XXL Nutrition

Road to the stage. Algemene kuurlog

Bezoekers in dit topic

In begin toen ik t3 nam had ik ook soms een tip maar meestal rond 18.00 na het eten als ik ff ging zitten op de bank. Dan viel ik steeds ik slaap.

Nu nergens meer last van.

Maar of jet door de t3 kwam?
 
In begin toen ik t3 nam had ik ook soms een tip maar meestal rond 18.00 na het eten als ik ff ging zitten op de bank. Dan viel ik steeds ik slaap.

Nu nergens meer last van.

Maar of jet door de t3 kwam?

Ja dat heb ik ook. Moet zeggen dat het nu wel redelijk is. Even afwachten de komende dagen. Ik las namelijk dat je er juist energie van moet krijgen.

---------- Toegevoegd om 11:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:45 ----------

Gezellig:D Train je zelf ook in hw?

Haha nee ik train in Amsterdam en in het gooi. Per september verhuis ik naar Amsterdam. Kent iemand nog een goede gym in Amsterdam? Train nu soms bij f4f, maar dat is een een klote gym.
 
Vandaag m'n 6de injectie gezet. Eerste injectie ging een beetje stroef in m'n been. Uiteindelijk ging die er in en injecteren maar. Eruit gehaald en moest een klein beetje hoesten, Tweede injectie ging slecht. Had een plekje gevonden, maar deed erg zeer. Eruit gehaald en een nieuwe plek gevonden. Dat ging appeltje eitje.

M'n kuiten gaan erg lekker moet ik zeggen. Even foto bij gezet

image.jpg
 
Netjes makker !! Blijven gaan! Ik blijf je volgen ;)
Hoe zit het met de slaap ? Veel zweten? Kort lontje? Masteron toegevoegde waarde bij de tren? Ik lees overal veel positiefs allrszins ovrr die combo!
 
Netjes makker !! Blijven gaan! Ik blijf je volgen ;)
Hoe zit het met de slaap ? Veel zweten? Kort lontje? Masteron toegevoegde waarde bij de tren? Ik lees overal veel positiefs allrszins ovrr die combo!


Ja slapen gaat wel redelijk. Avond kan ik niet altijd slapen, maar overdag weer wel. Ik zweet alleen echt veel in de gym. Kwa kort lontje valt wel mee, alleen hijg ik wel als een paard.
Gisteren had ik een discussie of mijn levensstijl. Ze zei dat ik een obsessie had, dat ze niet snapt waarom ik spuit, ga zomaar door. Had gezegd tja je kan ook een gast zoeken die met een zak chips op de bank hangt en een biertje.
Trenmerrie heb ik ook nog. Laatst ging het over dat m'n moeder m'n spuiten had gevonden haha. Ze tripte helemaal. Toen ik wakker werd, dacht ik dat het echt was.

Masteron geeft een goede harde volle look. Merk helemaal bij m'n schouders. M'n volgende kuur ga ik ook mast en tren toevoegen.

Hoe gaat het bij jou? Niet meer aan het trippen? Zag dat je nu aan het cruize was. Even je lichaam tot rust geven.

Vanmiddag drie Volkoren wraps gegeten.

Ingrediënten:

350 gram kip
Kipkruiden
Mixgroente van musclemeat
Volkorenwraps ( klein)

image.jpg
 
Ja slapen gaat wel redelijk. Avond kan ik niet altijd slapen, maar overdag weer wel. Ik zweet alleen echt veel in de gym. Kwa kort lontje valt wel mee, alleen hijg ik wel als een paard.
Gisteren had ik een discussie of mijn levensstijl. Ze zei dat ik een obsessie had, dat ze niet snapt waarom ik spuit, ga zomaar door. Had gezegd tja je kan ook een gast zoeken die met een zak chips op de bank hangt en een biertje.
Trenmerrie heb ik ook nog. Laatst ging het over dat m'n moeder m'n spuiten had gevonden haha. Ze tripte helemaal. Toen ik wakker werd, dacht ik dat het echt was.

Masteron geeft een goede harde volle look. Merk helemaal bij m'n schouders. M'n volgende kuur ga ik ook mast en tren toevoegen.

Hoe gaat het bij jou? Niet meer aan het trippen? Zag dat je nu aan het cruize was. Even je lichaam tot rust geven.

Vanmiddag drie Volkoren wraps gegeten.

