AndroidHealthClinic

Robbert-Jan van Heeckeren

• Topic Starter Topic Starter
Benieuwd hoe je er nu bij staat. Paar weken niet gezien dus het verschil zal wel weer net zo duidelijk zijn als de vorige keer. En vakantie is bijna in zicht dus tijd genoeg om bij de bbq na te denken over het volgende idee uit te werken

Het is nu ff onderhouden en straks weer een stappie vooruit maken;)..ideeen
zijn er wel maar naar mijn mening nog niet goed genoeg, moet er dus nog even aan sleutelen.

Gisteren trouwens wat proefopnamen gemaakt van wat trainings stuff, even kijken wat de mogelijkheden zijn...Creafan heeft namelijk een geheel nieuw programma m.b.t. bewerking etc. van beeld materiaal:cool:.

Ben benieuwd Robbert. Heb je al een datum geprikt om te trainen?;)

Ben benieuwd Robbert. Heb je al een datum geprikt om te trainen?;)

Ik denk dat het volgende week woensdag gaat gebeuren Jeffrey:D:cool:...dan heb ik een dagdienst (Ugchelen) dus ben ik dicht bij de
gym (Apeldoorn)...had een disc error de laatste dagen in mijn navigatie systeem:mad:, hopen dat hij het dan gewoon doet en hij me snel naar het goede plekkie kan brengen.

Ik denk dat het volgende week woensdag gaat gebeuren Jeffrey:D:cool:...dan heb ik een dagdienst (Ugchelen) dus ben ik dicht bij de
gym (Apeldoorn)...had een disc error de laatste dagen in mijn navigatie systeem:mad:, hopen dat hij het dan gewoon doet en hij me snel naar het goede plekkie kan brengen.

Hey Robbert, paar vraagjes.

Wat is de wetenschap achter Robbert's tripple? Waarom zou ik Robberts tripple willen doen in plaats van iets anders wat afwijkt van mijn normale routine? Waarom 5 sets? Zijn 3 niet genoeg? Kan 6 ook?

Alvast bedankt.

Hey Robbert, paar vraagjes.

Wat is de wetenschap achter Robbert's tripple? Waarom zou ik Robberts tripple willen doen in plaats van iets anders wat afwijkt van mijn normale routine? Waarom 5 sets? Zijn 3 niet genoeg? Kan 6 ook?

Alvast bedankt.

Hoi Emile

Robbert´s Tripple is tot stand gekomen als shock systeem in een periode dat ik trainde voor het wereldrecord...je kent het wel, een tijdje geen vooruitgang, minder spierconditie m.b.t. de borst etc.....om alles weer op gang te brengen moest er dus iets gebeuren. Belangrijk hierin was dat ik het
hele borst pakket aan spieren zou pakken in een korte tijd met een zo maximaal mogelijke belasting en pomp. De ruwe versie kwam zo tot stand, hier reageerde ik zo goed op dat ik hem toevoegde in het laatste stadium van mijn voorbereiding.

Je moet hem niet wekelijks doen, puur gebruiken als shock - over een sticking point heen te komen of als variatie voor de wekelijkse borsttraining...het is geen wonder middel maar een van de vele mogelijkheden;). Veel atleten hebben het tot nu toe weleens gedaan en ik krijg ook veel goede reacties terug m.b.t. de impuls die het kan geven...maar het zal natuurlijk niet bij iedereen even goed aanslaan.

Het aantal sets is tot stand gekomen bij het testen in de ontwikkelingsfase.
Het bleek dat velen 5 sets op hetzelfde niveau en tempo konden volhouden, 6was dus een stapje teveel plus dat atleten al gingen inhouden in de 4e en 5e set om nog maar die 6e te halen. 3 sets had b.v. niet het uitputtende resultaat in een hoog tempo die we met 5 wel konden realiseren...
De gasten die mee deden met de testen ervaarden bij 5 sets het maximale van hun kunnen, goede pomp, maximale vezel bereik m.b.t. de borstspieren etc..

Gewoon proberen (af en toe), kijk of het bij je past, of je na verloop van tijd er iets mee op gang brengt, b.v. of je over een sticking point heen komt kwa groei, gewichten, spierconditie, herstel..het is een van de vele mogelijkheden maar misschien wel een handige om in het achterhoofd te houden;).

Hoelaat?

Ik denk dat ik er dan ongeveer 17.00/17.15 uur ben en dan natuurlijk de nodige tijd aan de ijzers:cool::D...ben er nog nooit geweest:eek: (schande:D)
terwijl dat toch een van de legendarische gyms hier in de provincie is.
Zelfde als waar Ibo trait in Deventer...die staat in de panning na Apeldoorn.

