Fitness Seller

Rocks road to world domination

ik heb al 200 gedl :trollface:

En, en??

• Topic Starter Topic Starter
fail..

wat zei ik je nou jonguh..

volgende x beter dan maareh

wat zei ik je nou jonguh..

volgende x beter dan maareh

geen fail op de 200 trouwens..

fail op 210

nee grapje fail op 180 :sad:

maar kan er wel meerdere oorzaken achter zoeken denk ik..

zit in de cut, nooit eerder met belt gedeadlift, train normaal altijd 's middags of 's avonds ipv 's morgens en heb er net 2 low carb dagen opzitten. ook deed ik de attempt zonder straps (mixed grip dus) terwijl ik eerst altijd wel met straps deadlifte

mss beter straps compleet weglaten met het oog op toekomstige pl wedstrijden?

Smoesjes, smoesjes, ik hoor alleen maar smoesjes..:o

:trollface:

laat je straps lekker thuis jonge, lekker mixed grip pakken metmagnesium als dat nodig is.

gewoon lekker doortrainen die 200 komt vanzelf wel man !!

tukkerpower toochh jwzzz

205 DL crew

umad?

geen fail op de 200 trouwens..

fail op 210

nee grapje fail op 180 :sad:

maar kan er wel meerdere oorzaken achter zoeken denk ik..

zit in de cut, nooit eerder met belt gedeadlift, train normaal altijd 's middags of 's avonds ipv 's morgens en heb er net 2 low carb dagen opzitten. ook deed ik de attempt zonder straps (mixed grip dus) terwijl ik eerst altijd wel met straps deadlifte

mss beter straps compleet weglaten met het oog op toekomstige pl wedstrijden?

ik zou straps weg laten. Ik heb nooit met straps gelift en heb nu ook totaal geen moeite met grip bij Deads.

wat ik denk dat de oorzaak is dat je een paar dagen geleden nog max effort gedeadlift heb. Deadlifts zijn echt zwaar voor je lichaam en duurt lang om van te herstellen. En dat kan meer dan een week duren..

205 DL crew

umad?

ik zou straps weg laten. Ik heb nooit met straps gelift en heb nu ook totaal geen moeite met grip bij Deads.

wat ik denk dat de oorzaak is dat je een paar dagen geleden nog max effort gedeadlift heb. Deadlifts zijn echt zwaar voor je lichaam en duurt lang om van te herstellen. En dat kan meer dan een week duren..

thanks voor je inbreng :)

205 DL crew

umad?

kank ook wah heb naar die 200 gewoon volgens schema gelift..

dusja, 1x70 1x180 1x190 en toen die 1x200 pas

mwee kom ik aan met me 170 squatterpatatter

ja jullie zijn allemaal supersterk

nu oprotten

---------- Toegevoegd om 18:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:57 ----------

training van vanmorgen toch nog maar ff loggen..

deadlift:

10x100 beltless met straps

3x140 met belt zonder straps

1x160 met belt zonder straps

1x180 fail met belt zonder straps

5x160 met belt met straps

squats:

10x60
3x90 met belt
4x90 met belt

leg press:

12x127
12x127
20x127

buik

30 minuten hiit

zal ik zo de 1x160 nog ff uploaden omdat het kan?

Jammer van die 200 man

:o

:(

Misschien niet echt slim aangezien die redenen (cut, pas geDL, low carb etc om dan te gaan maxen maargoed. Volgende keer beter :p

Ons advies een beetje negeren :mad:

Weet zeker dat je met wat practise en rust die 200kg wel over 2 weken kan trekken :)

Terug
Naar boven