XXL Nutrition

Road to YBF 2010...

Met alleen stenen kom je er niet, je hebt ook metselaars nodig;)

Als je je eerst goed verdiept in hoe je een huis moet bouwen, kom je er vanzelf achter hoeveel stenen je nodig hebt en wanneer de metselaar nodig is.;)

Hij gaat diep :D

On: Gaat lekker zo te zien. Jammer van de onduidelijke foto maar zo te zien een smalle taille en een mooie V!

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor de reacties allemaal, wat die eiwitten betreft. ik weet het eigenlijk ook niet maar het voelt erg goed om boven de 300 te zitten.

dalijk chest training, doe er ook wat buik en heavy cardio bij.

4idg60.jpg

hierbij een latspreadje, net gemaakt door sjekoog. koud genomen. beetje wazig omdat die lul zn hand niet stil kon houden.

zoals jullie zien begint het bf wel te hoog te worden, zit nu op 16% denk ik, wel nog redelijke abs maar echt dikke buik en rugvet.

goddamn brute rugwijdte, die rug komt goed uit met die smalle taille ook.
Netjes man! Keep up the good work.

k*tH! Had een beetje last van mn schouder dus heb echt een vernaaide training gehad. Niks speciaals alleen maar k*tgewichjes. Jammer!

BW=99kg

volgende week zal ik dus wel aan de 100 zitten.

Ik ga het nu zo doen, om mijn schouders een beetje te ontzien en alles lekker vaak aan te pakken:

1:
borst - schouders

2:
rug - traps

3:
biceps - triceps

4:
benen - kuiten

---------- Toegevoegd om 17:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:21 ----------

ik zal trouwens eventjes mijn plan van aanpak uitleggen.

PHASE 1: (zit ik nu in)
MASSA anzetten, hoe lelijk ik ook word. Alleen de focus op MASSA

PHASE 2:
Het behaalde gewicht in phase 1 vasthouden en op dat gewicht wat %tjes droppen. Het zou mooi zijn om dit te kunnen droppen tot 12%

PHASE 3:
Voorbereiding dieet wedstrijd, gewoon super droog worden.

je komt echt per 3dagen een kilo aan
kan je niet beter 500kcal minder gaan eten per dag anders worden fasen 2 en 3 een hel

je komt echt per 3dagen een kilo aan
kan je niet beter 500kcal minder gaan eten per dag anders worden fasen 2 en 3 een hel

daar heb je wel een punt, echter weet ik nu onderhand wel wat ik kan doen met mijn lichaam. ik kan heel makkelijk aankomen maar ook makkelijk vet verliezen. daarnaast denk ik dat een overschot van b.v. 500kcal voor meer spiermassa zorgt dan een overschot van 100 dit in verband met het gewicht dat je kunt gebruiken om zwaarder te trainen.

iets anders is mijn bf dat nogsteeds "acceptabel" is, mijn probleem is vooral vocht(heb ik altijd bij KH's).

Hoe hoog was de rackpull?

12 x 250 is wel erg ziek namelijk....

En 1 x in de week benen? waarom?

haha, nee ik dacht dat ik dat zou kunnen:P, heb het nog niet gedaan hoor, hahahah..

ik trainde ze eerst altijd 2 keer en dan de rest wat minder, soms zaten er zelfs 9 dagen tussen tot ik weer een spiergroep aanpakte. nu zijn mijn benen aardig bijgetrokken dus ga ik ze weer gewoon net zovaak trainen als andere spiergroepen. m'n nieuwe split schema kun je op deze pagina vinden.

Het volume voor borst zal hoger liggen dan voor hams denk ik.
Of wil je op 1 dag 5 oefeningen hams doen, 5 oefeningen quads en 5 oefeningen kuiten.

daar heb je idd wel weer een punt. omdat mijn benen nogsteeds niet mijn sterkste punt zijn doe ik b.v. bij rug wat goodmornings om toch even extra die hams aan te pakken. maar inderdaad, heb jij een goeie suggestie om alles even hard aan te kunnen pakken? bene splitsen ofzo?

2 x per week benen? 2 compounds per keer met wat isolatie.
Ene dag nadruk hams, andere dag nadruk quads bijvoorbeeld.

Hey,

Heb je topic net even snel doorgelezen; ziet er erg goed uit allemaal!

Even 2 vragen;

1) Hoezo die cardio als je zwaar aan het bulken bent?

2) Hoe ga je fase 2 aanpakken? Met op hetzelfde gewicht blijven maar wel in vet % dalen, lijkt mij namelijk ook wel wat..

ltrrr

2 x per week benen? 2 compounds per keer met wat isolatie. Ene dag nadruk hams, andere dag nadruk quads bijvoorbeeld.

Goede tip! Sinds ik UB/LB zijn mijn poten echt gegroeid merkte ook dat 1x per week te weinig was. Doe de ene keer backsquat en de andere training frontsquat als basis in ieder geval.

Je kan gewoon een normale split blijven volgen uiteraard en dan 2x per week je poten trainen. Enige wat je niet moet doen als je ze 2x gaat aanpakken is tot failure trainen.

2 x per week benen? 2 compounds per keer met wat isolatie.
Ene dag nadruk hams, andere dag nadruk quads bijvoorbeeld.

Hmmmmm.....

Hey,

Heb je topic net even snel doorgelezen; ziet er erg goed uit allemaal!

Even 2 vragen;

1) Hoezo die cardio als je zwaar aan het bulken bent?

2) Hoe ga je fase 2 aanpakken? Met op hetzelfde gewicht blijven maar wel in vet % dalen, lijkt mij namelijk ook wel wat..

ltrrr

1) ik ben van mening dat door extreem zware cardio je poten ook groeien, vandaar

2) boven onderhoud eten, heel erg clean en hetgeen je er boven zit af cardioen.

Goede tip! Sinds ik UB/LB zijn mijn poten echt gegroeid merkte ook dat 1x per week te weinig was. Doe de ene keer backsquat en de andere training frontsquat als basis in ieder geval.

Je kan gewoon een normale split blijven volgen uiteraard en dan 2x per week je poten trainen. Enige wat je niet moet doen als je ze 2x gaat aanpakken is tot failure trainen.

UB/LB, heel erg leuk, mis alleen het volume dan...heb het wel een keer geprobeerd.

Je leest mijn bericht denk ik niet goed?
Waarom niet 2x per week je poten trainen?

Je kan ook je quads en hams uit elkaar trekken en/of maar mijn voorkeur heef 2x per week squatten als basis ook bij een normale split kan je dit doen.

Je leest mijn bericht denk ik niet goed?

ohhja:P, was bezig met mn blikje tonijn. ja benen 2 keer per week, heb het nu gedaan maar wil er juist vanaf. herstel kon het niet bijhouden, had altijd spierpijn en de andere trainingen vind ik leuker.

---------- Toegevoegd om 22:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:43 ----------

en gewoon 1 keer benen opkracht en een aantal keren zware cardio en sprintjes enzo??? wat denken jullie daarvan?

Terug
Naar boven