MuscleMeat

Robbert-Jan van Heeckeren

Wat is er zo lastig aan dan? Je kunt toch gewoon gaan roeien met een 5kg blokje er aan en biceps curls doen met dumbbells van 1kg? En lekker veel oefeningen uitzoeken die je op een bankje kunt doen.

• Topic Starter Topic Starter
Wat is er zo lastig aan dan? Je kunt toch gewoon gaan roeien met een 5kg blokje er aan en biceps curls doen met dumbbells van 1kg? En lekker veel oefeningen uitzoeken die je op een bankje kunt doen.

Nee, dat gaat jammergenoeg niet op...er wordt een competatief gewicht gevraagd en een breed aantal aan oefeningen...al ga je in het voorstadium natuurlijk testen doen welke oefeningen het beste in elkaar overlopen en passen bij het aantal uren dat je traint;).
Als je het juiste systeem hanteert + daarbij je voorbereiding laat aansluiten valt het wel te doen...de ruwe versie van Robbert's Tripple komt b.v. voort
uit die voorbereiding, daarom lukte me het b.v. na 23 uur training nog setjes met 80 kg op de bank te maken, wilde eigenlijk toen nog voor bizar pr gaan,
om naar 100 kg te gaan maar dat mocht jammergenoeg niet van de coach m.b.t. de risico's.

Owww ha, ha...ff moeilijke vraag...Ome Robbert wordt natuurlijk ook wat ouder:D + dat je een dikke 7 a 8 maanden voorbereiding moet draaien wat
natuurlijk een flinke aanslag is m.b.t. het werk, minder werken...minder inkomsten...Ook kan hij straks wel zo scherp staan, dat het echt niet meer haalbaar is. Ik denk dat 25/26 uur er toen die tijd zeker had ingezeten dus
dat is nog haalbaar. Vergeet niet dat het een hel is die je zonder blessure's
moet zien door te komen, daar had ik toen geluk mee;).

Heb ooit nog weleens van Fame (Canada) de vraag gehad om het e.a. op een
beurs in Toronto te doen of van een supplementenbedrijf om nog eens van start te gaan om het nog scherper te stellen maar het blijft natuurlijk afwegen
en moet zeggen dat ze het dan wel aantrekkelijk moeten maken:D.

En als je het dan gaat verbreken dan wil je ons er uiteraard ook weer bij hebben he, haha ;) Wij worden ook een daggie ouder:D

En als je het dan gaat verbreken dan wil je ons er uiteraard ook weer bij hebben he, haha ;) Wij worden ook een daggie ouder:D

Zekersss goed team kerel:D....zie Leon nog s'nachts met zijn ridderpak door de sportschool heen rennen en bij Jaap in de tuin staan:D....."Good times back then".

Maar ff weer terug naar nu...alles loopt prima en zoals het er nu uit ziet ga ik over 3 weken de eerste opnamen maken voor de clip van Detox One:cool:...daarna is het ff kijken hoe het beeldmateriaal verwerkt wordt;).

Ga je nog trainen kerel vandaag ?.

Zekersss goed team kerel:D....zie Leon nog s'nachts met zijn ridderpak door de sportschool heen rennen en bij Jaap in de tuin staan:D....."Good times back then".

Maar ff weer terug naar nu...alles loopt prima en zoals het er nu uit ziet ga ik over 3 weken de eerste opnamen maken voor de clip van Detox One:cool:...daarna is het ff kijken hoe het beeldmateriaal verwerkt wordt;).

Ga je nog trainen kerel vandaag ?.

Hahaha, dat was wat met Leon toen :D mooie tijden!
Ik ben maandag weer aan't sporten, lekker full body en goed conditioneel! ;)

Dus zie je misschien morgen wel!!

Hahaha, dat was wat met Leon toen :D mooie tijden!
Ik ben maandag weer aan't sporten, lekker full body en goed conditioneel! ;)

Dus zie je misschien morgen wel!!

Heyyyy kerol, dat is lang geleden:eek:....mooi dat je weer een beetje aan het trainen bent geslagen...kan ik een comeback van je aan de ijzers verwachten of blijft het recreatief:D ?.....maar goed dat je weer in de gym bent.

Prachtig dat ik mijn 6000e post aan jou kan besteden:D, kom je van de week nog een aantal malen of heb je je zo afgemat dat het er komende dagen niet meer in zit.

Vanmiddag ff een uitstapje gemaakt naar Eurofitnesscentre in Apeldoorn, hardcore gym en even de beetjes en schouders een goede afstraffing gegeven...:zweet:, beentjes zijn helemaal stram en stijf..dat voorspelt wat voor morgen:D. Ze hebben daar net weer wat ander materiaal, altijd lekker om jezelf af en toe eens te verrassen:evil2:.

