XXL Nutrition

Robbert-Jan van Heeckeren

Die nieuwe design line ziet er echt professioneel uit!

• Topic Starter Topic Starter
Die nieuwe design line ziet er echt professioneel uit!

Ja dat vond ik ook, was natuurlijk al een tijdje op de hoogte dat Rene er mee
bezig was;), zo kon ik ook actief mee denken tot aan de verpakking aan toe.
Wilde sowiezo eigenlijk ook een zwart potje, staat wat meer hardcore en underground. Wat ik al eerder aangaf, op dit gebied binnen de sport was ik eigenlijk nog niet actief maar ben blij dat Detox One zo goed aansluit bij bepaalde wensen vanuit onze sport en dat hij door kenners positief ontvangen wordt.

Tjonge:D..werken, werken en nog eens werken vandaag:(...weinig tijd om ff te genieten van het in de markt zetten van Detox One....nu net thuis en de laatste hand gelegd aan een Cholestrol blend (dat is wel weer leuk:D)...die straks misschien ook in de shop van XXL gaat komen.
Veel reacties m.b.t. de introductie van Detox One, stemt me goed;).

Ook vandaag nog contact gezocht met VMMP m.b.t. het maken van een nieuwe clip...ff afwachten of zij net zo enthousiast zijn over het inhoudelijke gedeelte als wat ik in gedachten heb.

Een van mijn sponsors Ocassion Fitness is verhuist naar een nieuw pand in Amersfoort en ook met hen ga ik binnenkort weer eens overleggen
m.b.t. het e.a..

Ja dat vond ik ook, was natuurlijk al een tijdje op de hoogte dat Rene er mee
bezig was;), zo kon ik ook actief mee denken tot aan de verpakking aan toe.
Wilde sowiezo eigenlijk ook een zwart potje, staat wat meer hardcore en underground. Wat ik al eerder aangaf, op dit gebied binnen de sport was ik eigenlijk nog niet actief maar ben blij dat Detox One zo goed aansluit bij bepaalde wensen vanuit onze sport en dat hij door kenners positief ontvangen wordt.

Ziet er echt top uit man ;) Helaas ben ik niet zo'n fanatiek BB-er dus kan ik de verkopen van XXL niet stimuleren:D Dit is zeker een oplossing voor de fantieke sporters, goed gedaan Robbert!:cool:

Ziet er echt top uit man ;) Helaas ben ik niet zo'n fanatiek BB-er dus kan ik de verkopen van XXL niet stimuleren:D Dit is zeker een oplossing voor de fantieke sporters, goed gedaan Robbert!:cool:

Was ook interessant om te mogen doen voor XXL en natuurlijk weer iets totaal anders dan waar ik tot nu toe mee bezig ben geweest. Had natuurlijk
al wat ervaring m.b.t. het herintroduceren van Tryptofaan maar Detox One
is natuurlijk wat meer complex....ha, ha daar is heel wat lees, reken en match werk aan vooraf gegaan:D. Tof was ook dat ik het proces helemaal heb kunnen volgen, ook vanaf het moment dat Rene (van XXL) o.a. met producenten in de USA in de slag ging m.b.t. de beste leverings voorwaarden etc. etc..

N.a.v. Detox One heeft Rene me ook gevraagd iets te doen met dus een Cholestrol supplement, van de week heb ik de laatste hand aan deze formule
gelegd en gaat deze week naar een producent om te zien of ze er iets mee kunnen en/of de verbindingen kloppen...denk dat dit ergens rond de zomer in het assortiment gaat komen:cool:.

Er lopen op dit moment best veel dingetjes en heb zo links en rechts weer het
e.a. aan ideeen op compleet andere fronten in onze sport...ha, ha:D af en toe is het passen, meten en doorschuiven in de agenda:coffee:.
Trainen, voeding en supplementie gaat lekker vooral nu we toch wat concrete plannen hebben voor een nieuwe clip...kilotje zwaarder afgelopen week dus ben tevreden:cool:. We hebben een leuke sport kerel:D:cool:.

Dennis Wolf

:DWe zijn weer helemaal gemotiveerd als we dat dat nog niet waren:D, vanmiddag Dennis Wolf nog even kunnen ontmoeten, aardige vent, die
ook een goed verhaal heeft. Zal eens kijken of we komende dagen wat
fototjes van Dennis er nog op kunnen zetten.

