Fitness Seller

Road to equipped Europeans and Worlds this year IPF (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Succes Pjotr!
 
Strontziek al 3 dagen.
pfff gaat nog Wat worden vandaag.
Klote zooi
 
Komt goed, succes!
 
Was het nog ergens live te volgen en vanaf hoelaat?
Of heb ik dat hier over het hoofd gezien
 

Thnx, bak voer en even op de bank dit op de tv gluren!

---------- Toegevoegd om 16:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:10 ----------

Hebben die commentatoren het over je "he doesn't look weak or anything" toen dacht ik "ze moesten ze naam van je dbb acc eens weten" :P
 
super spannende finale en als enige master in deze klassen een knappe 6e plaats gefeliciteerd!
 
Nette prestatie Pjotr!

Wat was er nou aan de hand bij je derde beurt bench? Je moest een paar keer terug gaan liggen onder de halter
 
Goed gelift Pjotr. Goeie squat ook.
Gefeliciteerd met 6e plaats en je wereld record bench.
 
gefeliciteerd met je wereldrecord! Hele prestatie

Nette prestatie Pjotr!

Wat was er nou aan de hand bij je derde beurt bench? Je moest een paar keer terug gaan liggen onder de halter

russen waren aan het klagen bij scheids/jury. Dit zorgde voor afleiding
 
Proficiat met je WR Bench Press met 285kg!!!
Volgens mij had je een total van 935kg...een van je beste wedstrijden ooit, toch?
Wellicht had je zelf nog wel op meer gehoopt, maar een 6e plek op een internationaal podium is niets mis mee. Dat je tegenwoordig in de-105kg ruim 1000kg total moet tillen om op het podium te komen is waanzin...een tijdje terug kregen alleen de superzwaargewichten dit kunstje geklaard.
 
Proficiat met je WR Bench Press met 285kg!!!
Volgens mij had je een total van 935kg...een van je beste wedstrijden ooit, toch?
Wellicht had je zelf nog wel op meer gehoopt, maar een 6e plek op een internationaal podium is niets mis mee. Dat je tegenwoordig in de-105kg ruim 1000kg total moet tillen om op het podium te komen is waanzin...een tijdje terug kregen alleen de superzwaargewichten dit kunstje geklaard.

OFF: zal wel nieuwe roids zijn in rusland.

Gefeliciteerd Pjotr!
 
OFF: zal wel nieuwe roids zijn in rusland.

Gefeliciteerd Pjotr!

Staat geen enkele rus op het podium, toch goeie comment alweer!


Prachtprestatie Pjotr! Dat er nog veel zo'n wedstrijden mogen volgen in de 105.
 
Staat geen enkele rus op het podium, toch goeie comment alweer!


Prachtprestatie Pjotr! Dat er nog veel zo'n wedstrijden mogen volgen in de 105.

Och en wee heb ik verkeerde filmpje gezien op die stream dat einde darvan stonden allen russen op podium ...
 
Congrats Pjotr!
 
goed gedaan pjotr !
 
congrats met het WR
 
Back
Naar boven