nlbramnl
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1.045
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 5%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Mwa dag valt wel mee zo smal is me taille niet denk zelf niet dat het te breed is eigenlijk zou zonde zijn wel als ik daar op afgerekend word maar met juiste posing kan ik hem goed neerzetten alleen maar fijn als je geen breedte hoeft te forceren tijdens je posingGoede smalle taille heb je! En zeker weten een wijde rug! Denk je niet dat je op die wijdte wordt afgerekend? Was bij een maatje van me ook het geval.. Bench gaat ook lekker, maar je zit dan ook nog op zat kcals!
Mwa dag valt wel mee zo smal is me taille niet denk zelf niet dat het te breed is eigenlijk zou zonde zijn wel als ik daar op afgerekend word maar met juiste posing kan ik hem goed neerzetten alleen maar fijn als je geen breedte hoeft te forceren tijdens je posing
Taille lijkt misschien smal vanwege die dikke v-shape!Heb zelf niet echt een idee maar ik volg dit. Zelf ook een beetje opzoek naar een nieuwe tas want mijn schooltas inclusief laptop zit aardig vol zoBen nog op zoek naar een grotere maaltijd tas heb nu de grote van xxl maar kan daar niet alles meer in proppen iemand een suggestie ?

Zal eens kijken