XXL Nutrition

Road to the stage. Algemene kuurlog

Bezoekers in dit topic

Vandaag benen, rug, shrugs en biceps. Ging minder lekker dan ik had verwacht. Was een beetje een emo. Moet zeggen dat de sides nu langzaam komen. - hijgen - zweten ( ging een keer op de fiets en meteen m'n shirt zeiknat) - slapen lukt nu ook niet - voelde me vandaag mentaal beetje minder Nu in m'n bed zweet ik me ook rot! Gaat wat worden nu de temperaturen omhoog gaan. Morgen is het injectiedag! Spuitjes liggen klaar om geïnjecteerd te worden :) dacht bij mezelf pfff weer injecteren en wat doe jezelf aan met dat spuiten. De tren probeert me gek te maken! Maar ik maak de tren gek :) ik ga knallen als een beest morgen! Iedereen moet oprotten, anders doe ik ze wat aan! Zo even opgelucht :) nu maar slapen :) ---------- Toegevoegd om 09:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:52 ---------- Vandaag is borst, schouders en triceps aan de beurt. Slapen ging echt verschrikkelijk slecht. Rond 2 uur sliep ik een beetje, mededoor de themazepam. Gelukkig heb ik een vooraad van dat spul liggen. Mn kussen was ook zeiknat. Vanavond maar weer 1 innemen. Vanochtend twee injecties gezet. Gingen beide erg goed, geen pijn en geen noemswaardig bloedverlies. Had hem dit keer vrij hoog geïnjecteerd in m'n been :) Hou jullie vanavond op de hoogte van me training :) wellicht weer een foto komt er aan :)

Hejs man,

welke week zit je juist?
Tren is een silent killer, het sluipt erin en voor je het goed doorhebt zit je te janken als een 12 jarig wijf..

Haha nee just kidding :) Hoe het gewoon goed id gaten! En weet goed waar je mee bezig bent :)
Hoop dat je straks terug lekker kan knallen

Benieuwd naar pic!
 
Borst, schouders en triceps. Was heerlijk!

Eerst lekker warming up. Daarna benchen, Cables, dumbells. Pfff was zo heerlijk! Voelde me meteen helemaal op en top!!! Heb geprobeerd foto's weer te maken.
 
Die uploader voor foto's werkt niet lekker. Lukt maar om 1 te uploaden.

image.jpg
 
Hejs bro!
Lekkere workout gehad neem ik aan?:D hoe zit het mentaal? Alles nog op een rijtje? Wat train je vandaag?

Foto ziet er goed uit! Als je kan eventueel eens iemand een pic van je laten maken.
 
Hejs bro!
Lekkere workout gehad neem ik aan?:D hoe zit het mentaal? Alles nog op een rijtje? Wat train je vandaag?

Foto ziet er goed uit! Als je kan eventueel eens iemand een pic van je laten maken.

Kerel! Mentaal gaat het wel redelijk. Merk dat ik veel sneller geïrriteerd ben. Als iemand stom of dom doet dan denk ik rot lekker op. In de auto muziek hard aan en naar de gym. Hoe gaat het met jou?

Trappen op is al zwaar voor mij. Heb lekkere volkoren wraps met kip en groente. Dit is voor mij al een cheatmeal. Nog een aantal weken, ik ga het zeker missen.

Hoe gaat het met jou? Ik zit alleen na te denken hoe ik straks primo ga injecteren. om de 5 dagen of 7 dagen? Want ik ga high primo en low test,tren en mast zetten. Wat zijn goede dosseringen? 600 of 800? Anders wou ik.

Primo 600
Test 250
tren 200
mast 200

totaal 9 ml. Heb nog nooit primo gezet, dus weet niet exact de verhoudingen. Weet dat het per 100 gaat primo.
 
Kerel! Mentaal gaat het wel redelijk. Merk dat ik veel sneller geïrriteerd ben. Als iemand stom of dom doet dan denk ik rot lekker op. In de auto muziek hard aan en naar de gym. Hoe gaat het met jou?

Trappen op is al zwaar voor mij. Heb lekkere volkoren wraps met kip en groente. Dit is voor mij al een cheatmeal. Nog een aantal weken, ik ga het zeker missen.

