robintjuh
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die nieuwe design line ziet er echt professioneel uit!
, zo kon ik ook actief mee denken tot aan de verpakking aan toe.
..werken, werken en nog eens werken vandaag
...weinig tijd om ff te genieten van het in de markt zetten van Detox One....nu net thuis en de laatste hand gelegd aan een Cholestrol blend (dat is wel weer leuk
)...die straks misschien ook in de shop van XXL gaat komen.
.Ja dat vond ik ook, was natuurlijk al een tijdje op de hoogte dat Rene er mee
bezig was, zo kon ik ook actief mee denken tot aan de verpakking aan toe.
Wilde sowiezo eigenlijk ook een zwart potje, staat wat meer hardcore en underground. Wat ik al eerder aangaf, op dit gebied binnen de sport was ik eigenlijk nog niet actief maar ben blij dat Detox One zo goed aansluit bij bepaalde wensen vanuit onze sport en dat hij door kenners positief ontvangen wordt.
Helaas ben ik niet zo'n fanatiek BB-er dus kan ik de verkopen van XXL niet stimuleren
Dit is zeker een oplossing voor de fantieke sporters, goed gedaan Robbert!
Ziet er echt top uit manHelaas ben ik niet zo'n fanatiek BB-er dus kan ik de verkopen van XXL niet stimuleren
Dit is zeker een oplossing voor de fantieke sporters, goed gedaan Robbert!
![]()
. Tof was ook dat ik het proces helemaal heb kunnen volgen, ook vanaf het moment dat Rene (van XXL) o.a. met producenten in de USA in de slag ging m.b.t. de beste leverings voorwaarden etc. etc..
.
af en toe is het passen, meten en doorschuiven in de agenda
.
. We hebben een leuke sport kerel
.
We zijn weer helemaal gemotiveerd als we dat dat nog niet waren
, vanmiddag Dennis Wolf nog even kunnen ontmoeten, aardige vent, die 
, ha, ha wat een monster.
he kerel ik heb hier een paar foto's van onze middag met dennis wolfWe zijn weer helemaal gemotiveerd als we dat dat nog niet waren
, vanmiddag Dennis Wolf nog even kunnen ontmoeten, aardige vent, die
ook een goed verhaal heeft. Zal eens kijken of we komende dagen wat
fototjes van Dennis er nog op kunnen zetten.
Trouwens....volgens mij snuffelt zijn bulldog weleens een paar "aminotjes" van de grond als Dennis ze laat vallen, ha, ha wat een monster.
[/ATTACH]
..in een keer goed
.
.Yess heb ik iets gewonnenHa, ha..in een keer goed
.
Heb jezelf nog een goed plekkie kunnen vinden ?.
Bij deze wil ik ook ff Rene (XXL) bedanken voor de potjes Detox One, ze staan hier op de schoorsteenmantel Rene !.
?
Yess heb ik iets gewonnen?
Ja hoor alleen me broertje kon het niet zo goed zien denk ik hehe![]()

maar moet ff wat verdelen...heb begrepen
. Af en toe train ik ook weleens in die gym, mooi hardcore materiaal en een hoop fantieke bb-ers...altijd weer tof.
.Ja haha zat al een tijdje te zoeken ik wist dat die gym daar ergens moest zijn maar waar.. licht wel beetje achteraf , had beetje een health center sijl verwacht, inderdaad zeker geen slechte gym.De volle 60 karmapuntjesmaar moet ff wat verdelen...heb begrepen
dat Victor Martinez straks ook een bezoekje aan Apeldoorn brengt, ga ik natuurlijk ook even naar toe. Af en toe train ik ook weleens in die gym, mooi hardcore materiaal en een hoop fantieke bb-ers...altijd weer tof.
Trouwens je broer volgende keer gewoon ergens tussen proppen.
Ja haha zat al een tijdje te zoeken ik wist dat die gym daar ergens moest zijn maar waar.. licht wel beetje achteraf , had beetje een health center sijl verwacht, inderdaad zeker geen slechte gym.
Ik wist niet dat Victor Martinez ook zou komen , zelfde gym?
Veel plezier daar!

...Ha, ha ik denk dat als het een health centre was geweest dat ze de politie hadden gebeld als Dennis voor de deur stond, dat willen ze echt niet....
. Mondher staat op de Fibo met zijn NPC stand en neemt dan Victor ook mee, voor die tijd zal hij ook in al zijn sportscholen langs komen heb ik begrepen...ik wordt op de hoogte gehouden wanneer Victor daar aanwezig is
.ik wordt op de hoogte gehouden wanneer Victor daar aanwezig is.

[/B]
Tuurlijk want daar wil jij bij zijn. En jou kennende gaat je dat lukken ook![]()
...de baas is al op de hoogte en ik vind ook dat ze daar rekening mee moeten houden
.Zo ff een paar dagen rust in de bb-stal....iedereen prettige Paasdagen
.

.