XXL Nutrition

Road to INBA Dutch Championships 2018

Peiling Peiling Welke klasse draaien op inba dutch nationals

• Bodybuilding

Stemmen: 4 28,6%
  • Map

Stemmen: 4 28,6%
  • Beide

Stemmen: 6 42,9%

• Totaal stemmers
    14
  • Topic Starter Topic Starter
Dat mag je zeker zijn. Het is niet voor velen weg gelegd om naturel prijzen te pakken op wedstrijden:thumbs:

Het neemt natuurlijk niet weg dat je er hard voor werkt ;)
Tja hard werken is het voor iedereen of je wel of niet gebruikt, vind zelf mooiste ook dat ik jongens heb verslagen die al meerdere kuren erop hebben zitten

Vanochtend gewicht
84,5
Zal aankomende tijd alleen maar gaan zakkken Maarja dat hoort erbij,

Voeding nu 2650 kcal
2 x cardio 25 in de week.
1x cheat Meal in weekend.

Wedstrijd planning:
Mens physique
Classic bodybuilding

Wordt een hoop oefenen op poseren maar met Jeff mag dat geen probleem worden.

Zal wel map worden aan je shape te zien, al best laag in voeding met zoveel weken te gaan!

Zal wel map worden aan je shape te zien, al best laag in voeding met zoveel weken te gaan!
bedoeling is beide klasses te gaan doen.
voeding is nu best prima te doen zit al week of 6 op 2750 kcal ofzo zak er wel redelijk snel op nu, dus denk dat ik na volgende check up zelfs iets omhoog zal gaan weer met voeding.

zal eens keer foto's maken met bodybuilding poses.
boven lichaam kan het zeker mee, benen zijn niet heel sterk maar met naturel wedstrijden scheelt het al een hoop. qua niveau enz.

8F1D9208-6A3C-436C-AEBE-69126AC118AE.jpeg
Benen lopen wel achter vind ik, vandaar.
Klopt benen zijn niet mijn sterkste punt, dit is van mijn vorige prep foto van benen

Ik vind het prima benen!

Goede vorm in ieder geval!:thumbs:

Vind ze hier nog klein ogen, maar we zijn nu natuurlijk al een tijd verder. Scheelt dat het classic is en natty, we gaan het zien!

Laat je niet gek maken. Iets meer massa, classic, natty en goed droog en komt meer dan goed ;)

Maak hem ook niet gek, is in ieder geval niet de bedoeling. Ik ben eerlijk, of mag ik dat alleen zijn wanneer ik complimentjes geef?

Ik heb verder ook geen idee hoe de jongens er op een natty wedstrijd uit zien.. en zo heeft iedereen zijn zwakke kanten. Het Zal vast wel goedkomen en anders map..

Maak hem ook niet gek, is in ieder geval niet de bedoeling. Ik ben eerlijk, of mag ik dat alleen zijn wanneer ik complimentjes geef?

Ik heb verder ook geen idee hoe de jongens er op een natty wedstrijd uit zien.. en zo heeft iedereen zijn zwakke kanten. Het Zal vast wel goedkomen en anders map..

Weet zelf ook dat benen niet mega zijn gaan het zien als ik niet tevreden Ben dan alleen map. Jeff zegt dat benen zeker goed genoeg zouden zijn bij c wedstrijd bij ifbb op top 3 te kunnen halen. Gaan het zien gewoon door knallen

Gisteren bench gaat nergens over gaat echt goed laatste weken

16 x 60
10 x 80
10 x 100
4x 5 115 doel was 5 x 5
Laatste set rep out
12 x 115

Weet zelf ook dat benen niet mega zijn gaan het zien als ik niet tevreden Ben dan alleen map. Jeff zegt dat benen zeker goed genoeg zouden zijn bij c wedstrijd bij ifbb op top 3 te kunnen halen. Gaan het zien gewoon door knallen

Precies, je hebt sws sterke kanten dat zal niet onopgemerkt blijven.

Die 150 en een beetje moet er nu toch wel in zitten!

Terug
Naar boven