AndroidHealthClinic

Rob G's log - Sheiko Hypertrophy

Gaat goed rob! En wat doet je fysiek? Hoeveel weeg je nu?

• Topic Starter Topic Starter
Gaat goed rob! En wat doet je fysiek? Hoeveel weeg je nu?

Heb geen weegschaal. Ik denk dat ik een beetje stabiel blijf in gewicht en qua vetpercentage drop.

Ben wel zeker droger aan't worden maar ook wel wat voller in mijn frame. Merk het goed aan de kleding en vooral mijn broeken.

Ga dit weekend ff wat pics maken weer. Kijken of er beetje verschil is met maandje geleden. Tis nog steeds niet zo veel soeps, maar begint weer ergens op te lijken.

ME UB

Benchpress
8 x 40
5 x 60
3 x 70
3 x 90
2 x 3 x 95 (PR)
3 x 100 (PR!)
2 x 100

Laatste setje ging goed, maar die 3e durfde ik net niet aan. Geen spotter. Maar wel lekker. Vorige me ub training nog op 90 driereppers, nu naar de 100. Na een week rust ben ik altijd weer lekker op kracht.

Cable fly
2 x 15 x 23

Mja gewichtje hoger dan vorige keren, maar de sweetspot zit toch wat lager. Wil even snel vol pompen en niet op kracht die flys maken.

Military press
8 x 20
5 x 40
3 x 5 x 50

Zal beetje bewust aan moeten werken om die omhoog te krikken.

Chinups
2 x 5 x bw
3 x 5 x 5

BOR ss facepulls
2 x 10 x 60 - 41
8 x 70 - 41

Dumbbell triceps extentions
15 x 24
10 x 28
8 x 28

Db shrugs
15 x 34
15 x 38
15 x 42

Lekkere training.

Op het moment dat ik op 3 x 3 x 200 deadlift zit en 3 x 3 x 110 bench ga ik eea omgooien en maxen op squat en deadliften voor reps. Hoop dat dat niet onwijs lang meer gaat duren.

Sterke training weer baas, zo zie je maar weer dat je met een beetje dedicated trainen weer zo op je ouwe niveau bent.

Yeah buddy. Rug voelt vandaag minder vernacheld dan gisteren. Had ff liggen foam rollen op de gym. Misschien dat ik zo'n ding maar eens ga kopen.

Kan je dat het best voor of na de training doen? Of kan ik het ook op werk leggen en overdag keer doen. Het is namelijk het ergst tijdens werk achter de pc zitten.

Yeah buddy. Rug voelt vandaag minder vernacheld dan gisteren. Had ff liggen foam rollen op de gym. Misschien dat ik zo'n ding maar eens ga kopen. Kan je dat het best voor of na de training doen? Of kan ik het ook op werk leggen en overdag keer doen. Het is namelijk het ergst tijdens werk achter de pc zitten.

Ik zou het vooral na je training doen. Als je het van tevoren doet kan je wat spanning verliezen en dat wil je niet voor het trainen. Tenzij je natuurlijk een mobiliteit probleem hebt, maar dat is weer een ander verhaal. Ik doe het meestal na mijn training en indien nodig 's ochtends om de ochtend stijfheid een beetje weg te werken ;)

RE LB

Squats
8 x 40
8 x 60
8 x 80
8 x 90
2 x 8 x 100
5 x 110

Laatste ging wel ok. Maar 8 werd wat lijp, next time.

Stiff legged deadlift
8 x 60
8 x 80
3 x 8 x 100

Lunges
8 x 30
4 x 40

Begon weer wat te voelen in hamstring. Lunges is voor mij te blessure gevoelig ofzo. Gaat er voorlopig helaas maar even uit.

Calve raise
25 x 75
25 x 125
3 x 20 x 145

Ab rollout ss pull through
3 x 10 / 3 x 10 x 77

Lekkah, ja,mer van de lunges maar deze training duurt sowieso wat lang. Wat meer kuit en buik werk ipv de lunges is sowieso esthetisch gezien beter.

RE UB

Benchpress
8 x 40
8 x 60
8 x 70
3 x 8 x 80

Zelfde als vorige keer alleen hoger tempo, minder rust. Volgende training stapje omhoog.

T-bar row
10 x 25
10 x 50
3 x 8 x 70

Meer inhoud dan vorm.

Incline db press
8 x 22
8 x 28
8 x 30
7 x 30

Gestaag omhoog.

Cable row
10 x 45
3 x 8 x 66

Same shit, different day. Betere vorm, minder rust.

Dips.
5 x bw
5 x 6
3 x 5 x 10

Weighted dips begint eindelijk op gang te komen. Nu chinnen nog met wat kilo's er bij.

Barbell curl
10 x 20
3 x 10 x 30

Side raises:
2 x 8 x 14
2 x 15 x 6
Ca. 1 minuut static hold met 2kg

Geen echte significante krachttoename, beetje zelfde gewichten alleen betere vorm en sneller.

Echt even foam rollen voor de rug. Aantal punten zitten knopen waar Houdini nog moeite mee zou hebben. Hele dag achter pc zitten muizen is niet goed voor mij. Recht lat/schouder zit ooit muurvast. Naja op de gym van die rollen alleen weer vergeten in mijn haast. Vanaf heden na de training ff rug los rollen. Verder ging het lekker.

