XXL Nutrition

Rob G's log - Sheiko Hypertrophy

• Topic Starter Topic Starter
300 mg AMP is niet mis man. Ik blijf voor nu nog even in de veilige 100 mg zitten en dat werkt uitstekend.

Stevige pre-workout meal ook, zo vlak voor de training. Gaat het je dan tijdens niet opstoten. Zelf heb ik er altijd liever zo'n 90 min tussen zitten, afhankelijk van de grootte van de maaltijd natuurlijk.

Ja die 300 was wel een beetje overkill.Maar jij knalt toch sowieso 4 soorten pwo door elkaar heen naar binnen voor je training? 100 mg amp is dan niet zo veel toch?

Ik neem ook geen cafeine, vind dat niet so chill. Heb het ook niet liggen.

Een goede maaltijd zit mij niet zo in de weg. Ik wil wel beetje goede bodem hebben om te knallen. Moet niet heel veel langer dan 60 minuten sijn dat ik na het eten train. De maaltijd moet dan wel van kwaliteit zijn.

Maar ik eet op trainingsdagen altijd dezelfde pwo maaltijd en dat bevalt uitstekend. Geeft me echt de power.

RE UB

Benchpress
8 x 40
8 x 60
8 x 80
8 x 85
7 x 85

Volgende keer 3 x 8 x 85 hopelijk.

T-bar row
10 x 25
8 x 50
2 x 8 x 70
8 x 80

Incline db press
8 x 30
8 x 32
6 x 32

Cable row
8 x 66
2 x 8 x 73

Dips
5 x 5 x 10

Bb curl
3 x 10 x 30

Side lateral raise
2 x 10 x 14
2 x 15 x 6 super strikt
2kg 60 sec static hold

Prima, net over een uurtje wat voor mijn doen wel snel is voor deze training. Gestaag krabbelt alles omhoog. Iedere training nog steeds beter dan de vorige.

Mooi dat alles omhoog krabbelt. Dat is bij mij momenteel ook zo en dat werkt lekker motiverend. Als alles vooruit gaat zal die bench volgende keer ook wel weer wat meer zijn :)

Lower body wil ik laten rusten ivm met hamstring. Net even naar de gym, mlein beetje geknoeid met frontsquats en de manier waarop ik de bar vast kan houden.

Daarna even wat knallen op leg extentions, kuiten en buik gedaan. En nog even wat knopen uit de rug liggen rollen. Morgen max banken. Heb een tree roid rage besteld bij xxl omdat rene het voor een knaak vijftig de deur uit doet. Misschien morgen eens full r*tard met goede pwo borstspier ook los trekken.

Hoop dat roid rage iets voor je doet, voor mij deed 2scoops niet veel, maar in combinatie met assault ging ik er wel lekker op, wat heb je aan je hamstrings?

1 scoop doet voor mij wel extra energie.

Nou heb ik ook al jaren geen pwo gebruikt.

Hoop dat roid rage iets voor je doet, voor mij deed 2scoops niet veel, maar in combinatie met assault ging ik er wel lekker op, wat heb je aan je hamstrings?

Mja linker ham knakte beetje paar weken terug tijdens lunges. Even weekje rustig aan gedaan. Toen voelde het weer irritant toen ik 1,5 week later lunges deed. Kort daarop ook bij deadlifts.

Denk klein scheurtje wat even rust nodig heeft. Geen zin dat het zodadelijk chronische shit wordt.

Ja die roid rage kost toch geen drol. Zal eens kijken of het wat effect heeft.

ME UB

Benchpress
8 x 40
5 x 60
3 x 80
2 x 3 x 100
3 x 102,5
2 x 105

De 105 ging op zich nog prima, maar 3e durfde ik net niet aan. Volgende keer.

Cable fly:
2 x 15 x 18

Mp's
5 x 40
5 x 50
2 x 4 x 55

Chinups
5 x bw

Toen mijn nieuwe xxl dipriem / reclamebord om

5 x 5
3 x 4 x 10

BOR superset met rear lat raise
8 x 60 - 8 x 12
2 x 8 x 70 - 8 x 14

Db triceps extentions
15 x 28
2 x 12 x 30

Db shrugs
3 x 15 x 46

Prima. Steady omhoog. Volgende week weder lower body er bij.

Goeie train man, bench gaat goed!

Hoe vond je roid rage?

Goeie train man, bench gaat goed!

Hoe vond je roid rage?

Ehmz, nou laat Rene het niet horen maar ik had niet het idee dat het zo veel verschil maakte. Ik had sowieso wat AMP genomen en die roid rage er bij, had niet extra focus ofzo.

Ik had eerst nog een pwo met 1,3 dmaa er in, dat was wel echt intensief knallen. Nu had ik geen merkbaar effect voor mijn idee. Naast de amp dan.

Roid Rage alleen valt bij mij ook een klein beetje tegen. Datzelfde heb ik ook met Unstoppable bijvoorbeeld. Maar zodra ik dat meng met bijvoorbeeld Assault ga ik wel erg hard, veel harder dan dat ik bijvoorbeeld alleen Assault zou pakken.

Ja in ik ben normaal energiek genoeg met maaltijdje, 100 a 150 mg amp is nog wel ok.