Ingrediënten:

350 gram kip
Kipkruiden
Mixgroente van musclemeat
Volkorenwraps ( klein)
Hejs man. Heb soms wel hetzelfde. Overdag kan ik soms zo slapen terwijl ik aan het werk ben. Savonds kan ik gerust tv kijken tot half 1 snachts..
Nja de meningen over onze levensstijl zijn zeer uiteenlopend. Sommige hebben er respect vr anderen niet. Niet aantrekken ons leven onze keuzes ;) ze zijn gewoon jelly omdat we breder dan hun of hun lief zijn ;)

Ben niet meer aan het trippen haha [emoji14]
Het is allemaal netjes opgeklaard zonder veel drama :)!
Nu idd cruisen! 9 weken tren op 600 is netjes genoeg gweest

Volgende blast neem ik ook masteron op 500/600mg met gram test naast.
Benieuwd naar de mast aangezien ook jij erover te spreken bent ;)!

Wraps zien er heeerlijk uit man ! Krijg er honger van haha
 
Over masteron en volle schouders: dit merkte ik ook wel. Ik zette eerst mast prop en later overgegaan naar hoog primo.

Tijdens mast leken mijn schouders ook voller. Achteraf had ik misschien beter door kunnen gaan met mast e. Maarja dat weten we natuurlijk nooit hoe dat uitgepakt had.

Voor na mijn cruise heb ik al tren e in huis. Omdat ik geen zin heb in slapeloze nachten overweeg ik tren niet te hoog doseren 200-300 en daarnaast mast toe te voegen.
 
Hejs man. Heb soms wel hetzelfde. Overdag kan ik soms zo slapen terwijl ik aan het werk ben. Savonds kan ik gerust tv kijken tot half 1 snachts..
Nja de meningen over onze levensstijl zijn zeer uiteenlopend. Sommige hebben er respect vr anderen niet. Niet aantrekken ons leven onze keuzes ;) ze zijn gewoon jelly omdat we breder dan hun of hun lief zijn ;)

Ben niet meer aan het trippen haha [emoji14]
Het is allemaal netjes opgeklaard zonder veel drama :)!
Nu idd cruisen! 9 weken tren op 600 is netjes genoeg gweest

Volgende blast neem ik ook masteron op 500/600mg met gram test naast.
Benieuwd naar de mast aangezien ook jij erover te spreken bent ;)!

Wraps zien er heeerlijk uit man ! Krijg er honger van haha

Ja inderdaad. Merk zelf dat alleen mensen die serieus trainen en eten het begrijpen. Maar de rest van m'n omgeving niet echt.
Gram test haha! Dan ga je goed gainen! Masteron op 600 zie je goed dan. 9 weken tren is best kort. Waarom zo kort? Ben je niet bang dat je veel vocht vast houdt met 1 gram test?
Ik doe zelf 5 weken 400 en 6 weken 600. Maar kwa moodswings merk ik ook niets. Ja ben een alpha man meer, maar dat voelt juist top haha. Kwa sexdrive word ik soms wel gek haha.

Heb nog even een pic gemaakt in de gym. M'n kop zie je toch niet goed. Wou andere foto's maken, maar m'n hand trilde heel erg.

Vandaag chest, schouders en triceps.

Bankdrukken eerst opwarmen met 40 kilo. Daarna 4 x 10 met 100 kilo
Cable chest press 4 x 10 met 22,5 kilo
Machine presses 4 x 12 met 80 kilo
Military presses 4 x 10 met 25 kilo
Bent over lateral raises 4 x 12 met 14 kilo
Kickback triceps met 4 x 10 met 12 kilo
Pushdown triceps 4 x 12 op 30 kilo

Morgen benen! Heb er nu al zin in!!

image.jpg
 
Over masteron en volle schouders: dit merkte ik ook wel. Ik zette eerst mast prop en later overgegaan naar hoog primo.

Tijdens mast leken mijn schouders ook voller. Achteraf had ik misschien beter door kunnen gaan met mast e. Maarja dat weten we natuurlijk nooit hoe dat uitgepakt had.

Voor na mijn cruise heb ik al tren e in huis. Omdat ik geen zin heb in slapeloze nachten overweeg ik tren niet te hoog doseren 200-300 en daarnaast mast toe te voegen.