Hoe gaat het met jou? Ik zit alleen na te denken hoe ik straks primo ga injecteren. om de 5 dagen of 7 dagen? Want ik ga high primo en low test,tren en mast zetten. Wat zijn goede dosseringen? 600 of 800? Anders wou ik.

Primo 600
Test 250
tren 200
mast 200

totaal 9 ml. Heb nog nooit primo gezet, dus weet niet exact de verhoudingen. Weet dat het per 100 gaat primo.
Hejs maatje!

Oke dus mentaal valt het goed mee ;) rapper geirriteerd maar je kan dus gerust afstand doen :)! Is top ;)! Laat het potje niet overkoken want dan kan je domme dingen doen met die tren haha :)!

Met mij gaat het goed. Best nrmaal op 250mg test. 2 weken in cruise. Ng 4 te gaan :)! Ben terug stuk geiler dan eerder op de tren...

Ivm primo idd best hoog doseren zou hem zeker op 700/800 zetten weet niet of het veel zin heeft er 200 tren naast te zetten zker aangezien je nu op 400 tren zit.. zou misschien opteren je test te verhogen rond 625 met 800 primo moet heerlijk kuurtje zijn! Zou de injects verdelen over 2 x per week. Maandag - vrijdag bv :)
 
Oké we gaan weer even opnieuw beginnen met loggen. Na een tijd afwezig geweest wel getraind en gekuurd maar niet gelogd. Na wat positieve feedback over mijn voeding/trainingschema ontvangen van jullie. Ben ik gaan nadenken of mijn trainer wel de juiste was. Uiteindelijk in contact geweest met iemand anders. Vanaf het begin was hij vrij kritisch en dat zocht ik.

Mijn lichaam had een aantal zwakte punten zoals onderkant borst, achterkant schouder en binnenkant rug. Nu zijn we een maand verder en ontvang binnenkort mijn nieuwe schema's tevens zie ik hem ook komende week.

Kwa kuren ga ik het ook anders aanpakken. Heb me veel ingelezen over hgh tijdens de periode dat ik niet heb gelogd en informatie gevraagd aan een aantal mensen.

Zoals jullie weten ga ik een jaar kuren. Eerst instantie zonder hgh maar nu pak ik hgh erbij. Ik dacht om primo te zetten als volgende kuur, echter vind ik de vele ml's met de resultaten die mensen hebben het niet waard.

Dus ik dacht dan bold. Ik vreet al vrij veel en bold zorg voor een honger gevoel. Dus dat laat ik ook voor nu even. Dus wat mijn volgende ingrediënten gaan worden is test en tren weer. Dit omdat ik de vasculair en de kwaliteit spiermassa aanspreek. Dit in combinatie met hgh.

Ik zit nu in mijn bridge van 1 ml (250) test samen met hgh. Eerste maand zit ik op 2 IU en tweede maand 3 iu 7 dagen. Tijdens de kuur verhoog ik naar 5 IU 5/2 en 7 5/2. Tips of adviezen zijn altijd welkom :)
 
Test en tren is gewoon top. Met name low test en high tren vind ik.

Wat is je doel voor komende kuur?
 
Test en tren is gewoon top. Met name low test en high tren vind ik.

Wat is je doel voor komende kuur?

De reden dat ik hgh bij neem is dat het nieuwe spiercellen aanmaakt, betere slaap en de geringde vetverbranding effecten. Ik hoop in mijn volgende kuur samen met hgh meer spiermassa en nog iets droger te worden. Mijn voornamlijke doel is meer spiermassa.

---------- Toegevoegd om 11:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:48 ----------

Zit nu een weekje aan de hgh. Eerste paar dagen merkte ik niets van. Dag 5 merkte ik dat ik moe begon te worden, tintelingen soms in m'n vingers of voeten en een koppijn die niet naar huis was te schrijven. Hgh is van Alley en weet dat het de originele is. Mijn leverancier liet de doos zien dat het uit Antwerpen kwam.
 
Als spiermassa doel is dan is high test en high tren betere optie denk ik. Ja Hg hgh is sowieso aan te raden.

Gram test is misschien ook een optie en dan later weer een kuur met tren erbij. As je bf laag is en je goed weet wat je doet is test deca ook top voor massa zonder al te veel vocht.
 