De voorbereidingen m.b.t. de reclameclip voor Detox One verlopen prima, we hebben aardige ideeen en denk dat we de komende weken de eerste serieuze
picca's en beeldopnamen gaan doen:cool:.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Deze pakketjes zijn nog beschikbaar...ff een pm-etje en misschien ben je de volgende eigenaar;).

Ook heb ik nog 40 historische bb-magazines liggen waarvan een aantal origineel gesigneerd door een aantal bb-legenden o.a.:
Flex Sept. 2007 cover origineel gesigneerd door Ronny Rockel
Muscle Report nr.16 2007 cover origineel gesigneerd door Dennis Wolf
Science&Muscle zomer 2008 cover origineel gesigneerd door Rich Gaspari MuscleMag Jan. 2009 orgineel gesigneerd door Dexter Jackson, Toney Freeman en Brandon Curry
Muscle Report Maart 2004 origineel gesigneerd door Chris Cormier
Iron Man nr.6 1989 origineel gesigneerd door Rich Gaspari
Sport&Fitness nr.128 2005 origineel gesigneerd door Chris Cormier
Body Attack nr.6 2007 origineel gesigneerd door Flex Wheeler, Ronny Rockel en Silvio Samuel.

Allemaal dus exclusief spul voor de bb-liefhebber dus:cool:.

Dit weekend probeer ik wat afspraken te maken m.b.t. de opnamen van de reclameclip...denk dat we volgende week Dinsdag maar eens moeten starten:cool:.....Rene bedankt voor de spulletjes:thumbs:, alles ligt hier nu
compleet dus we kunnen lossss.

Vandaag weer lekker trainen, borst en triceps...vakantie:D...heerluuuk !.

Reclameclip

Vanmorgen opnamen gemaakt voor het reclameclipje m.b.t. Detox One:cool:, altijd weer leuk om te doen....verder al een mooi begin gemaakt met de editsessie maar wat een werk is dat voor een paar seconden pffff:eek:, gelukkig hebben anderen er meer verstand van:D. Biinenkort hoop ik duidlijk te hebben wanneer hij online gaat.

Verder gisteren van Rene gehoord dat volgende week zijn nieuwe folder klaar is met een fotoje van ikke er in, helemaal leuk:D.

Vanmorgen opnamen gemaakt voor het reclameclipje m.b.t. Detox One:cool:, altijd weer leuk om te doen....verder al een mooi begin gemaakt met de editsessie maar wat een werk is dat voor een paar seconden pffff:eek:, gelukkig hebben anderen er meer verstand van:D. Biinenkort hoop ik duidlijk te hebben wanneer hij online gaat.

Verder gisteren van Rene gehoord dat volgende week zijn nieuwe folder klaar is met een fotoje van ikke er in, helemaal leuk:D.

Nou hier is ie :P

http://www.youtube.com/watch?v=eFNkAQQ5cNk&eurl=http://gijsberts20.hyves.nl/&feature=player_embedded

Er staat powerd by. Maar dat moet zijn powered by.

Hé nu al dat is snel. Ziet er leuk uit, benieuwd of het net zo veel kijkers krijgt uit net zo veel landen als die andere filmpjes.

Leuk filmpje! Toppie.
Ben ook meteen op je site beland, erg leuk te lezen en kijken naar jullie record poging.:)

****ing bruut filmpje bro!

Wat was jouw input bij het filmpje? Ik weet dat je zelf altijd graag in vinger in de pap houd.

Laatst bewerkt:
Leuke commercial! :cool:

gaaf filmpje robbert! :thumbs:

Heee bedankt voor de leuke reacties:cool:...was voor mij ook helemaal een verrassing, je moet altijd maar afwachten wat het wordt:D.
Had wel van te voren zo'n 25 clips bekeken van merken uit de USA, die toch werken met aardige budgetten voor dergelijke projecten, dan zie je ook wat
je wel en niet moet doen en dat ook weer teruggekoppeld naar Rene van XXL.
Dat omzetten naar zwart/wit beelden komt van mij:D...dat maakt het net even iets meer mystiek en wat harder.

voor 40 sec. ben je weken in de weer:eek:...maar het was fun, ook gezien we natuurlijk met minimale middelen aan het werk zijn gegaan en we zouden zien waar het schip zou stranden:D. Rene heeft in iedergeval de eerste reclameclip van een Nederlandssupplementen merk op zijn lijstje...

Terug
Naar boven