Ja heerlijk gevoel is dat. Hoeveel mast zetten je? Je kan altijd overwegen om melatonine in te nemen tijdens je tren cycle. Werkt voor mij wel goed. En anders werk je in de avond lekker en slaap je overdag haha. Wanneer ga je beginnen? Hoe is primo? Wil hoog doseren denk aan 800
 
Ja heerlijk gevoel is dat. Hoeveel mast zetten je? Je kan altijd overwegen om melatonine in te nemen tijdens je tren cycle. Werkt voor mij wel goed. En anders werk je in de avond lekker en slaap je overdag haha. Wanneer ga je beginnen? Hoe is primo? Wil hoog doseren denk aan 800


Mast p 100 EOD zette ik.

Zit nu op 350 test en 700 primo per week maar is een cut(dus geen gains in gewicht). Daarnaast t3 op 50mcg. Laatste 4 weken ben ik 3% gezakt in vet en VVM is gelijk gebleven. Zit nu in week 7. Pas bij toevoegen t3 ging vet goed omlaag.

Kracht is omhoog en pomp is Nice. Verder geen sides. Geen vocht, geen acne etc. Maar denk dat primo beter tot zijn recht komt bij een clean bulk maarja dat is met bijna elke AAS zo.

Afhankelijk van bloedtest ga ik korte cruise doen en dan clean bulk blast voor een week of 8. Of misschien ga ik niet eens cruisen en meteen door met clean bulk met andere middelen (test:tren/mast op lichte dosis) Maar dat ligt de bloedtest om te zien of cruise nodig is. Indien geen cruise dan blijf ik totaal 18-20 weken ON.
 
Ja inderdaad. Merk zelf dat alleen mensen die serieus trainen en eten het begrijpen. Maar de rest van m'n omgeving niet echt.
Gram test haha! Dan ga je goed gainen! Masteron op 600 zie je goed dan. 9 weken tren is best kort. Waarom zo kort? Ben je niet bang dat je veel vocht vast houdt met 1 gram test?
Ik doe zelf 5 weken 400 en 6 weken 600. Maar kwa moodswings merk ik ook niets. Ja ben een alpha man meer, maar dat voelt juist top haha. Kwa sexdrive word ik soms wel gek haha.

Heb nog even een pic gemaakt in de gym. M'n kop zie je toch niet goed. Wou andere foto's maken, maar m'n hand trilde heel erg.

Vandaag chest, schouders en triceps.

Bankdrukken eerst opwarmen met 40 kilo. Daarna 4 x 10 met 100 kilo
Cable chest press 4 x 10 met 22,5 kilo
Machine presses 4 x 12 met 80 kilo
Military presses 4 x 10 met 25 kilo
Bent over lateral raises 4 x 12 met 14 kilo
Kickback triceps met 4 x 10 met 12 kilo
Pushdown triceps 4 x 12 op 30 kilo

Morgen benen! Heb er nu al zin in!!
Niet aantrekken mensen die er niet mee bezig zijn zoals ons snappen het gewoon niet.

In verband met vocht ga ik sowieso aromasin of arimidex laten meelopen en uiteraard 100% cleane voeding!

Ik dacht dat tren gemiddeld gelopen werd van 8-10 weken.. dermee op 9 gehouden hoewel ik zelf ook neiging had nog 3 weken door te gaan achja :)

Ik vandaag ook benen ;) maak ze maar kapot makker ;)!
 
Mast p 100 EOD zette ik.

Zit nu op 350 test en 700 primo per week maar is een cut(dus geen gains in gewicht). Daarnaast t3 op 50mcg. Laatste 4 weken ben ik 3% gezakt in vet en VVM is gelijk gebleven. Zit nu in week 7. Pas bij toevoegen t3 ging vet goed omlaag.

Kracht is omhoog en pomp is Nice. Verder geen sides. Geen vocht, geen acne etc. Maar denk dat primo beter tot zijn recht komt bij een clean bulk maarja dat is met bijna elke AAS zo.

Afhankelijk van bloedtest ga ik korte cruise doen en dan clean bulk blast voor een week of 8. Of misschien ga ik niet eens cruisen en meteen door met clean bulk met andere middelen (test:tren/mast op lichte dosis) Maar dat ligt de bloedtest om te zien of cruise nodig is. Indien geen cruise dan blijf ik totaal 18-20 weken ON.

