AndroidHealthClinic

Rob G's log - Sheiko Hypertrophy

• Topic Starter Topic Starter
Lange dag en was pas laat in de gym (voor mijn doen). Had nog een potje maximize intens staan met daarin dmaa. 1/3e scoop gepakt half uurtje voor de training.

ME LB

Deadlift
15 x 40

Tijd om een korte broek te kopen, trainen met dit weer in een lange katoenen broek: stroomt nu al van mijn gezicht.

8 x 60
5 x 90
3 x 120
3 x 140
3 x 160
2 x 3 x 170 (PR)
3 x 180 (PR!)

Lekker. Deadlifts gingen goed. Laatste rep 180 was wel een beetje strongman stylo, maar hij ging.

Ben aantal jaar geleden met snowboarden keer goed op linker knie geragd (dik ei voor paar maanden). Helaas voel ik dat wel hier en daar na een setje. Hoop niet dat dat een probleem gaat worden op lange termijn.

Shirt doorweekt, 1 grote zweetvlek; heerlijk. Ik hou van trainen in de hitte.

Full front squat:
8 x 20
8 x 40
5 x 60
2 x 5 x 70

Ik heb een gekruisde greep met armen bij ffs, de bar gaat dan snel glijden. Maar verder ok, als mijn algehele kracht omhoog gaat dan kan ik ook de bar beter op zijn plek houden.

Leg curl / leg extentions (supersets)
15 x 36 / 45
15 x 36 / 52
15 x 36 / 59

Mwoa maandag ook al repetition effort lb gedaan, dit begon te voelen als overkill. Kuiten even over geslagen, too much. Lichaam moet nog even wennen aan volume en frequentie.

Cable crunch (in lat pully)
2 x 8 x 39 (per knie. Met neus naar knie)
8 x 32 (burn)

Mooi geweest. Kleine 90 minuten bezig, net wat te lang voor mijn gevoel.

Lekkere training. Die dmaa is toch wel spul waardoor je lekker in the zone bent. Met 1/3e scoop ofzo heb ik geen direct intens effect maar net wat meer in the zone of net even dat randje na een hele lange dag. Denk dat ik maar eens wat AMP ga bestellen nu het nog verkrijgbaar is.

Na een super lange dag is een kleine pick me up toch wel prima.

Nu al een deadlift pr? nice:)

Hoe kom je aan die dmaa?

Nu al een deadlift pr? nice:)

Hoe kom je aan die dmaa?

Iedere training in de afgelopen maanden is een regen van PR. Ik kom natuurlijk terug van niets dus kan er iedere week wat bij gooien. Heel dankbaar trainen.

Die dmaa heb ik nog van jaren geleden. Net toen het spul verboden werd had ik nog 3 potjes gekocht. Jammer dat ik een potje weg gegeven heb want nu ik weer beetje genomen had merk ik dat het toch wel lekker blazen is met dat spul.

Ach, zal vast nog wel te regelen zijn.

goed bezig.

Alles valt te regelen.

Op zomdag ochtend sporten, moet hiet gekker worden.

ME UB

Benchpress
8 x 40
5 x 50
5 x 60
3 x 70
3 x 80
3 x 3 x 90
4 x 90

Allemaal easy sets, dus volgende keer weer stapje ophoog.

Cable fly
2 x 15 x 18

Military press:
8 x 20
5 x 40
5 x 45
3 x 5 x 50

Chinups
5 x 5

Minimale rust. Volgende keer weighted.

BOR supersets met facepulls
10 x 60 - 10 x 32
2 x 10 x 70 - 10 x 36

Bd triceps extentions
15 x 24
12 x 26
10 x 28

Db shrugs
15 x 30
15 x 32
15 x 34

Prima training.

Niet al te veel energie. Maar goed.

RE LB

Squats
8 x 40
8 x 60
8 x 80
8 x 90
3 x 8 x 100

Een rep meer dan vorige keer. Kwamen toch wel van diep. Squats for reps is altijd afzien imo.

Stiff legged deadlifts
8 x 60
8 x 80
2 x 8 x 90
8 x 100

Ging prima, grip werd wat lastig bij laatste set.

Barbell lunges
8 x 40
8 x 45
3 x 45

Bij 3 linker been hoorde/voelde ik een rare knak in mijn hamstring. Ging niet helemaal lekker. Geen herhaling meer gemaakt, voelde ruk. Zal wel tijdelijk zijn. Beetje overkill na de deadlifts vorige week etc, spiertjes kunnen al het volume nog niet helemaal aan.

Calve raise (in leg press)
25 x 75
25 x 115
25 x 145
25 x 155

Ab rollout
3 x 10

Geen pull through ivm gare ham.

Prima, hopen dat hamstring niet te lang dwars gaat liggen.

probeer je nu over te stappen van de rollercoaster naar de gain train.

succes ouwe

probeer je nu over te stappen van de rollercoaster naar de gain train.

succes ouwe

Whaha, op zeker. Het is weer bijna op het punt dat ik in mijn zwembroek naar het strand zou durven.

Nu is het zaak die lijn een beetje vast te houden. En je weet hoe goed ik daar in ben.

Netjes man.

Lekker door buffelen.

Resultaat komt wel.

RE UB

Benchpress
8 x 40
8 x 60
8 x 70
3 x 8 x 80

Prima, 3 x 8 x 80 is beetje mijn 'basic strength'. Over het algemeen is dat de kracht die ik eenvoudig kan onderhouden. Wil er natuurlijk snel overheen.