Ik denk dat ik er dan ongeveer 17.00/17.15 uur ben en dan natuurlijk de nodige tijd aan de ijzers:cool::D...ben er nog nooit geweest:eek: (schande:D)
terwijl dat toch een van de legendarische gyms hier in de provincie is.
Zelfde als waar Ibo trait in Deventer...die staat in de panning na Apeldoorn.

Dat ga ik niet redden denk ik, zal nog wat proberen te regelen qua tijd. I'll let you know. Maar ik zal je zeker zien.

Dat ga ik niet redden denk ik, zal nog wat proberen te regelen qua tijd. I'll let you know. Maar ik zal je zeker zien.

Komt goed:cool:...ben niet binnen kwartiertje weg:D..als je straks ongeveer een tijd hebt wanneer je er bent hou ik het ff in de gaten.

Mag je Drive combineren van Backdraft?

Mag je Drive combineren van Backdraft?

Yep;)...als ik op dieet ben en tegen de vereiste vorm aan zit, neem ik drive
om wat harder te worden...dit werkt voor mij altijd helemaal ok. Ben ik eigenlijk per toeval achter gekomen nadat ik van NutriMinds een aantal samples had gekregen, lekker spul:cool:.

Vandaag bij "back to basics" in Apeldoorn wezen trainen, hardcore gym met nette spulletjes:cool:. Jeffrey het was tof je te ontmoeten kerel:cool: en je stond al in een zeer nette shape, terwijl je nog aardig wat weken te gaan hebt naar de Holland toe, dat scheelt een hoop stress jef want nu kun je stapje voor stapje doen en lekker de competitie aan gaan.
Je rug staat ook al zeer goed en zag toch al wat aardige strepen...:eek:.

Trouwens we stonden wel op een martelapparaat te trainen voor de benen, zeg...:shake:....die trekt morgen zeker nog ff door:D.

Goed bezig Jeffrey !.

Ik zit nu in de cut en hoe van fruit maar ik weet niet welk fruit ik moet eten in de ut (ikweet allessinds al geen bananen omdat er daar veel carbs inzitten)
Kan iemand me helpen?

Vandaag bij "back to basics" in Apeldoorn wezen trainen, hardcore gym met nette spulletjes:cool:. Jeffrey het was tof je te ontmoeten kerel:cool: en je stond al in een zeer nette shape, terwijl je nog aardig wat weken te gaan hebt naar de Holland toe, dat scheelt een hoop stress jef want nu kun je stapje voor stapje doen en lekker de competitie aan gaan.

Trouwens we stonden wel op een martelapparaat te trainen voor de benen, zeg...:shake:....die trekt morgen zeker nog ff door:D.

Goed bezig Jeffrey !.

Wat lees ik nu dan ?:p Ben je in Apeldoorn wezen trainen, ik loop echt achter haha!

Ik heb de foto's op je site bekeken, is dit het grootst dat je ooit bent geweest? Hoe lang heb je daar over gedaan?

Neem toch aan dat je vroeger groter was?

Dat wat je nu hebt is binnen redelijke tijd gemakkelijk te behalen. Zeg twee jaar.

Ik heb de foto's op je site bekeken, is dit het grootst dat je ooit bent geweest? Hoe lang heb je daar over gedaan?

Ik schommel kwa gewicht altijd tussen de 83 kg en 86 kg, zwaarder zijn wordt er niet beter op bij mij, naturel is dit goed te onderhouden voor me.
Na 10 jaar trainen ga je vaak over op kwaliteit trainen en probeer je bepaalde groepen steeds iets te verbeteren...naarmate je ouder wordt moet je er meer voor doen en meer compenseren maar we blijven ons best doen.
Op een gegeven moment kom je op een punt wat max haalbaar voor je is naturel...dan moet je een keus maken, heb voor het naturel bb-gekozen en
daar de doelen op aangepast;).

Goed bezig Jeffrey !.

Jeffrey...het is al een week geleden maar tijdens de been training van vandaag kon ik de martelgang van vorige week nog voelen:D...benen zaten ook gelijk helemaal vol:wl:.

Jeffrey...het is al een week geleden maar tijdens de been training van vandaag kon ik de martelgang van vorige week nog voelen:D...benen zaten ook gelijk helemaal vol:wl:.

he he he, bij mij was het sinds maandag over en vandaag weer volle attack erop!:D

Terug
Naar boven