- Waardering
- 34.342
thnx ben er ook echt blij mee nu nog de vraag of ik b atleet wordt ofniet
Je bent al b atleet

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thnx ben er ook echt blij mee nu nog de vraag of ik b atleet wordt ofniet

Kan je dit met zekerheid zeggen, ik begreep dat in bijvoorbeeld de MAP 4 klasse alleen de nummer 1 en 2 B atleet werden en de 3e plek als C atleet bleef.
Kan je dit met zekerheid zeggen, ik begreep dat in bijvoorbeeld de MAP 4 klasse alleen de nummer 1 en 2 B atleet werden en de 3e plek als C atleet bleef.
Pussylounge doen je gainz ook niet goed he hahhaZo lang geen update gedaan,
Na de wedstrijd eigenlijk een te drukke tijd gehad om meteen lekker door te kunnen gaan met training voeding enz.
nieuwe baan en werk tijden dus was even puzzelen hoe het verder moest.
begin nu weer een beetje in mijn ritme te komen probeer toch weer 4 a 5 keer in de week te trainen
nu ook weer begonnen met voetbal haha wat een ellende.
doelstelling is of om eind volgend jaar of het jaar erop weer een wedstrijd te gaan doen als B atleet
echter wil ik me hier dan wel goed op kunnen voorbereiding en een langere prep aanhouden dan voor deze wedstrijd.
merk dat ik echt te hard gecrasht ben de laatste 2 weken om zo droog mogelijk te komen dat mijn lichaam echt lang de tijd nodig had om te herstellen.
gewicht is nu weer rond de 80 kg maar vet % wel weer richting 8 gegaan gok ik zo,
ga nu ook niet meer proberen met shape vast te houden gewoon goed eten en gains maken nu wil eerst naar de 90 gaan qua gewicht en vanuit daar verder gaan bouwen en dan zien we wel wanneer er weer een wedstrijd shape aan komt
haha nee pff viel me erg zwaar inderdaad maar was wel een mooi feest,
weeg nu weer 83kg rond 12 % dus lekker vet geworden, maar nog steeds wat blokken erop en kracht is weer redelijk terug
bench 130 1 x deadlift 170 1x squat 12 x 80.
doelstelling is nu naar de 90 toe werken en lekker trainen contest prep komt over een jaar wel weer
3x per week squatten jij!!!! Bench is wel lekker 
Zag nog foto's langskomen op fb van de map 3, de nummer 1 en 2 zagen er ook goed uit hoor. Verdiende 3e plek! Al een idee welke wedstrijd je gaat doen?
haha ja klopt squatten echt drama, gister weer gedaan 90 x 8 geloof ik, maar de kracht is het probleem niet gewicht druk ik makelijk maar krijg niet genoeg diepte zonder bolling in de rug, wil eerst dit oplossen voordat ik echt zwaar ga squattenOef.. je squat is wel ruk man3x per week squatten jij!!!! Bench is wel lekker
![]()
thnx