MuscleMeat

Road to INBA Dutch Championships 2018

Peiling Peiling Welke klasse draaien op inba dutch nationals

• Bodybuilding

Stemmen: 4 28,6%
  • Map

Stemmen: 4 28,6%
  • Beide

Stemmen: 6 42,9%

• Totaal stemmers
    14
  • Topic Starter Topic Starter
hoop carbs nog, hoeveel eiwitten zijn dat? nog zuivel in je voeding? persoonlijk zou ik de carbs eruit gooien, vetten verlagen (dus mager vlees, maar liever vis) en eiwitten verhogen.

ik zit zelf al een tijd op zo'n 1700-1800, dat ga je op den duur echt aan je lichaam merken. ik lijk er goed mee weg te komen kwa behoud spiermassa maar ik zet er ook wat bij, natty zou ik niet durven om zo laag te gaan zitten.

maar alsnog begrijp ik je keuze, je moet hard staan dat ik het belangrijkste, en het scheelt dat je bij map geen beestenfysiek hoeft te hebben.

hoe gaat het poseren en de twalk?

ja carbs is nog redelijk wat maar minder dan ga ik echt dood zie nu al vaak wazig en moet op werk continu lopen en mensen begeleiden dus kan niet totaal zombie modus gaan,
poseren oefen ik elke dag, t walk is lastig hoe ik dat ga doen weinig voorbeelden van te vinden enz. dus dat moet ik de laatste weken nu nog even goed gaan uitzoeken

wil mijn gehakt inderdaad gaan vervangen door koolvis ofz, en rijst bij elke portie uiteindelijk nog 10 gram eraf kom ik op +- 100 carbs per dag minder ga ik niet doen.

qua massa valt het nog mee wat ik inlever heb ik het idee, kracht is nog steeds rond de 90 % van wat ik kon alleen het volume kan ik nu niet meer pakken omdat ik geen energie meer heb daarvoor.
dus nu veel korte sets en cardio

---------- Toegevoegd om 15:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:09 ----------

macro's nu rond 140 carb 155 eiwit 50 vet

Vind je eiwitten wel weinig als je zo diep moet cutten en zou idd voor witvis gaan.
Ikzelf heb nu lichte carb cycle voor de laatste dagen.
Hoog e/k/v 250/150/40 2200kcal
Laag e/k/v 180/240/40 200 kcal

Elke dag fasted cardio 30 min en na training 30 min

ja heb nooit belachelijk hoog in eiwitten gezeten altijd rond de 160-180 ook tijdens bulk enz,
veel meer dan 2 gram per kg lichaamsgewicht heeft niet heel veel meerwaarde, daarnaast ook 3 keer amino's op een dag dus om de 2 uur krijgt mijn lichaam eiwitten binnen, zou in principe genoeg moeten zijn om afbraak te minimaliseren.

maar sta open voor suggestisch qua verhoudingen enz.

---------- Toegevoegd om 16:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:04 ----------

Tegen de zombie stand hoor ik ook van veel dat ze veel cola light/zero drinken geen kcal maar wel caffeiné
weet niet wat jullie mening hierover is

ik raad je echt aan om je eiwitten omhoog te gooien, liever wat meer eiwit en minder carbs, met een dergelijk deficit word er ook meer eiwit voor energie gebruikt.. better be safe than sorry.

ja heb nooit belachelijk hoog in eiwitten gezeten altijd rond de 160-180 ook tijdens bulk enz,
veel meer dan 2 gram per kg lichaamsgewicht heeft niet heel veel meerwaarde, daarnaast ook 3 keer amino's op een dag dus om de 2 uur krijgt mijn lichaam eiwitten binnen, zou in principe genoeg moeten zijn om afbraak te minimaliseren.

maar sta open voor suggestisch qua verhoudingen enz.

---------- Toegevoegd om 16:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:04 ----------

Tegen de zombie stand hoor ik ook van veel dat ze veel cola light/zero drinken geen kcal maar wel caffeiné
weet niet wat jullie mening hierover is

Dan zou ik gewoon cafeïne tabs halen is beter dan cola... helemaal in je prep zombie stand kom je sowieso in zo niet zit je niet laag genoeg :P en inderdaad caressa naar beneden eiwitten omhoog

hoe gaat het Bram?

nog 2 dagen he hoe gaat het? al je junk meals ingeslagen voor zondag? :P

Volgens mij heb ik jou gezien, roze shorts toch?

uitslag wedstrijd was pas rond 23.30 had ik gehoord?

Lol, elke wedstrijd duurt steeds langer en langer door al die deelnemers.

3e geworden in mijn klasse echt super gaaf,
dag duurde alleen wel echt belachelijk lang moest om 8 uur melden en stond om 12 uur pas met een beker in mijn hand was 2 uur pas weer thuis totaal kapot, nu nog steeds bij komen maar wel een hele mooie ervaring

Zijn er nergens pics te vinden van alle klassen/deelnemers?

Ik heb gister alleen deze foto's gevonden. Via de zoekfunctie van Insta vind je ook nog een hoop pics.

Laatst bewerkt:
Super! Gefeliciteerd

congrats, ik hoorde via backstage scherm dat je derde plaats had gepakt.
jammer dat ik je niet gesproken had, ik wist ook niet wie je was :P

ik ben ook derde geworden ;)

congrats, ik hoorde via backstage scherm dat je derde plaats had gepakt.
jammer dat ik je niet gesproken had, ik wist ook niet wie je was :P

ik ben ook derde geworden ;)
nice man goed bezig, ja heb de -80 klasse gezien maar herkende je ook niet haha mischien bij een volgende wedstrijd weer

pica's ?

Goede beslissing om MAP te doen.

COngratz!

Terug
Naar boven