stukken beter. Was beetje af gevallen vandaar dat ik vandaag dan maar even naar de super ging voor komende week. We gaan flink bulken. Ik ga rond de 4500 kcal zitten en 250 eiwitten.

Vrijdag komt de laatste foto voor je komende tijd. (zeker 4 maanden) Zodat ik vol kan genieten van me bulk.

Vandaag inkopen gedaan voor komende week
2lvzqkn.jpg

Jo gasten,

Schijterijtyfus is weer afgelopen. Vrijdag voelde ik me stukken beter. Was beetje af gevallen vandaar dat ik vandaag dan maar even naar de super ging voor komende week. We gaan flink bulken. Ik ga rond de 4500 kcal zitten en 250 eiwitten.

Vrijdag komt de laatste foto voor je komende tijd. (zeker 4 maanden) Zodat ik vol kan genieten van me bulk.

Vandaag inkopen gedaan voor komende week

Nu weer knallen! :wl:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven