MuscleMeat

Road to YBF 2010...

hoeveel geld ben je aan voeding kwijt per dag?

ik vind persoonlijk dat je teveel eiwit en te weinig kh neemt. je bent nog aan het bulken toch.

edit; ik kom grofweg op zown 270e 200kh.. valt wel mee eigelijk (excl. groente/fruit)
hehe ben met je eens dat het wat weinig lijkt

Laatst bewerkt:
20 eieren per dag lijkt me sowieso een beetje teveel no?
Wat is je doel? Cutten? Bulken? Je krijgt om 9.00 wat goede koolhydraten binnen, al is 60gram brinta/havermout niet veel... daarna krijg je pas weer goeie carbs binnen om 18.000 :o

• Topic Starter Topic Starter
hoeveel geld ben je aan voeding kwijt per dag?

-ik heb hele lieve ouders die nog alles voor mij halen:P, is er een beetje ingeslopen door mijn zusje die was vroeger altijd aan het dieeten.

ik vind persoonlijk dat je teveel eiwit en te weinig kh neemt. je bent nog aan het bulken toch.

-het is inderdaad de bedoeling om massa te winnen, echter hoef ik geen vet meer te winnen.

edit; ik kom grofweg op zown 270e 200kh.. valt wel mee eigelijk (excl. groente/fruit)
hehe ben met je eens dat het wat weinig lijkt

-inderdaad, ik had het zelf ook een beetje uit zitten rekenen en dan kom je toch dicht tegen de 3000kcal aan. dit zou precies goed moeten zijn.

---------- Toegevoegd om 10:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:05 ----------

20 eieren per dag lijkt me sowieso een beetje teveel no?
Wat is je doel? Cutten? Bulken? Je krijgt om 9.00 wat goede koolhydraten binnen, al is 60gram brinta/havermout niet veel... daarna krijg je pas weer goeie carbs binnen om 18.000 :o

in eieren zit het beste aminozuur profiel van alle andere eiwitbronnen. veel van het beste lijkt mij niet slecht. daarnaast is het zo ongelooflijk makkelijk om mee te nemen en weg te werken dat ik er 2 maatijd van heb gemaakt.

ik heb heel de dag een aanvoer van koolhydraten he, ook de koolhydraten uit vitargo zijn goed.

het zou geen dieet zijn waar ik zelf op zou komen hoor, het is echt gebaseerd op de theorie van Layne Norton. Daarom, de reacties ben ik erg blij mee. Karm voor jullie!!!

ik zal nog even mijn andere idee uitleggen, mochten jullie mij een beetje helpen.

het andere "voedingsschema" waar ik aan zat te denken is iets meer gericht op mass heb ik zelf het idee. het komt van wat mensen af uit mijn omgeving. maar gewoon echt continu wat kleinere beetjes eten en dan een keer of 10 per dag. ook hele simpele dingen als een musli reepje, schaaltje muesli, 1 bakje tonijn, 1 shakie, enz...alleen de ochtend maaltijd wat groter en de maaltijd voor het trainen.

het voordeel hiervan is dat mijn stofwisseling als een malle gaat draaien(ben daar heel gevoelig voor) en het aftrainen in de volgende 2 PHASES makkelijker gaat. daarnaast krijg ik bruut veel macronutrienten binnen watr natuurlijk gaat resulteren in groei.

een stuk minder clean, en stuk minder uitgebalanceerd maar mischien wel een goeie optie ook. zeker in acht genomen dat ik nu in mijn bouw periode zit.

---------- Toegevoegd om 10:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:28 ----------

btw, eiwitten komen dan ook boven de 400 gram uit wat ik zelf ook altijd wel fijn vind. leucine zal ik dan ook bijsupplementen bij de kleine maaltijden.

waar koop je de leucine eigenlijk dan?

Het idee van de leucine komt goed naar voren in je voedingsschema.

Ik zou alleen wat meer carbs bij het ontbijt nemen en misschien ook wat meer carbs na je training.
Ik heb zelf geen ervaring met een dergelijk schema maar het ziet er leuk uit!

ben even 2 daagjes ziek geweest waardoor ik wat rustiger aan heb gedaan. 1 armen training van totaal 20 minuutjes en een keer 45min wielrennen. heb nu weer wat in te halen dus ga dalijk chest/back trainen met daarna 30 minuutjes rustig aan cardio.

ik begin echt super te balen van dat bulken, mijn vetpercentage daalt langzaam maar hou altijd zo´n berg vocht vast door de carbs. ook begin ik erg last te krijgen van acne, dit is tijdens mijn cut altijd bijna helemaal weg. kan echt niet wachten om hierna op onderhoud te gaan zitten en dan weer te cutten, dit NOOOIT meer.