Dumbell row
10 x 32
10 x 42
2 x 10 x 50

Db incline bench
8 x 20
2 x 8 x 26
8 x 28

Cable row
10 x 47
10 x 61
2 x 8 x 70

Dips
5 x bw
5 x 4
5 x 8
2 x 5 x 10

Even andere dip gebruikt die wat andere grip heeft, ging erg lekker, eindelijk richting weighted dippen en chinnen.

Barbell curl
10 x 30
2 x 9 x 30

Side raise
2 x 8 x 14
2 x 15 x 5
2 sh voor kleine minuut.

Prima training. Begin wel wat oververmoeid te worden. Even rusten. Volgende training is deadliften en wil hamstring klein beetje rust gunnen.

Goede Db row ouwe.

Die knak voelde je die toen je lunges aan het doen was?

Die knak voelde je die toen je lunges aan het doen was?

Ja bij linker voet voor hoorde/voelde ik knak bij aanhechtig linker ham aan ass. Het voelt vandaag al weer stuk beter.

Kan het zijn dat spiervezel wat over elkaar heen knakte ofzo? Niet echt een scheur volgens mij, meer beetje alsof hij wat versprong ofzo.

Zit nu te schijten maar mijn hamstrig doet geen auwie op de pleebril, gisteren was dat nog wel.

Ja bij linker voet voor hoorde/voelde ik knak bij aanhechtig linker ham aan ass. Het voelt vandaag al weer stuk beter.

Kan het zijn dat spiervezel wat over elkaar heen knakte ofzo? Niet echt een scheur volgens mij, meer beetje alsof hij wat versprong ofzo.

Zit nu te schijten maar mijn hamstrig doet geen auwie op de pleebril, gisteren was dat nog wel.

heb je een klein blauw plekje op je ham?

In + abbo. 19% bf geloof ik niet. Moet veel minder zijn geweest, zeker met bijna zichtbare abs. Maakt ook niet zoveel uit verder. Lekker doortrainen en niet te gek doen. Gains komen toch wel terug. Dit keer wel blijven trainen he ouwe baas :whip:

Hoho, iemand van de oude lichting!
Succes ermee!

Levrone transormatie on the way ;)

In + abbo. 19% bf geloof ik niet. Moet veel minder zijn geweest, zeker met bijna zichtbare abs. Maakt ook niet zoveel uit verder. Lekker doortrainen en niet te gek doen. Gains komen toch wel terug. Dit keer wel blijven trainen he ouwe baas :whip:

Ik denk toch wel echt dat het vetpercentage door veel mensen onderschat wordt.

Desalniettemin ben ik ondertussen al zichtbaar gedropt. Toch mooi, 3x zo veel eten, vetpercentage naar beneden.

Ja ik zie mezelf nu echt niet meer stoppen. Ik heb het weer ouderwets te pakken. Moet vooral beetje opletten dat ik niet weer te 'caught up' raak. Ik heb nogal de neiging dan full r*tard te gaan waardoor ik na een bepaalde tijd toch een beetje weer een afkeer er van lijk te krijgen. Consequent trainen op een schappelijke manier integreren in mijn leven is altijd mijn grootste uitdaging.

Hoho, iemand van de oude lichting!
Succes ermee!

Thnx ouwe ;)

Levrone transormatie on the way ;)

Ja op mijn werk denken ze reeds dat ik aan de gear ben, dus het verschil is blijkbaar duidelijk.

Het gaat wel rap, comeback maken is heel dankbaar. Maakt het stoppen met trainen bijna waard.

Ik denk bijna dat als je een solide basis hebt gelegd ooit, je eigenlijk altijd, na lange tijd niets gedaan te hebben, binnen ca. 6 maanden weer richting 90% van je oude shape kan komen.

Ok weekje rust, om en nabij. Hamstring wat laten afkoelen. Vandaag max effort lower body dus deadliften. Kan ik verdomme nergens mijn straps vinden. Die heb ik wel nodig bij max deadlifts.

Naja. Bij de gym hadden ze ook niet. Dus dan maar zonder.

ME LB

Deadlift - dus zonder riem(gebruik nooit riem) en helaas nergens straps
Opwarmshizzle
8 x 60
5 x 90
3 x 120
Vanaf hier reverse grip
3 x 150
3 x 170
1 x 180
1 x 190
1 x 190 grip fail

Dead gingen echt easy. Snel straps vinden dan zit ik denk ik wel zo weer aan de 3 x 3 x 190

Full front squat
5 x 40
5 x 60
2 x 5 x 70
3 x 80

Bar gleed van mijn schouders bij laatste set. Toch maar eens anders grip doen (die gekruisde handen).

En toen ik 2e set 70 kg ging doen kwam er een hhhnnngggggg meisje in de powercage tegenover mij chinnen. met haar gezicht naar mij. Dat buikje... Er trainen wel zo veel ketspopjes in die sportschool. Onmogelijk gewoon.

Leg extentions supersetten leg curl

2 abs oefeningen.

Training ging goed. Merk echt dat ik na een weekje rust weer aanzienlijk krachtiger bem. 190 ging beetje moeizaam vanwege grip. Met straps was het weer lekker blazen geweest. Ga nog steeds als een speer. Heerlijk gewoon. Snel die gekke straps vinden.

Terug
Naar boven