Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hoeveel geld ben je aan voeding kwijt per dag?
-ik heb hele lieve ouders die nog alles voor mij halen, is er een beetje ingeslopen door mijn zusje die was vroeger altijd aan het dieeten.
ik vind persoonlijk dat je teveel eiwit en te weinig kh neemt. je bent nog aan het bulken toch.
-het is inderdaad de bedoeling om massa te winnen, echter hoef ik geen vet meer te winnen.
edit; ik kom grofweg op zown 270e 200kh.. valt wel mee eigelijk (excl. groente/fruit)
hehe ben met je eens dat het wat weinig lijkt
20 eieren per dag lijkt me sowieso een beetje teveel no?
Wat is je doel? Cutten? Bulken? Je krijgt om 9.00 wat goede koolhydraten binnen, al is 60gram brinta/havermout niet veel... daarna krijg je pas weer goeie carbs binnen om 18.000![]()

ben echt niet tevreden met mijn fysiek maar de massa komt er echt mega goed op. er komen ook echt super veel mensen naar me toe enzo, das altijd goed natuurlijk.Beescht! 150kg zou erg netjes zijn. Stel ons niet teleur en weet dat 1/4 reps niet getollereerd worden!

Hahah ben wel benieuwd hoe een buffel in een strak wielerpakje eruit ziet
verder ben ik altijd rocky style gekleed tijdens het trainen, geen strakke pakkies dus.
...haha schrok alik zal volgende week wat foto's uploaden, net een paar van mn benen geschoten maar die waren echt slecht ivm belichting...
help me herinneren, wel leuk idd elke paar weken een foto
---------- Toegevoegd om 23:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:03 ----------
eieren zijn rauw trouwens, lekker in de blender met wat bananen whey..jummie
---------- Toegevoegd om 23:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:03 ----------
en her duurt nog 8 maanden...haha schrok al
---------- Toegevoegd om 23:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:04 ----------
ohhnee, 7

ik zal volgende week wat foto's uploaden, net een paar van mn benen geschoten maar die waren echt slecht ivm belichting...
help me herinneren, wel leuk idd elke paar weken een foto
---------- Toegevoegd om 23:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:03 ----------
eieren zijn rauw trouwens, lekker in de blender met wat bananen whey..jummie
---------- Toegevoegd om 23:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:03 ----------
en her duurt nog 8 maanden...haha schrok al
---------- Toegevoegd om 23:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:04 ----------
ohhnee, 7