BW is wel 100 nu:p

---------- Toegevoegd om 18:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:35 ----------

dat voedingsschema ga ik trouwens gebruiken op onderhoud. nu ben ik gewoon nogsteeds aan het vreten, wel super gezond allemaal en echt weinig junk. het enige dat ik junk is 3 keer per dag aanmaaklimonade met water en leucine.

ik wil niet arro doen, maar wat ben ik een BEEST aan het worden:P ben echt niet tevreden met mijn fysiek maar de massa komt er echt mega goed op. er komen ook echt super veel mensen naar me toe enzo, das altijd goed natuurlijk.

borst - rug dag zal de "spectaculaire(voor mij)" dingen opnoemen.
10 setjes bank
8x110
5x120
1x130(deze zou goedgekeurd worden op een wedstrijd, was met stop en toch(zagjes) op de borst.

rows
totaal 6 setjes
4x90

rackupulls
totaal 6 setjes
4x160(concentrated)
20x 90 meteen daarna
8x 130

dumbbell flyes
4 setjes
2x6x22(met strekken)

en nog wat andere oefeningen als platte bank, waarbij ik dan maar 70kg pak maar supper concentrated en perfecte uitvoering(anders krijg ik last)

daarna nog 10 minuten op het zwaarste niveau gefiets en daarna uitgefiets, benen zaten klapvol!

morgen ff wielrennen in de ochtend en vrijdag benen naar de kk helpen met een nieuwe trainingspartner voor eventjes(wachten tot sjekoogje weer beter is, wat mis ik die trainingen soms).

---------- Toegevoegd om 20:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:56 ----------

aan het einde van dit jaar druk ik ZEKER 150 kilo, dit was een doel.

Beescht! 150kg zou erg netjes zijn. Stel ons niet teleur en weet dat 1/4 reps niet getollereerd worden!

Hahah ben wel benieuwd hoe een buffel in een strak wielerpakje eruit ziet

Beescht! 150kg zou erg netjes zijn. Stel ons niet teleur en weet dat 1/4 reps niet getollereerd worden!

die 150 gaat met stop zijn en lichte touch op de chest. de 130 ging zo easy maar wilde nog geen 140 doen, die is voor de volgende keer:P

Hahah ben wel benieuwd hoe een buffel in een strak wielerpakje eruit ziet

nou, mijn benen zijn niet mijn sterkste punt, toch knallen ze uit een xl fietsbroekje:P verder ben ik altijd rocky style gekleed tijdens het trainen, geen strakke pakkies dus.

---------- Toegevoegd om 22:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:54 ----------

zo, weer 10 eikes weg gewerkt...jummie jummie

eet je die eieren gekookt?
moet niet aan denken maaltijd van alleen eieren te hebben.. behalve dan monster omelet, die zou er wel in gaan

ga je ook nog fotoupdates geven van je fases, zou wel tof zijn
en niet alleen over 4maand als je zelf tevreden bent en shredded

deftige krachtstats trouwens :thumbs:

ik zal volgende week wat foto's uploaden, net een paar van mn benen geschoten maar die waren echt slecht ivm belichting...

help me herinneren, wel leuk idd elke paar weken een foto

---------- Toegevoegd om 23:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:03 ----------

eieren zijn rauw trouwens, lekker in de blender met wat bananen whey..jummie

---------- Toegevoegd om 23:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:03 ----------

en her duurt nog 8 maanden:P...haha schrok al

---------- Toegevoegd om 23:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:04 ----------

ohhnee, 7

ik zal volgende week wat foto's uploaden, net een paar van mn benen geschoten maar die waren echt slecht ivm belichting...

---------- Toegevoegd om 23:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:03 ----------

---------- Toegevoegd om 23:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:03 ----------

---------- Toegevoegd om 23:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:04 ----------

ohhnee, 7

Ik maak die fotokes vááán de week wel ekkes, morgen afspraak bij orthpeed. Zal wel even laten weten wanneer ik weer mag knallen :D

Het gaat overigens al wel veel beter met m'n arm, ga dit weekend weer bij keyzer aan de bak

ohhnee, 7

Respect als je 20 rauwe eieren per dag weg werkt.

rauw wordt wel veel minder goed opgenomen schijnt he? Dus als je ze gekookt weg kan werken is het misschien beter.
ben wel benieuwd naar je fotos.. je bench is wel bruut
nog tips over hoe je de een beetje gunstige belichting op de fotos krijgt want dat wil bij mij maar niet lukken haha

k*t heb een blessure opgelopen denk ik, was een beetje doorgeslagen.

het is aan de linkerknie, als ik hem buik dan voel ik erg pijnlijke steken een beetje rechts aan de binnenkant, kruisbanden mischien? traplopen lukte net echt amper, gewoon lopen gaat zonder problemen. hoop dat het snel over is want mijn benen kunnen geen blessure gebruiken.

training was verder wel oke, kon hem alleen niet afmaken.

begonnen met wide stance squat, als maximaal gewicht 170 gepakt. 10 reps met 130 verder niks speciaals. daarna heel erg smal ass to the grass gesquat, niet hoger gegaan dan 90kg en daarna nog 3 setjes hacksquat.

toen legcurls gaan doen waar ik die blessure opliep, had kuiten nog wel afgebeuld maar kon eigenlijk niet veel meer. toen maar naar huis gegaan.

goed nieuws, ik wrs vrij snel op mijzelf wonen. dit betekent het volgende voedingsschema:

10 eieren + whey + 2 bananen

4x rijst met kip of vis en groente, olijfolie en noten

10 eieren waarvan 4 hele

EN, ik kan trainen bij de bruutste sportschool waar ik ooit ben geweest, dit gaat me zxeker weer wat kilo's geven. er trainen daar echt alleen maar brute beesten.

ik weet wat het is, het is mijn binnenste gewrichtsband. volgens verschillende site's zou het binnen een week over moeten zijn. ik ga er namelijk vanuit dat hij verrekt en niet gescheurd is. ook als hij heel lichtjes ingescheurd is valt het allemaal wel mee.

Terug
Naar boven