XXL Nutrition

Robbert-Jan van Heeckeren

• Topic Starter Topic Starter
High Voltage !

Ff een tip voor de liefhebbers hier;).

20 min. voor de training:
1x V2 Voltage (Bodywell) hierin doe je een halve aspirine, even laten staan goed schudden en dan innemen met 3 caps. White Blood en 2 caps. Green Bulge:zuip:. Tijdens de warming up loop ik al helemaal vol...maar ook
de energie, kracht krijgen er een boost van.
Als naturel verzin je natuurlijk van alles om gains en perspectief te blijven boeken...en dit is er eentje om te onthouden:cool:.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Here you are!

Bedankt voor het er op zetten Terror:cool::D

Rich Gaspari was een van de toppers toen Ome Robbert zijn eerste gewichtjes begon te tillen...Rich vocht altijd mooie gevechten uit met
Lee Haney, dacht dat Rich een keer of 5 de top 6 op de Mr.O heeft gehaald.
Aardige kerel, nog steeds in goede shape en tof om hem eens te ontmoeten en wat te babbelen:cool: .

Zack Kahn is natuurlijk een verhaal....wat een massa heeft die man:eek:, gaat
vol voor het prof avontuur met 140 kg beef...gaan we nog wel van horen komende jaren.

1x V2 Voltage (Bodywell) hierin doe je een halve aspirine, even laten staan goed schudden en dan innemen met 3 caps. White Blood en 2 caps. Green Bulge:zuip:. Tijdens de warming up loop ik al helemaal vol...maar ook
Als naturel verzin je natuurlijk van alles om gains en perspectief te blijven boeken...en dit is er eentje om te onthouden:cool:.

lol volgens mij is het belangrijker om goed te eten en je compounds zwaar te pakken.

lol volgens mij is het belangrijker om goed te eten en je compounds zwaar te pakken.

Dat blijft het belangrijkste idd...maar als naturel is het leuk om af en toe te spelen met suppies en wat ze je kunnen brengen...dit vond ik een opvallende
waar ik wel over te spreken was;).

Nog ff wat info over Rich Gaspari die we natuurlijk allemaal kennen van Gaspari Nutrition...in de jaren tachtig/negentig pakte hij de winst in 9 ! pro shows waaronder de Arnold Classic:cool:.
Ook even bij lopen tellen, rich pakte 6x een top 5 bij de Mr.O...zou mooi zijn als als zo'n gast eens wat zou touren langs de gyms, heeft vast een hoop te vertellen en info te delen....helemaal goed om eens ff met hem te kunnen bij
babbelen.

Nog ff wat info over Rich Gaspari die we natuurlijk allemaal kennen van Gaspari Nutrition...in de jaren tachtig/negentig pakte hij de winst in 9 ! pro shows waaronder de Arnold Classic:cool:.
Ook even bij lopen tellen, rich pakte 6x een top 5 bij de Mr.O...zou mooi zijn als als zo'n gast eens wat zou touren langs de gyms, heeft vast een hoop te vertellen en info te delen....helemaal goed om eens ff met hem te kunnen bij
babbelen.

Rich_Gaspari_003.jpg

Een legendarische pic van Rich!:D Volgens mij heb ik nog nooit iemand gezien die een hogere vasculariteit had!

Rich_Gaspari_003.jpg

Een legendarische pic van Rich!:D Volgens mij heb ik nog nooit iemand gezien die een hogere vasculariteit had!

Yep..dat was zijn handelsmerk:cool:...heb hem ooit in topvorm nog eens een gastoptreden zien geven op de NK. Een legende in onze sport, daarom ook tof om eens te ontmoeten vooral omdat hij nu toch ook op een heel ander vlak (Gaspari Nutrition) in onze sport een miljoenen business heeft opgebouwd.

Heb hier ook nog verschillende magazines uit die tijd liggen met hem op de cover:cool:.

Waarvoor dient die aspirine?

Heel die zooi supps van je filmpjes ook niet

Heel die zooi supps van je filmpjes ook niet

Ja snap het ook niet zo goed, hak dan gewoon de knoop door en ros die spuit erin.
Van die profs kun je toch niks leren want die groeien al als ze naar een dumbbell kijken door al die roids.
Nogmaal eten en trainen daar draait het om.

