515
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 121
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uhm...het zal meer iets zijn van "Zet em op!" Dan hetgeen wat je ervoor allemaal zei.... We zitten hier wel met een kind bezig dat deze sport nog beoefend voor de fun. Hij zal wel graag winnen maar echte details ivm "Raak em in de lever." zal er niet bij zitten denk ik. Denk zelf eens terug aan toen jij Jerry zijn leeftijd had,zou toch niet realistisch zijn (vind ik) als ze tegen je beginnen van "Ga voor zen lever!". Op die leeftijd zou ik zoiets hebben van huh? Gewoon wat slaan en schoppen en later zal de echte techniek hem wel uitgelegd worden.Aangezien het minder gewelddadig is dan bij volwassen maar het toch een vechtsport blijft, met wat voor instelling stuur je zo een jongen zo een partij in? 'Ga voor de KO', 'schop em in zn lever want daar heeft ie geen bescherming' of meer iets van doe lekker je ding en probeer te winnen?

Duidelijke uitleg, dankjewel. Ben trouwens alles behalve tegen dit soort dingen hoor, maar vind het gewoon interessant om te weten hoe het precies allemaal werkt. Uiteraard ben ik wel voor een zekere veiligheid. Wel jammer en ook wel een beetje kwalijk dat leeftijd en ervaring niet makkelijk te checken is.
Aangezien het minder gewelddadig is dan bij volwassen maar het toch een vechtsport blijft, met wat voor instelling stuur je zo een jongen zo een partij in? 'Ga voor de KO', 'schop em in zn lever want daar heeft ie geen bescherming' of meer iets van doe lekker je ding en probeer te winnen?

Mooi gemaakt, en weer leuk om te zien.
Jammer dat het Gala niet door gaat, er heerst veel negatieve aandacht op KB gala's momenteel.
Altijd leuk zo'n compilatie. Zou grappig zijn om deze foto's ooit eens ergens in te mixen als Jerry later brood vechter is.

Ja, sowieso zijn zulke dingen leuk voor later natuurlijk. Als Jerry prof wilt worden moet hij zij aandacht bij de sport houden van zijn 15-18 jaar. Verder zie ik hem wel de top halen als hij hard blijft trainen. Ik heb heel veel getalenteerde vechtertjes gezien in de dojo. Een top vechtertjes spot je echter niet in de Dojo maar in de ring. Als je naar Jerry zijn eerste wedstrijd kijkt zie je dat hij een pure vechter is en ook nog eens een technisch redelijk goed is voor zijn leeftijd. Dat maakt het verschil tussen de jongens die het wel kunnen redden en de jongens die het als hobby kunnen doen.
Super gaaf, mooi filmpje ook weer. Leuk om te zien dat hoe klein ze ook zijn, ze ergens ZO voor kunnen gaan..
Bedankt briekie..
Ja is hartstikke leuk om hierin met 'm mee te gaan, thanks.
---------- Post toegevoegd Sun 5 Feb 2012 om 18:06 ----------
Gisteren naar Joop geweest in zijn mooie FPA. Jerry kon mooi nog even kijken naar de mma les die nog een kwartiertje aan de gang was, waarna Joop en Jerry de mat voor zich alleen hadden.
De meester praat en legt uit...de leerling luisterd aandachtig.
![]()
Amersfoort! Daar ben ik ook geweest met een meeting van het FF forum! Ik heb hem nog even gesproken..had geen idee wie hij was..erg he?
Joop is echt een topper en in vechtsportland niet weg te denken. Naast een fantastisch atleet ook een hele fijne kerel. Ik had al voor dat jerry bij hem ging trainen enkele positieve kontakten met hem gehad maar ben hem alleen maar nog meer gaan waarderen. Joop had vroeger al door dat een vechter ook een getraind lijf diende te hebben en bracht mijn geliefde sporten perfect samen en heeft zich daar altijd voor ingezet.Tremendes, wanneer komt jerry zijn biografie uit? ik kan niet wachten tot ie in de schappen ligt!![]()