MuscleMeat

Robbert-Jan van Heeckeren

• Topic Starter Topic Starter
he he he, bij mij was het sinds maandag over en vandaag weer volle attack erop!:D

:evil2:klasse Jeffrey...ben ook extra weer diep gegaan voor de beentjes, heerlijk om dat zwabber gevoel te hebben:cool:.
Vrijdag doe ik nog een keer hamstrings/kuiten, ff wat extra arbeid voor de benen is nooit weg.

Update

Ff een updateje...van het weekend eigenlijk zo goed als rond gekomen;).
Ga aan het werk met een promoclip voor XXL, gericht op Detox One, weer eens iets anders:D en helemaal tof om te doen.

In augustus gaan we als het goed is van start met verschillende opnamen/foto's etc.....we klimmen er dus de komende tijd flink in:cool:.
Vandaag al een start gemaakt om de voeding bij te stellen en te starten met mij favo supplementen combo:cool:.

Tevens van Rene gehoord dat er ook een fototje etc. komt in de nieuwe folder van XXL:cool:....helemaal goed voor de motivatie, dat is lekkerrr hoor:D.

Ga je ook een nieuwe trainingsvideo maken?

Ben benieuwd.

Ga je ook een nieuwe trainingsvideo maken?

Ben benieuwd.

We gaan in eerste instantie voor een kleine clip;)...fun om te doen, kan zelf
gelukkig een beetje inhoudelijk meedenken, dat brengt ook altijd wel weer een
aardige uitdaging en plezier.

Training verliep vandaag ook als een speer, helemaal gemotiveerd, vol ideeen etc....was als een kind in de snoepwinkel:D.

Lekker :D

Wanneer kunnen we de video ongeveer verwachten? :D

Waar gaan jullie die opnames maken dan en wanneer? Wie weet is er dan publiek cq een nieuwsgierige toeschouwster:D

De opnames zullen ergens in augustus zijn, datum gaan we nog prikken i.v.m. de beschikbaarheid van de aparatuur etc. en omdat we bij Strada het e.a. willen gaan opnemen, moet er ook rekening gehouden worden met de verbouwing waar ze mee bezig gaan.

Edit werk zal wel even in beslag nemen, belangrijkste is dat we voldoende
beeldmateriaal hebben, ook al praat je over een reclamecliop van zo'n 45 sec. tot 1 min..:eek::D.

Gisteren alvast een foto naar Rene gestuurd voor zijn nieuwe folder, hoop dat hij er iets mee kan...:D. Verder heb ik besloten dat het komende tijd kwa voeding veel rijst, bonen en kipfilet gaat worden + aardig wat shakes. Daar doe ik het over het algemeen goed op dus dat houden we er in. Ook ben ik benieuwd of de suppies weer snel aan zullen slaan, Green Bulge en White Blood..doen altijd goed hun werk, nu ff zien of ook de rest het goed oppakt.

Wat merk je van die supplementen dan? Ik heb nog nooit iets gemerkt alleen me eerste x monohydraat :D

Wat merk je van die supplementen dan? Ik heb nog nooit iets gemerkt alleen me eerste x monohydraat :D

Die eerste keer dat ik op creatine ging weet ik nog goed, toen pakte ik in
6,5 week 3 kg erbij en werd ook nog iets droger:cool:...echt mooi resultaat.
Nu scheelt het mij die 10 a 15% extra en maakt het me makkelijker om in shape te komen. Door de jaren heen is het ff uitvinden wat bij je aanslaat en met de jaren/ouder worden ligt de nadruk ook weer anders maar heb "voor nu" een lijstje waar ik het aardig op doe.

In on en off zit bij flink verschil, kwa gewicht denk ik dan al aan 1 a 1,5 kg + een stukkie betere shape. Een aantal jaren geleden ging ik trouwens prima op Kre-Alkalyn maar dat doet bij mij eigenlijk weinig meer....

Zo ff een weekendje rust, afgelopen week goed getraind:cool:....voeding en supp's bijgesteld. Lichaam reageert wel heftig op alle veranderingen, heb me de laatste week beter gevoeld:D...

nog pr's gezet? :D

Wat is de reden waarom jij in het XXL team zit, jij doet toch niet mee aan wedstrijden of zie ik dat verkeerd?

Strongman: Wil ik volgende week eens proberen:D...maar niet kwa gewicht, wil proberen 10-12 sets frontsquat te gaan doen:eek:, gewoon ff gek doen, kijken of het lukt:D.