Gaat goed man.

Ga je pics nog posten?

Ja mijn vriendin was hier dit weekend en wilde even paar maken. Maar zal volgende week worden. Tis niet zo veel hoor, maar zal proberen progressie beetje bij te houden hier.

Was vandaag moe. Had nog spierpijn van vorige week. Maar mijn broer ging ook en ik zou straps van hem krijgen, die van mij waren weg. Voelde eigenlijk al dat het er echt niet in ging zitten.

ME LB

Deadlift
2 x 12 x 40
8 x 60
5 x 90
3 x 120
3 x 150 en bij de 3e begon mijn linker ham weer karig te voelen.
3 x 150 nog een keer met straps maar voelde niet echt goed.

Kuiten gedaan, buik gedaan.

Toen even op de weegschaal gaan staan, die stond ineens in de kleedkamer. Geeft de weegschaal 86,5 kg aan. Zonder schoenen in kort broekkie. Ik de denk die is kapot. Nog een paar keer. Mijn broer er op, die was 78. Klopte gewoon.

Ofwel, ik weeg 86,5. Dat is het zwaarste wat ik ooit gewogen heb. Ik ben ooit 84 geweest, maar das toch lang geleden.

Mijn vetpercentage zou ik schatten op een 15%.

Sixpack is goed zichtbaar, aders op armen ook.

Ik denk dat ik heel veel vocht vast houd. Ik voel me op dit moment niet op mijn grootst, zeker niet. Ik heb wel wat flinke massa terug bij mijn lower body ook. Een broek uit gescheurd en eentje pas ik niet meer in. Mijn middel is ook wat minder verfijnd. Ik heb het idee dat ik zeg maar wat massa heb gepakt rondom mijn core en mijn lower body stuk heb mee getrokken. Maar ook UB is wel drastisch verschil.

Het gaat al met al dus lekker. Wel jammer van die hamstring. Ik moet toch wel echt even meer mijn rust gaan nemen en naar mijn lichaam luisteren.

En dit klinkt allemaal alsof ik aan een dikke kuur zit, maar dat is het echt niet. Serial.

Ik doe nu even rustig. Ik hoop maar dat die hamstring niet mijn progressie in de weg gaat zitten.

Klinkt goed, binnenkort dus een foto?:D

Haha wat maakt je kleurtje nou uit?

Wij geilen toch wel op je :eyebrow:

ME UB

Benchpress
8 x 40
5 x 60
3 x 80
3 x 90
4 x 3 x 100

Cable fly:
2 x 15 x 18

MP
8 x 20
5 x 40
2 x 5 x 50
4 x 55

Chinups
5 x bw
5 x 6
Amdere chinstamg een keer
3 x 5 x bw

BOR ss Face Pulls
8 x 60 - 10 x 41
2 x 8 x 70 - 10 x 41

DB triceps extentions
2 x 15 x 28
10 x 28

DB shrugs
15 x 42
15 x 46
10 x 46

Lekker.

Mooi volume PR weer op de bench baas.

Nice log, in.

Hoe zien jouw pre workouts eruit Rob?

Nice log, in.

Hoe zien jouw pre workouts eruit Rob?

Nou, als ik wat neem dan is het tussen de 100 en 300 mg AMP HCL. Ik had eerst nog wat PWO met DMAA en dat nam ik wel eens een halve scoop. Moet ook nog slapen snachts.

Neem mijn eten mee naar werk, en mijn bak astronautenvoer met kip, pangasius, rijst, noten, brocoli en ei geeft mij serieus een goede energie blast. Aangezien ik wel druk ben op werk neem ik dus wel eens mijn AMP HCL om bv 17:00 uur, eet ik om 17:15 en ga vanuit dan direct naar huis. Dan sta ik rond 18:00 uur in de gym en ben ik wel amped.

Een pwo zorgt er bij mij vooral voor dat ik langer door kan trainen en meer pak tijdens de 2e helft van de training, waar ik normaal sneller vermoeid zou worden. Maar ik denk zelf dat het bulk van het werk wel verzet wordt tijdens de eerste helft.

Voordeel van wat AMP hier en daar is ook wel dat je er ripped van wordt volgens mij.

---------- Toegevoegd om 09:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:23 ----------

Mooi volume PR weer op de bench baas.

Ja de bench gaat net als de rest nog steeds gestaag omhoog iedere training. Zou toch mooi zijn mocht ik zo naar de triples op 110 gaan. Maar denk dat ik binnenkort even mijn schema ga hutselen.

Iig wel een goede tip om gewoon het 4e setje te nemen. Ik vind zonder spotter je bench omhoog werken toch wel beetje irritant. Komende vanuit een split en BB training ben je toch altijd gewend om failure sets te maken. Dit is een goede manier dat te omzeilen.

300 mg AMP is niet mis man. Ik blijf voor nu nog even in de veilige 100 mg zitten en dat werkt uitstekend.

Stevige pre-workout meal ook, zo vlak voor de training. Gaat het je dan tijdens niet opstoten. Zelf heb ik er altijd liever zo'n 90 min tussen zitten, afhankelijk van de grootte van de maaltijd natuurlijk.

Terug
Naar boven