- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Lange dag en was pas laat in de gym (voor mijn doen). Had nog een potje maximize intens staan met daarin dmaa. 1/3e scoop gepakt half uurtje voor de training.
ME LB
Deadlift
15 x 40
Tijd om een korte broek te kopen, trainen met dit weer in een lange katoenen broek: stroomt nu al van mijn gezicht.
8 x 60
5 x 90
3 x 120
3 x 140
3 x 160
2 x 3 x 170 (PR)
3 x 180 (PR!)
Lekker. Deadlifts gingen goed. Laatste rep 180 was wel een beetje strongman stylo, maar hij ging.
Ben aantal jaar geleden met snowboarden keer goed op linker knie geragd (dik ei voor paar maanden). Helaas voel ik dat wel hier en daar na een setje. Hoop niet dat dat een probleem gaat worden op lange termijn.
Shirt doorweekt, 1 grote zweetvlek; heerlijk. Ik hou van trainen in de hitte.
Full front squat:
8 x 20
8 x 40
5 x 60
2 x 5 x 70
Ik heb een gekruisde greep met armen bij ffs, de bar gaat dan snel glijden. Maar verder ok, als mijn algehele kracht omhoog gaat dan kan ik ook de bar beter op zijn plek houden.
Leg curl / leg extentions (supersets)
15 x 36 / 45
15 x 36 / 52
15 x 36 / 59
Mwoa maandag ook al repetition effort lb gedaan, dit begon te voelen als overkill. Kuiten even over geslagen, too much. Lichaam moet nog even wennen aan volume en frequentie.
Cable crunch (in lat pully)
2 x 8 x 39 (per knie. Met neus naar knie)
8 x 32 (burn)
Mooi geweest. Kleine 90 minuten bezig, net wat te lang voor mijn gevoel.
Lekkere training. Die dmaa is toch wel spul waardoor je lekker in the zone bent. Met 1/3e scoop ofzo heb ik geen direct intens effect maar net wat meer in the zone of net even dat randje na een hele lange dag. Denk dat ik maar eens wat AMP ga bestellen nu het nog verkrijgbaar is.
Na een super lange dag is een kleine pick me up toch wel prima.
ME LB
Deadlift
15 x 40
Tijd om een korte broek te kopen, trainen met dit weer in een lange katoenen broek: stroomt nu al van mijn gezicht.
8 x 60
5 x 90
3 x 120
3 x 140
3 x 160
2 x 3 x 170 (PR)
3 x 180 (PR!)
Lekker. Deadlifts gingen goed. Laatste rep 180 was wel een beetje strongman stylo, maar hij ging.
Ben aantal jaar geleden met snowboarden keer goed op linker knie geragd (dik ei voor paar maanden). Helaas voel ik dat wel hier en daar na een setje. Hoop niet dat dat een probleem gaat worden op lange termijn.
Shirt doorweekt, 1 grote zweetvlek; heerlijk. Ik hou van trainen in de hitte.
Full front squat:
8 x 20
8 x 40
5 x 60
2 x 5 x 70
Ik heb een gekruisde greep met armen bij ffs, de bar gaat dan snel glijden. Maar verder ok, als mijn algehele kracht omhoog gaat dan kan ik ook de bar beter op zijn plek houden.
Leg curl / leg extentions (supersets)
15 x 36 / 45
15 x 36 / 52
15 x 36 / 59
Mwoa maandag ook al repetition effort lb gedaan, dit begon te voelen als overkill. Kuiten even over geslagen, too much. Lichaam moet nog even wennen aan volume en frequentie.
Cable crunch (in lat pully)
2 x 8 x 39 (per knie. Met neus naar knie)
8 x 32 (burn)
Mooi geweest. Kleine 90 minuten bezig, net wat te lang voor mijn gevoel.
Lekkere training. Die dmaa is toch wel spul waardoor je lekker in the zone bent. Met 1/3e scoop ofzo heb ik geen direct intens effect maar net wat meer in the zone of net even dat randje na een hele lange dag. Denk dat ik maar eens wat AMP ga bestellen nu het nog verkrijgbaar is.
Na een super lange dag is een kleine pick me up toch wel prima.