GH niet 5/2 zetten. Als je toch 7 iu wilt zetten 5/2 kom je op 35 iu per week uit, kun je beter 5 iu 7/7 zetten. Of als je de mogelijkheid hebt, ga voor een goede HG HGH.
 
Als spiermassa doel is dan is high test en high tren betere optie denk ik. Ja Hg hgh is sowieso aan te raden.

Gram test is misschien ook een optie en dan later weer een kuur met tren erbij. As je bf laag is en je goed weet wat je doet is test deca ook top voor massa zonder al te veel vocht.

Ik heb/zit daar inderdaad ook over te twijfelen. Een gram test zou ook kunnen en dan m'n volgende kuur weer tren. Ik neem je voorstel mee en zal er over nadenken/overleggen met m'n coach. Bedankt man!
 
Ik heb/zit daar inderdaad ook over te twijfelen. Een gram test zou ook kunnen en dan m'n volgende kuur weer tren. Ik neem je voorstel mee en zal er over nadenken/overleggen met m'n coach. Bedankt man!
Zit op dit moment op gram test 600mast en dbol. Tot hiertoe weinig te melden over high test ng maar 2 weekjes! Dbol gaat wel als een trein ^^
 
GH niet 5/2 zetten. Als je toch 7 iu wilt zetten 5/2 kom je op 35 iu per week uit, kun je beter 5 iu 7/7 zetten. Of als je de mogelijkheid hebt, ga voor een goede HG HGH.

Waarom niet 5/2. Ik lees dat je zo je lichaam nabootst. In de pubertijd maak
Je ook niet constant hoge gh aan. Naast dat had in op een Engelse forum gelezen dat je kwa verschillen niet noemswaardig verschillen merkt of je 5/2 doet of 7/7. Echter moet je niet 2 dagen achter elkaar niet zetten maar bv als je een week hebt. Dat je maandag, dinsdag zet. Woensdag niet, donderdag vrijdag zet en zaterdag niet en dan zondag en maandag weer zet etc.

Bedankt elke geval voor je feedback. Ik merk dat er best veel onduidelijkheden zijn over hgh. Kwa zet tijden zijn het een aantal niet mee eens, hoeveelheden precies en ook de dagen om te zetten. Ik denk dat ik eerst 5/2 doe en mocht ik denk nou er mag meer dan zet ik 7/7.
 
Update:

Niet veel spannends te melden. Ik vreet wel heel veel elke dag en ook slecht. Ik kom echter niet aan kwa vetmassa, wellicht dat de hgh al langzaam zijn werking doet. Verder heb ik last van de volgende bijwerkingen: hoofdpijn, tintelingen in m'n vingers en veel moe. Meeste irritanten vind ik de hoofdpijn en moeheid.

Kwa kracht merk ik ook een winst en dat op 1 ml test per week! Nog 6 weken dan m'n volgende kuur, heb er nu al zin in.

---------- Toegevoegd om 09:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:15 ----------

Zit op dit moment op gram test 600mast en dbol. Tot hiertoe weinig te melden over high test ng maar 2 weekjes! Dbol gaat wel als een trein ^^

Las je bericht nu pas. Hoelang zit je eraan? Geen sides positief of negatief? Haha geen last van bloat bij dbol? Voor mij is tren echt het goddelijk goedje.
 
Update:

Niet veel spannends te melden. Ik vreet wel heel veel elke dag en ook slecht. Ik kom echter niet aan kwa vetmassa, wellicht dat de hgh al langzaam zijn werking doet. Verder heb ik last van de volgende bijwerkingen: hoofdpijn, tintelingen in m'n vingers en veel moe. Meeste irritanten vind ik de hoofdpijn en moeheid.

Kwa kracht merk ik ook een winst en dat op 1 ml test per week! Nog 6 weken dan m'n volgende kuur, heb er nu al zin in.

