- Waardering
- 4.382
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. De NK is zo'n evenement die je eigenlijk niet mag missen, buiten de wedstrijd is het ook altijd tof om iedereen weer eens te zien.Zondag heb jij gewoon een onbereikbaarheidsdienst, ha ha ha ha
...zo heb ik het wel in mijn gedachten Jeffrey
...loop je voor jezelf een beetje op schema of valt het zwaar die laatste dagen...succes kerel !
.Ha, ha...zo heb ik het wel in mijn gedachten Jeffrey
...loop je voor jezelf een beetje op schema of valt het zwaar die laatste dagen...succes kerel !
.

Sinds gisteren begonnen met laden
Na de eerste 2 maaltijden voelde ik me weer redelijk lekker (6 dagen alleen vis en wat groente was echt vreselijk zwaar)
Ksta er beter voor dan 2 weken terug maar het gaat om het "moment supreme" natuurlijk.....
. Idd elke dag hetzelfde gaat op een gegeven moment zwaar worden maar weet zeker dat het zich Zondag gaat uitbetalen voor je.Top dit te horen kerel, weet zeker dat je lekker je weg gaat vinden in de
line up. Idd elke dag hetzelfde gaat op een gegeven moment zwaar worden maar weet zeker dat het zich Zondag gaat uitbetalen voor je.
) En dan ruim 2,5kg per dag 6 dagen lang weet je hoe ik me voelde

Het is niet zozeer het eenzijdige ervan. Maar het probleem zit hem eigenlijk in hetgeen dat ik geen koolvis lust (tijdens het bereiden hiervan ga ik al half over mijn nek qua lucht) En dan ruim 2,5kg per dag 6 dagen lang weet je hoe ik me voelde
Daarnaast alleen wat groente dus op een gegeven moment ben je leeg, helemaal leeg.......En dan voel je je echt slecht. En dan denk je ##%@^#$% ik moet nog 3 dagen
Maar goed alles voor het doel en dat is heel goed staan op de NK![]()
Mooi om te lezen dit, dat is toewijding
...ha, ha, ha koolvis...kerel ik lust helemaal geen vis...laat staan p.d. 2,5 kg
ga zelf altijd dan helemaal op eieren als ik diep ga maar dat is ook al zo'n ramp
.Het is niet zozeer het eenzijdige ervan. Maar het probleem zit hem eigenlijk in hetgeen dat ik geen koolvis lust (tijdens het bereiden hiervan ga ik al half over mijn nek qua lucht) En dan ruim 2,5kg per dag 6 dagen lang weet je hoe ik me voelde
Daarnaast alleen wat groente dus op een gegeven moment ben je leeg, helemaal leeg.......En dan voel je je echt slecht. En dan denk je ##%@^#$% ik moet nog 3 dagen
Maar goed alles voor het doel en dat is heel goed staan op de NK![]()
. Altijd weer tof om zo links en rechts daar wat contacten te leggen, shows te zien, nieuwe ontwikkelingen te volgen m.b.t. supp's en toestellen etc...
.
, een stuk of 30 supplementen merken, een 10 tal toestellen fabrikanten en een hoop andere bedrijven uit het circuit.
. Van Rich Gaspari een shitload aan supp's gekregen, toffe kerel...toen ik begon met deze sport, altijd als atleet in de top van de Mr.O.
Ook nog een shirt van Team Muscle Tech gekregen
...jammer voor hun,
.Klinkt goed zeg. Geloof direct dat je een top dag hebt gehad tussen al die BBers daar. Dat wordt nog lekker na genieten

. Maar wat ik ook tof vond was de ontmoeting met Rich Gaspari en Berry de Mey, de mannen van toen ik zelf net begon, maakten gewoon ook alle tijd en tof om wat info uit te wisselen.
he kerel hier een paar foto's van onze dag op de fiboAbsoluut !...wanneer maak je een babbeltje met 3 Mr.O's...vandaag gewoon op een dag. Maar wat ik ook tof vond was de ontmoeting met Rich Gaspari en Berry de Mey, de mannen van toen ik zelf net begon, maakten gewoon ook alle tijd en tof om wat info uit te wisselen.

he kerel hier een paar foto's van onze dag op de fibo
![]()
.
.[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
.
o.a. Green Bulge, White Blood, Gaba etc....er zijn weer wat plannen voor een klein filmpie dus ff die shape oplappen
.