Trouwens....volgens mij snuffelt zijn bulldog weleens een paar "aminotjes" van de grond als Dennis ze laat vallen:eek::D, ha, ha wat een monster.

:D
:DWe zijn weer helemaal gemotiveerd als we dat dat nog niet waren:D, vanmiddag Dennis Wolf nog even kunnen ontmoeten, aardige vent, die
ook een goed verhaal heeft. Zal eens kijken of we komende dagen wat
fototjes van Dennis er nog op kunnen zetten.

Trouwens....volgens mij snuffelt zijn bulldog weleens een paar "aminotjes" van de grond als Dennis ze laat vallen:eek::D, ha, ha wat een monster.
he kerel ik heb hier een paar foto's van onze middag met dennis wolf:cool:[/ATTACH]:D

05042009726.jpg

05042009729.jpg

Jaaaaaaaaaaa dat zijn ze !, bedankt manne voor de fototjes van Dennis Wolf:cool:...altijd weer tof om dit soort gasten te ontmoeten en het e.a. aan info uit te wisselen:cool:.

Was jij die kerel die tegen de bench leunde ?:P

Was jij die kerel die tegen de bench leunde ?:P

Ha, ha:D..in een keer goed:rocknana::birthday:.
Heb jezelf nog een goed plekkie kunnen vinden ?.

Bij deze wil ik ook ff Rene (XXL) bedanken voor de potjes Detox One, ze staan hier op de schoorsteenmantel Rene !:D:cool:.

Ha, ha:D..in een keer goed:rocknana::birthday:.
Heb jezelf nog een goed plekkie kunnen vinden ?.

Bij deze wil ik ook ff Rene (XXL) bedanken voor de potjes Detox One, ze staan hier op de schoorsteenmantel Rene !:D:cool:.
Yess heb ik iets gewonnen :D?

Ja hoor alleen me broertje kon het niet zo goed zien denk ik hehe :p

Yess heb ik iets gewonnen :D?

Ja hoor alleen me broertje kon het niet zo goed zien denk ik hehe :p

De volle 60 karmapuntjes:D:laugh: maar moet ff wat verdelen...heb begrepen
dat Victor Martinez straks ook een bezoekje aan Apeldoorn brengt, ga ik natuurlijk ook even naar toe;). Af en toe train ik ook weleens in die gym, mooi hardcore materiaal en een hoop fantieke bb-ers...altijd weer tof.

Trouwens je broer volgende keer gewoon ergens tussen proppen:D.

De volle 60 karmapuntjes:D:laugh: maar moet ff wat verdelen...heb begrepen
dat Victor Martinez straks ook een bezoekje aan Apeldoorn brengt, ga ik natuurlijk ook even naar toe;). Af en toe train ik ook weleens in die gym, mooi hardcore materiaal en een hoop fantieke bb-ers...altijd weer tof.

Trouwens je broer volgende keer gewoon ergens tussen proppen:D.
Ja haha zat al een tijdje te zoeken ik wist dat die gym daar ergens moest zijn maar waar.. licht wel beetje achteraf , had beetje een health center sijl verwacht, inderdaad zeker geen slechte gym.
Ik wist niet dat Victor Martinez ook zou komen , zelfde gym?

Veel plezier daar!

Ja haha zat al een tijdje te zoeken ik wist dat die gym daar ergens moest zijn maar waar.. licht wel beetje achteraf , had beetje een health center sijl verwacht, inderdaad zeker geen slechte gym.
Ik wist niet dat Victor Martinez ook zou komen , zelfde gym?

Veel plezier daar!

Idd het ligt wat achteraf, heb in het verleden er ook naar moeten zoeken kan ik me herinneren:scratch::D...Ha, ha ik denk dat als het een health centre was geweest dat ze de politie hadden gebeld als Dennis voor de deur stond, dat willen ze echt niet....:eek::D. Mondher staat op de Fibo met zijn NPC stand en neemt dan Victor ook mee, voor die tijd zal hij ook in al zijn sportscholen langs komen heb ik begrepen...ik wordt op de hoogte gehouden wanneer Victor daar aanwezig is;).

Prettige Pasen !

Zo ff een paar dagen rust in de bb-stal:eek::D....iedereen prettige Paasdagen:thumbs:.

Terug
Naar boven