Waar zet je die dan? Je schouder? Mijn derde kuur gaat ook P worden vlak voor mijn wedstrijd. 3% is erg netjes in 4 weken tijd. Ja ik merk nu ook dat het beter gaat. Elke dag zie je een lijntje beter of meer. Kracht flink omhoog? Dit is mijn cutkuur nu, daarna cleanbulk en daarna nog een cutkuur. Ja bloed is belangrijk dat ga ik ook nog testen :) good luck man!

---------- Toegevoegd om 13:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:48 ----------

Niet aantrekken mensen die er niet mee bezig zijn zoals ons snappen het gewoon niet.

In verband met vocht ga ik sowieso aromasin of arimidex laten meelopen en uiteraard 100% cleane voeding!

Ik dacht dat tren gemiddeld gelopen werd van 8-10 weken.. dermee op 9 gehouden hoewel ik zelf ook neiging had nog 3 weken door te gaan achja :)

Ik vandaag ook benen ;) maak ze maar kapot makker ;)!

Haha klopt inderdaad. Ik weet nog bij m'n vorige test/tren ik in een emotionele rollercoaster zat. Nu nergens last van, behalve dat ik echt super alpha voel.

Ja dat is wel slim inderdaad omdat er bij mee te laten lopen. Haha ach die twee weken extra ;) tren is echt super :) lekker gesloopt? Ik heb nog wel een PiP beetje bij m'n rechterbeen. Maar gewoon knallen. Denk dat ik zo benen doe en vanavond rug. Dan nog extra borst. Goed eten, sups innemen, goed slapen dan moet het geen probleem zijn denk ik.
 
Vanochtend shake en havermout met kaneel genomen. Rond 10 uur rijstenwafel met pindakaas. En vanmiddag had ik het volgende:

Ingrediënten:

200 gram zoete aardappel
125 gram groente
200 gram kip

Zelf gemaakte pindasaus heb ik een beetje van. Ingrediënten daarvan zijn:

10 eetlepels Pindakaas nootjes
6 tenen knoflook
200 ml halfvolle melk
2 theelepels sambal
2 theelepels gember

Heb een bak vol met pindasaus. Een schepje bij het eten. Heerlijk!

image.jpg
 
Waar zet je die dan? Je schouder? Mijn derde kuur gaat ook P worden vlak voor mijn wedstrijd. 3% is erg netjes in 4 weken tijd. Ja ik merk nu ook dat het beter gaat. Elke dag zie je een lijntje beter of meer. Kracht flink omhoog? Dit is mijn cutkuur nu, daarna cleanbulk en daarna nog een cutkuur. Ja bloed is belangrijk dat ga ik ook nog testen :) good luck man!

---------- Toegevoegd om 13:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:48 ----------





Haha klopt inderdaad. Ik weet nog bij m'n vorige test/tren ik in een emotionele rollercoaster zat. Nu nergens last van, behalve dat ik echt super alpha voel.



Ja dat is wel slim inderdaad omdat er bij mee te laten lopen. Haha ach die twee weken extra ;) tren is echt super :) lekker gesloopt? Ik heb nog wel een PiP beetje bij m'n rechterbeen. Maar gewoon knallen. Denk dat ik zo benen doe en vanavond rug. Dan nog extra borst. Goed eten, sups innemen, goed slapen dan moet het geen probleem zijn denk ik.


Ik zette eerst in been en bil. Nu alleen nog bil. Met de ml,s van primo vind ik bil gemakkelijker en is zo goed als pijnloos. Been kan iknog wel eens een zenuwtje raken.

Dan doen wij beetje het zelfde traject. Nu cut, straks clean bulk en heel misschien daarna weer cut mocht ik mee doen met flex cup. Die optie is er nog namelijk. Maar die kans acht ik klein. Wellicht volgend jaar als ik meer massa heb. Maar dat zien we dan wel.

Kracht is 10-20% omhoog denk ik. Verschilt per spiergroep en heb het niet echt bijgehouden.
 
Nog even een geinig filmpje gevonden. Sommige kennen hem al inmiddels. Voor de gene die hem nog niet kennen.

http://youtu.be/UFmgUxxQ6hY

---------- Toegevoegd om 11:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:03 ----------

Ik zette eerst in been en bil. Nu alleen nog bil. Met de ml,s van primo vind ik bil gemakkelijker en is zo goed als pijnloos. Been kan iknog wel eens een zenuwtje raken.

Dan doen wij beetje het zelfde traject. Nu cut, straks clean bulk en heel misschien daarna weer cut mocht ik mee doen met flex cup. Die optie is er nog namelijk. Maar die kans acht ik klein. Wellicht volgend jaar als ik meer massa heb. Maar dat zien we dan wel.

