nlbramnl
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1.045
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 5%
hoop carbs nog, hoeveel eiwitten zijn dat? nog zuivel in je voeding? persoonlijk zou ik de carbs eruit gooien, vetten verlagen (dus mager vlees, maar liever vis) en eiwitten verhogen.
ik zit zelf al een tijd op zo'n 1700-1800, dat ga je op den duur echt aan je lichaam merken. ik lijk er goed mee weg te komen kwa behoud spiermassa maar ik zet er ook wat bij, natty zou ik niet durven om zo laag te gaan zitten.
maar alsnog begrijp ik je keuze, je moet hard staan dat ik het belangrijkste, en het scheelt dat je bij map geen beestenfysiek hoeft te hebben.
hoe gaat het poseren en de twalk?
ja carbs is nog redelijk wat maar minder dan ga ik echt dood zie nu al vaak wazig en moet op werk continu lopen en mensen begeleiden dus kan niet totaal zombie modus gaan,
poseren oefen ik elke dag, t walk is lastig hoe ik dat ga doen weinig voorbeelden van te vinden enz. dus dat moet ik de laatste weken nu nog even goed gaan uitzoeken
wil mijn gehakt inderdaad gaan vervangen door koolvis ofz, en rijst bij elke portie uiteindelijk nog 10 gram eraf kom ik op +- 100 carbs per dag minder ga ik niet doen.
qua massa valt het nog mee wat ik inlever heb ik het idee, kracht is nog steeds rond de 90 % van wat ik kon alleen het volume kan ik nu niet meer pakken omdat ik geen energie meer heb daarvoor.
dus nu veel korte sets en cardio
---------- Toegevoegd om 15:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:09 ----------
macro's nu rond 140 carb 155 eiwit 50 vet

en inderdaad caressa naar beneden eiwitten omhoog