The Xtralarge: idd het wedstrijdgebeuren laat ik langs me heen gaan, zeg nooit, nooit maar nu ff niet:D. Ik maak al een jaar of 3/4 deel uit van het XXL gebeuren, ben in die tijd wereldrecordhouder geworden met de langste workout ooit in de geschiedenis van de bodybuildingsport, XXL was nauw betrokken bij de ontwikkeling van Robbert's Tripple en weer een hele andere kant, heb Detox One samengesteld/ontworpen voor XXL en er volgt na de zomer waarschijnlijk nog een cholestrol supplement...de samenstelling ligt er
maar omdat Rene erg druk is + dat de producent er nog naar moet kijken kwa mogelijkheden zit die nog in het vat;).

Op dit moment ben ik bezig het e.a. voor te bereiden m.b.t. een Detox One-clip voor XXL....de nadruk ligt voor mij nu vooral op het promo gebeuren en de
leuke dingen die je met de sport kunt doen. Voor de toekomst heb ik nog wel
wat nieuwe ideeen maar we moeten natuurlijk even kijken wat er mogelijk is.

Wat was de tijd die verbroken moest worden met die langste work out?

Wat was de tijd die verbroken moest worden met die langste work out?

24 uur;)...uit de USA veel reacties gehad maar toen duidelijk werd dat er voor, tijdens en na controles gedaan kunnen worden durfden ze kwa organisatie en voorbereiding niet helemaal het risco aan...jammer want het is echt een killer om te doen:cool:.

24 uur;)...uit de USA veel reacties gehad maar toen duidelijk werd dat er voor, tijdens en na controles gedaan kunnen worden durfden ze kwa organisatie en voorbereiding niet helemaal het risco aan...jammer want het is echt een killer om te doen:cool:.

En dat record van 24 uur was van de amerikanen?

En dat record van 24 uur was van de amerikanen?

Binnen het bb was nog geen record, in samenwerking met de NBBF en de IFBB, ben ik toen het e.a. gaan uitdenken en opzetten...Juliette Bergmann (voormalig Ms.O) heeft toen een hoop lobby werk gedaan en Rafael Santonja (toen president van het Europese deel van de IFBB - nu President na het overlijden van Weider) gaf toen het fiat:cool:. Omdat je dan gelijk met iets heel scherps moest komen, wisten we het neer te zetten op 24 uur en drong het door naar iets van 20/25 landen en kwam het o.a. in verschillende magazines in de USA en op een aantal grote site's daar:cool:...was echt fun.
Nooit verwacht dat het record overigens nu nog zou staan want vooral in de USA lopen natuurlijk een hoop gasten rond die denken wtf dat ga ik doen:D + dat de mogelijkheden daar groter zijn. Wekelijks krijg ik er echter nog reacties op, overal vandaan...leuk als bb-ertje uit Nederland want het idee was dat het plezier en motivatie moest opleveren.

Binnen het bb was nog geen record, in samenwerking met de NBBF en de IFBB, ben ik toen het e.a. gaan uitdenken en opzetten...Juliette Bergmann (voormalig Ms.O) heeft toen een hoop lobby werk gedaan en Rafael Santonja (toen president van het Europese deel van de IFBB - nu President na het overlijden van Weider) gaf toen het fiat:cool:. Omdat je dan gelijk met iets heel scherps moest komen, wisten we het neer te zetten op 24 uur en drong het door naar iets van 20/25 landen en kwam het o.a. in verschillende magazines in de USA en op een aantal grote site's daar:cool:...was echt fun.
Nooit verwacht dat het record overigens nu nog zou staan want vooral in de USA lopen natuurlijk een hoop gasten rond die denken wtf dat ga ik doen:D + dat de mogelijkheden daar groter zijn. Wekelijks krijg ik er echter nog reacties op, overal vandaan...leuk als bb-ertje uit Nederland want het idee was dat het plezier en motivatie moest opleveren.

Als iemand nou het record verbreekt. Ga je 'm dan weer terug verbreken?

Als iemand nou het record verbreekt. Ga je 'm dan weer terug verbreken?

Owww ha, ha...ff moeilijke vraag...Ome Robbert wordt natuurlijk ook wat ouder:D + dat je een dikke 7 a 8 maanden voorbereiding moet draaien wat
natuurlijk een flinke aanslag is m.b.t. het werk, minder werken...minder inkomsten...Ook kan hij straks wel zo scherp staan, dat het echt niet meer haalbaar is. Ik denk dat 25/26 uur er toen die tijd zeker had ingezeten dus
dat is nog haalbaar. Vergeet niet dat het een hel is die je zonder blessure's
moet zien door te komen, daar had ik toen geluk mee;).

Heb ooit nog weleens van Fame (Canada) de vraag gehad om het e.a. op een
beurs in Toronto te doen of van een supplementenbedrijf om nog eens van start te gaan om het nog scherper te stellen maar het blijft natuurlijk afwegen
en moet zeggen dat ze het dan wel aantrekkelijk moeten maken:D.

Terug
Naar boven