---------- Toegevoegd om 09:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:15 ----------



Las je bericht nu pas. Hoelang zit je eraan? Geen sides positief of negatief? Haha geen last van bloat bij dbol? Voor mij is tren echt het goddelijk goedje.
Heb al 4 injects gehad telkens 500mg test en 300mg mast. Dus ng beetje vroeg hierover wat te zeggen. Dbol zitk al 2 weken op 40mg. Dbol vindk top! Zker geen zichtbare bloat op dit moment! Voeding clean houden is key. Begon ook lean aan deze cycle helpt ook wel!
Weegschaal geeft +2.5 kg voor moment
 
Ik baseer dit op dat test veel vocht vasthoud tren 16x keer zo meer spieropbouwender is als tren en lagere test hogere tren minder bijwerkingen geeft van de tren en idd mast zou je eruit kunnen laten dat is echt voor de hardere look meestal laatste weken voor de wedstrijd. Maargoed iedereen heeft een andere mening en ervaringen.

wow 16x ja echt?
Laat iedereen voor zichzelf bepalen welke test/tren verhouding het beste werkt. Niet iedereen is hetzelfde.
 
Heb al 4 injects gehad telkens 500mg test en 300mg mast. Dus ng beetje vroeg hierover wat te zeggen. Dbol zitk al 2 weken op 40mg. Dbol vindk top! Zker geen zichtbare bloat op dit moment! Voeding clean houden is key. Begon ook lean aan deze cycle helpt ook wel!
Weegschaal geeft +2.5 kg voor moment

2,5 kilo voor 2 weken is zeker netjes! Ben benieuwd! Zet je alles in 1 keer of verdeel je het?

Update:

Vandaag met m'n coach getraind! Gingen schouders doen kapot man! Focus lag op de achterkant van mijn schouders. Nou die voel ik zeker. Tijdens mijn terugreis dacht ik zal ik nog snel even borst knallen in mijn eigen gym. Dus snel nog borst gepakt. Enorme pomp in mijn schouders en borst. Morgen update ik even mijn voeding en trainingschema.

Hgh nog steeds op 2 IU in de ochtend. En elke woensdag 1 ml test in m'n schouders. Tijdens een kuur zet ik alles in m'n benen. Nu kunnen m'n benen even rusten. Over 6 weken gaan we weer knallen met een kuur
 
Waarom niet 5/2. Ik lees dat je zo je lichaam nabootst. In de pubertijd maak
Je ook niet constant hoge gh aan. Naast dat had in op een Engelse forum gelezen dat je kwa verschillen niet noemswaardig verschillen merkt of je 5/2 doet of 7/7. Echter moet je niet 2 dagen achter elkaar niet zetten maar bv als je een week hebt. Dat je maandag, dinsdag zet. Woensdag niet, donderdag vrijdag zet en zaterdag niet en dan zondag en maandag weer zet etc.

Bedankt elke geval voor je feedback. Ik merk dat er best veel onduidelijkheden zijn over hgh. Kwa zet tijden zijn het een aantal niet mee eens, hoeveelheden precies en ook de dagen om te zetten. Ik denk dat ik eerst 5/2 doe en mocht ik denk nou er mag meer dan zet ik 7/7.

HGH is ook gewoon vaag gedoe. En nog veel vager als het over de kwaliteit gaat. Ik zou me niet teveel illusies maken over het "aanmaken van nieuwe spiercellen"...

Desalniettemin, veel succes gewenst, ik volg!
 
HGH is ook gewoon vaag gedoe. En nog veel vager als het over de kwaliteit gaat. Ik zou me niet teveel illusies maken over het "aanmaken van nieuwe spiercellen"...

Desalniettemin, veel succes gewenst, ik volg!

Heb je helemaal gelijk in. Nee ik zie wel hoe ver ik ga komen en wat voor effect het heeft op mijn lichaam. Bedankt! Heb jij bepaalde doelen? Wedstrijden? Heb je ook gh gebruikt of zit je er nu aan?

---------- Toegevoegd om 19:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:55 ----------

Update 1:

Vandaag rug/biceps. Eerst even mijn spieren opwarmen.

Rug:

Lat pull down behind the neck. 4 x 6 ( lekker zwaar)
Dumbell row. 3 x 15
Close grip pull down. 4 x 6
Deadlift. 3 x 15
Front pull down. 12, 10, 8, 6 daarna een driedubbele dropset

Biceps:

Barbell curl. 4 x 6
Cable curl. 12, 10, 8, 6 daarna driedubbele dropset
Scott ez stang curl. 3 x 15

Daarna even cardio 30 min op de fiets. Als er tijd en genoeg energie is nog even buik.
 
Back
Naar boven