Wil me ook niet aanwennen eigenlijk om altijd op pwo te gassen. Vind het lekker trainen maar krijg minder de endorfine kick die ik van nature krijg. En die is juist heerlijk.

Wat is mis met gewone cafeïne?

Hey Kevin, vergeet je niet te sporten? ;)

Kevin?

Maaruh, ik heb ff rust weekje. Spierpijn was meer spierkramp achtig. Hamstring wil ik echt even ruimte geven. Even besloten deze week 0 training te doen. Volgende week weer door. Even kijken hoe eea uitpakt en of er een stijgende lijn in blijft.

Ik twijfel om even een tijdje een Max-OT split te doen. Of sowieso eea om te gooien qua schema. Het gaat continu wel lekker, maar wil vaak 4x per week training terwijl vooral mijn hams/onderrug daar moeite mee hebben met die schema.

Kak wel in van de rustweek. Eten redelijk clean, tandje lager in kcals. Zin om weer te knallen volgende week.

Kevin?

Maaruh, ik heb ff rust weekje. Spierpijn was meer spierkramp achtig. Hamstring wil ik echt even ruimte geven. Even besloten deze week 0 training te doen. Volgende week weer door. Even kijken hoe eea uitpakt en of er een stijgende lijn in blijft.

Ik twijfel om even een tijdje een Max-OT split te doen. Of sowieso eea om te gooien qua schema. Het gaat continu wel lekker, maar wil vaak 4x per week training terwijl vooral mijn hams/onderrug daar moeite mee hebben met die schema.

Kak wel in van de rustweek. Eten redelijk clean, tandje lager in kcals. Zin om weer te knallen volgende week.

ja da's wel een risico, dat je harder gaat dan je pezen en gewrichten kunnen wennen.

is je doel niet weer tegen de piek van je oude fysiek aan?

ja da's wel een risico, dat je harder gaat dan je pezen en gewrichten kunnen wennen.

is je doel niet weer tegen de piek van je oude fysiek aan?

Ja vooralsnog wil ik lekker blazen, gewichten weer beetje respectabel. Ik denk dat een vet% van 12% voor mij wel ongeveer te doen is qua lekker leven en dan zie ik er nog steeds aardig lean uit. Denk dat ik daar nu wel ongeveer op zit. 12-14%.

Doel is dus consequent beetje door knallen en denk dat ik dan wel zo naar de 90kg BW ga. Dan zit ik dus wel stukje boven mijn piek shape, maar minder hard en ripped.

Mijn vriendin zat beetje te zeiken en wilde geen posing pics maken paar weken geleden toen ik als een blij kind pumped up uit de gym kwam (--> backhand). Maar zal ff schieten snel, tis wel weer respectabel. Gezien ik pas weer 3 maandjes bezig ben, ben ik benieuwd waar het heen gaat.

De rustweek heeft me niet zo veel goed gedaan. De weekenden waren ook niet echt straight edge. Om mijn hamstring nog wat nodige rust te geven maar gewoon weer begonnen aan een me ub training, soort dag 1.

ME UB

Benchpress
8 x 40
5 x 60
3 x 80
3 x 90
3 x 105

3 rep was @9,5 dus maar terug

2 x 3 x 100
2 x 100

Bench voelde niet zo soepel. Hoopte op een 3 x 3 x 105.

Cable fly

2 x 15 x 18

Ook dat gaf niet de benodigde pump.

MP's
5 x 40
5 x 50
2 x 4 x 50

Chinups
5 x bw
4 x 5 x 5

BOR ss facepulls
10 x 60 - 10 x 41
2 x 8 x 70 - 10 x 41

Db triceps extentions
15 x 30
12 x 30
10 x 30

Db shrugs
3 x 15 x 46

Al met al eerste keer in tijden dat de training minder ging dan die er voor. Komende weekenden voorspellen ook niet veel goeds. Lowlands tussendoor. Maar tja. October 3 weken op vakantie, daarna de boel omgooien.

RE LB

Squats
8 x 40
8 x 60
8 x 80
2 x 8 x 100
7 x 110
5 x 110
6 x 110

Bij het opwarmen voelde ik mijn linker hamsting beetje, maar bij de zwaardere sets ging het goed. t*ring hard zweten. f**k. Heerlijk.

SLDL
8 x 60
8 x 100 (dacht 80)
Toen maar straps gepakt want ik dacht: kut die 80 voelt zwaar.
8 x 120 met straps
Toen dacht ik: hmmz lijkt niet goed de rek in mijn hams te krijgen.
Toen zag ik dat het 120 kg was. Vorm was niet lekker.
2 x 8 x 100

Nog meer zweten. Oneindig zweten.

Calve raise
25 x 75
25 x 125 monster burn
18 x 125 burn out melkzuur overload
Even lopen
25 x 125

Ab rollout
3 x 10

Pull through
3 x 10 x 77

De hoeveelheid water die ik aan't drinken was begon beetje hoog te zitten op het einde.

Al met al was het lekker. Deze week maar 2 workouts. Volgende week ook.

Volgende week met riem weer fatsoenlijk deadliften. Fakking zin in.

Terug
Naar boven