AndroidHealthClinic

Road to INBA Dutch Championships 2018

Peiling Peiling Welke klasse draaien op inba dutch nationals

• Bodybuilding

Stemmen: 4 28,6%
  • Map

Stemmen: 4 28,6%
  • Beide

Stemmen: 6 42,9%

• Totaal stemmers
    14
  • Topic Starter Topic Starter
IMG_3264.JPG
IMG_3265.JPG
Goede rug training gehad vandaag

ziet er goed uit gap! goede rug indd, goed symmetrisch ook

Thnx rug gaat wel lekker alleen merk dan schouders toch wat achter blijven met name de zijkant probeer ze nu 2 x in de week goed aan te pakken alleen is massa maken nu onmogelijke missie helaas

Laatst bewerkt:
Wat weeg je inmiddels eigenlijk?

Zeer netjes man !

vanochtend 81,4 maar normaal rond de 80,5/80,8 nuchter ochtend gewicht lengte 180

gewicht vanochtend weer 80,6 schommelt elke dag een beetje gister 80,2 dag er voor 81,4. lang leven zout en vocht.
voeding afgelopen week opnieuw berekend alles precies afgewogen.
Kwam erachter doordat ik was overgestapt van haver naar ultra fine outs van my protein ineens 90 gram pakte in de ochtend in plaats van 60 gram.
Totaal kcal nu zit ook weer rond de 3100 kcal op een trainingsdag.
Hoef het nu nog niet te verlagen van de coach, volgende week weer een meting kijken wat ik gezakt ben.
Verwacht dat dan de voeding toch wel wat gaat zakken dan is het nog maar 5 weekjes te gaan.

kracht gaat nog steeds best prima
Deadlift afgelopen maandag 9 x 160

training vandaag. borst tric
bench gaat weer iets beter
60 x 8
70 x 8
80 x 8
90 x 8
100 x 8 met slingshot,
110 x 8 t*ring laatste net wat hulp van spot nodig met slingshot,
120 x 5 met slingshot,
volume set 60 x 15 tempo reps

Weer keer met slingshot getraind zodat ik wat zwaarder kan trainen en zenuwen weer keer goede opdonder kan geven.

daarna flys inlince dumbel pres enz. standaard gebeuren allemaal op contractie gewicht niet interessant:janken:

Goede smalle taille heb je! En zeker weten een wijde rug! Denk je niet dat je op die wijdte wordt afgerekend? Was bij een maatje van me ook het geval.. Bench gaat ook lekker, maar je zit dan ook nog op zat kcals!

Goede smalle taille heb je! En zeker weten een wijde rug! Denk je niet dat je op die wijdte wordt afgerekend? Was bij een maatje van me ook het geval.. Bench gaat ook lekker, maar je zit dan ook nog op zat kcals!
Mwa dag valt wel mee zo smal is me taille niet denk zelf niet dat het te breed is eigenlijk zou zonde zijn wel als ik daar op afgerekend word maar met juiste posing kan ik hem goed neerzetten alleen maar fijn als je geen breedte hoeft te forceren tijdens je posing

Mwa dag valt wel mee zo smal is me taille niet denk zelf niet dat het te breed is eigenlijk zou zonde zijn wel als ik daar op afgerekend word maar met juiste posing kan ik hem goed neerzetten alleen maar fijn als je geen breedte hoeft te forceren tijdens je posing

Klopt, die maatje van me kreeg hem maar niet weggedrukt.. :) Taille lijkt misschien smal vanwege die dikke v-shape!

Taille is nu 80 cm ofz denk ik

Ben nog op zoek naar een grotere maaltijd tas heb nu de grote van xxl maar kan daar niet alles meer in proppen iemand een suggestie ?

Ben nog op zoek naar een grotere maaltijd tas heb nu de grote van xxl maar kan daar niet alles meer in proppen iemand een suggestie ?
Heb zelf niet echt een idee maar ik volg dit. Zelf ook een beetje opzoek naar een nieuwe tas want mijn schooltas inclusief laptop zit aardig vol zo :o

Fitmark heeft grote tassen, maar redelijk prijzig.

IMG_3399.JPG
IMG_3400.JPG
Gister update gehad,
13,2 Mm nu dus gaat lekker,
Volgens Jeffrey moet er zeker een goede plaatsing in zitten, had het erover dat ik zelfs Classic zou kunnen gaan doen als ik mijn benen iets meer ontwikkel mischien een leuk doel voor aankomende jaren nu eerst knallen in de mal klasse gewicht nu 80kg nuchter in de ochtend,

Gaan iets zakken met voeding krijg ik vandaag te horen 5 weken gas erop en dan is het zo ver

IMG_3401.JPG

IMG_3402.JPG

Wat een shape:bow: Heel dikke chest en goede armen ook!:thumb:

Terug
Naar boven