- Waardering
- 353
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 14%
Haha nee man doe geen bodybuild wedstrijden wel kickboksen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tja hard werken is het voor iedereen of je wel of niet gebruikt, vind zelf mooiste ook dat ik jongens heb verslagen die al meerdere kuren erop hebben zittenDat mag je zeker zijn. Het is niet voor velen weg gelegd om naturel prijzen te pakken op wedstrijden
Het neemt natuurlijk niet weg dat je er hard voor werkt![]()
bedoeling is beide klasses te gaan doen.Zal wel map worden aan je shape te zien, al best laag in voeding met zoveel weken te gaan!
Hij doet mee aan wedstrijd van de natty bond hè..Zal wel map worden aan je shape te zien, al best laag in voeding met zoveel weken te gaan!
zal eens keer foto's maken met bodybuilding poses.
boven lichaam kan het zeker mee, benen zijn niet heel sterk maar met naturel wedstrijden scheelt het al een hoop. qua niveau enz.
Klopt benen zijn niet mijn sterkste punt, dit is van mijn vorige prep foto van benen
Klopt benen zijn niet mijn sterkste punt, dit is van mijn vorige prep foto van benen

Laat je niet gek maken. Iets meer massa, classic, natty en goed droog en komt meer dan goed![]()
Maak hem ook niet gek, is in ieder geval niet de bedoeling. Ik ben eerlijk, of mag ik dat alleen zijn wanneer ik complimentjes geef?
Ik heb verder ook geen idee hoe de jongens er op een natty wedstrijd uit zien.. en zo heeft iedereen zijn zwakke kanten. Het Zal vast wel goedkomen en anders map..
Weet zelf ook dat benen niet mega zijn gaan het zien als ik niet tevreden Ben dan alleen map. Jeff zegt dat benen zeker goed genoeg zouden zijn bij c wedstrijd bij ifbb op top 3 te kunnen halen. Gaan het zien gewoon door knallen
Gisteren bench gaat nergens over gaat echt goed laatste weken
16 x 60
10 x 80
10 x 100
4x 5 115 doel was 5 x 5
Laatste set rep out
12 x 115
Niet normaal man!Gisteren bench gaat nergens over gaat echt goed laatste weken
16 x 60
10 x 80
10 x 100
4x 5 115 doel was 5 x 5