Kracht is 10-20% omhoog denk ik. Verschilt per spiergroep en heb het niet echt bijgehouden.

Bil lijkt mij lastig te zetten. Helemaal als je moet aspireren. Been zet ik altijd. Heb in m'n rechterbeen beetje verkeerd gezet of het is de olie. Beetje pijn en dik.

Haha ik wil ook mee doen met de flex. Maar twijfel zelf ook. Wil wel een goed fysiek hebben. Ik vond op de jbc dat ze niet echt veel massa hadden op de map.
 
Bil doe ik met 1 hand aspireren ;) lukt prima met een 0,6 of 0,7 naald.

Gaat mij goed af. Je moet wel beetje lenig zijn. Ik hou meestal met mijn linkerhand mijn rechterzij vast voor wat houvast, dan maximaal draaien en dan prik ik met mijn rechterhand.
 
Gisteren middag eerst benen gedaan en in de avond rug.

Middag benen:

Squats 2 x 10 op 100 ( kreeg last van m'n PiP) daarna 2 x 10 op 80
Leg press breed 4 x 12 op 220
Leg press smal 4 x 12 op 180
Hack squat voeten naar binnen 4 x 10 op 80 kilo
Liggend legcurl 4 x 12 op 25 kilo ( per been)

Avond rug, shrugs, biceps:

Pull ups 4 x 10
Seated cable row 4 x 8 op 95 kilo
Hyper extension 4 x 10 op 20 kilo
Upright row 4 x 10 op 20 kilo
Dumbell curls 4 x 8 per arm op 20 kilo
Preacher curls 4 x 10 op 20 kilo

Vandaag en morgen rustdag in gelast. Wou graag trainen, maar soms is rust beter dan trainen. Want tijdens je rust groei je ipv tijdens het trainen :). Wens jullie een fijne Pasen! Geniet ervan :)
 
Vandaag stond er op het programma borst, schouder en triceps.

Borst:

Push ups 4 x 12
Cable flyes 4 x 10 op 22,5 kilo
Cable crossover flyes 4 x 10 op 17 kilo
Chestpress machine 4 x 12 op 100 kilo
Front press 4 x 12 op 20 kilo
cable front raises 4 x 10 op 7,5 kilo
Cable laterial raises 4 x 10 op 7,5 kilo
one arm push down cable 4 x 10 op 22,5
dips 4 x 12

Lekkere training en goede pomp. Heb sinds vandaag beetje last van me maag. Niet ernstig, maar meer geïrriteerd. Morgen kan ik helaas niet werken. Dit haal ik woensdag lekker in :)

Omvang:

Buik is nu: 76 cm
Borst: 112 cm
arm: 42, 8 cm
been: 63 cm

Gaat langzaam omhoog ondanks dat ik cut :)
 
Vandaag benen, rug, shrugs en biceps. Ging minder lekker dan ik had verwacht. Was een beetje een emo. Moet zeggen dat de sides nu langzaam komen.

- hijgen
- zweten ( ging een keer op de fiets en meteen m'n shirt zeiknat)
- slapen lukt nu ook niet
- voelde me vandaag mentaal beetje minder

Nu in m'n bed zweet ik me ook rot! Gaat wat worden nu de temperaturen omhoog gaan. Morgen is het injectiedag! Spuitjes liggen klaar om geïnjecteerd te worden :) dacht bij mezelf pfff weer injecteren en wat doe jezelf aan met dat spuiten. De tren probeert me gek te maken! Maar ik maak de tren gek :) ik ga knallen als een beest morgen! Iedereen moet oprotten, anders doe ik ze wat aan!
Zo even opgelucht :) nu maar slapen :)

---------- Toegevoegd om 09:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:52 ----------

Vandaag is borst, schouders en triceps aan de beurt. Slapen ging echt verschrikkelijk slecht. Rond 2 uur sliep ik een beetje, mededoor de themazepam. Gelukkig heb ik een vooraad van dat spul liggen. Mn kussen was ook zeiknat. Vanavond maar weer 1 innemen.
Vanochtend twee injecties gezet. Gingen beide erg goed, geen pijn en geen noemswaardig bloedverlies. Had hem dit keer vrij hoog geïnjecteerd in m'n been :)
Hou jullie vanavond op de hoogte van me training :) wellicht weer een foto komt er aan :)
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven