AndroidHealthClinic

Road to INBA Dutch Championships 2018

Peiling Peiling Welke klasse draaien op inba dutch nationals

• Bodybuilding

Stemmen: 4 28,6%
  • Map

Stemmen: 4 28,6%
  • Beide

Stemmen: 6 42,9%

• Totaal stemmers
    14
  • Topic Starter Topic Starter
Goede ub man, wil je die klasse blijven doen eigenlijk?
Vorige week toevallig ten sprake met Jeffrey dat up in verhoudingen ook naar Classic zou kunnen benen zijn goed gestreept alleen dikte op de quads is minder, vind zelf map klasse mooie klasse en aangezien ik naturel wil blijven is Classic op hoger dan c klasse niet te doen eerst kijken wat resultaat is op or en eventueel nk en vanuit daar kijk ik. Verder

Chapeau, wat een shape :bow:

Jelly op die armen man..als ik zo ver ga cutten blijft daar bij mij meestal niet van over! Ben eigenlijk wel benieuwd naar je benen:thumbs:

Respect trouwens dat je nog natty bent...dat zullen er niet bepaald veel zijn tijdens die meeting @straatweg..:o

Chapeau, wat een shape :bow:

Jelly op die armen man..als ik zo ver ga cutten blijft daar bij mij meestal niet van over! Ben eigenlijk wel benieuwd naar je benen:thumbs:

Respect trouwens dat je nog natty bent...dat zullen er niet bepaald veel zijn tijdens die meeting @straatweg..:o

Haha klopt was er nog 1 andere die natty was rest niet Maarja ieder zijn keus zal keer benen foto maken armen nu na training 40-41 cm ben benieuwd wat het word als ik weer bulk in ga vorig jaar tot 43,5 gekomen dit jaar gaan we voor 45

Natty kun je het ook nog wel ver schoppen in de Classic hoor. Wengster was ook natty toen hij a status behaalde en 1 andere jongen die in ken heeft ook a status. Die laatste had echt te zieke strepen overal echt Nice

team genoot van je die ook classic doet heeft ook A status natty gehaald. alleen nu die A gaat doen is tie wel on gegaan maar heeft zijn A status dus wel natty behaald.

Vandaag been training op het programma staan eens kijken voor een foto lig nu nog ik bed en benen voelen al zwaar word nog wat

Hoe gaat het met jou nk prep weet je al of je mee gaat doen ?

heb me gister toevallig ingeschreven evenals voor de GP BeNeLux. Maandag tijdens mijn voor de douche inspring flex sessie zag ik al adertjes op me rug komen. Cardio ga ik iets ophogen naar 500 kcal was eerst 400kcal dus toch weer een wekelijkse extra defict van 600 kcals :P voeding nog steeds op 3000 kcal. nog 5,5 week dus tijd zat.

heb me gister toevallig ingeschreven evenals voor de GP BeNeLux. Maandag tijdens mijn voor de douche inspring flex sessie zag ik al adertjes op me rug komen. Cardio ga ik iets ophogen naar 500 kcal was eerst 400kcal dus toch weer een wekelijkse extra defict van 600 kcals :P voeding nog steeds op 3000 kcal. nog 5,5 week dus tijd zat.

Hoe meet je dat? 500 kcal verbranden?

Netjes man 5 weken is zat tijd en 3000 kcal is Nice man

IMG_3521.JPG
IMG_3522.JPG
Tijdens been training door pomp definitie beetje weg maar aders springen prima uit

Goede poten ook man! Lekker droog en aardig wat size!:thumb:

Ja dat is waar
Kan nu al niet meer wachten om te gaan groeien na mijn wedstrijd ga dan eens serieus mijn benen aan pakken 2 x in de week dan moet er wel wat massa bij gaaan komen
Ben benieuwd hoeveel rek erin zit als je wel toegewijd bent zoals jij... ;)

Terug
Naar boven