Als naturel moet je naar verloop van tijd ook gaan spelen met supp's, altijd het zelfde werkt bij mij niet, dus moet ik er inventief mee blijven omspringen;).
Supp's bepalen voor mij die 10 a 15% extra en ben ook altijd op zoek om daar
weer variatie op te vinden....grijpen naar verboden gear is voor mij geen optie, dat had ik dan 20 jaar terug al moeten doen.

Ga ook altijd bewust hele tijden off supp's, zodat het lichaam goed reageert
als je dan weer begint. Afwisselen blijft voor mij het sleutelwoord om naar al
die jaren zo links en rechts progressie te maken.

Ervaringen en info opdoen, delen is dan een goede optie want er zijn vele wegen die ons naar Rome voeren..

Welke combinatie van supps gebruik je dan momenteel? En met welke hoeveelheid? Ben wel eens benieuwd

Welke combinatie van supps gebruik je dan momenteel? En met welke hoeveelheid? Ben wel eens benieuwd

Op dit moment neem ik buiten de dagelijkse eiwitjes, Green Bulge 3 s'morgens,
2 s'middags...op traingsdagen combineer ik dit met White Blood en de combinatie van hierboven....direct na de training 1 drinkampul Amino Xplode met een koolhydraat (meestal een banaantje), voor het slapen neem ik dan nog 5 caps. Gaba. Dit doet het op het moment erg goed voor me. Na 12 weken wil ik dan weer ff off want dan is het maximale effect er voor mij af.

Afhankelijk van wat ik ga doen komende tijd kijk ik nog even of ik wat droger/harder wil/moet staan en daar pas ik eventueel nog een supplement op aan.

Ondanks de drukte m.b.t. werk etc. etc. toch goed kunnen trainen en de voeding aardig op de rit kunnen houden. M.b.t. de bb-randzaken wat Detox One promotie gedaan;) en geluisterd naar wat nieuwe dingetjes eventueel voor de toekomst...

Mooie periode breekt ook aan zon, zee, strand....vrije dagen:), helemaal top voor de liefhebber.

Ha, ha Thx Henri....had eigenlijk in mijn aangeboden/gevraagd topic gemoeten:D...maar liefhebbers kunnen zich natuurlijk altijd via pm melden.

Heb hier zo links en rechts wat spulletjes liggen voor de liefhebber...trouwens ook nog een stapel magazines (waarvan een aantal historische) waarvan een aantal origineel gesigneerd door de verschillende bb-legenden.

Op dit moment neem ik buiten de dagelijkse eiwitjes, Green Bulge 3 s'morgens,
2 s'middags...op traingsdagen combineer ik dit met White Blood en de combinatie van hierboven....direct na de training 1 drinkampul Amino Xplode met een koolhydraat (meestal een banaantje), voor het slapen neem ik dan nog 5 caps. Gaba. Dit doet het op het moment erg goed voor me. Na 12 weken wil ik dan weer ff off want dan is het maximale effect er voor mij af.

Afhankelijk van wat ik ga doen komende tijd kijk ik nog even of ik wat droger/harder wil/moet staan en daar pas ik eventueel nog een supplement op aan.

Op dit moment ff off suppies anders valt het effect bij mij weg, even kijken
hoe lang ik deze periode pak en wat er zich nog aandient voor komende periode want alles valt en staat met plannen natuurlijk;).
Trainingen blijven echter lekker lopen en met wat aanpassingen m.b.t. voeding blijven we toonbaar voor de zomer:D.

Regelmatig vragen of er al weer nieuwe dingen zitten aan te komen...op het moment heb ik het giga druk en spelen er best wat ideeen maar daar moeten we eerst eens rustig naar gaan kijken en of het haalbaar is.

Benieuwd hoe je er nu bij staat. Paar weken niet gezien dus het verschil zal wel weer net zo duidelijk zijn als de vorige keer. En vakantie is bijna in zicht dus tijd genoeg om bij de bbq na te denken over het volgende idee uit te werken

Terug
Naar boven