MuscleMeat

Rocks road to world domination

nette deadlift bro

Lekker, lekker..pr's!!

Waarom straps?

lekkur bezug!

Prs en straks weer eet gains , goed vooruitzicht ! :)

• Topic Starter Topic Starter

Prs en straks weer eet gains , goed vooruitzicht ! :)

we komen er wel :)

vandaag met school rust metabolisme berekend met zo'n ademapparaat

rustmetabolisme: 1685 kcal per dag
meisje uit de klas van 55 kilo: 1800 nog iets

rip.

training:

ohp:
5x5x50

flat db press ipv bp:

2x10x20
5x30
5x32
5x34
5x36 (pr)
4x38 (pr)

incline db press
8x32
5x32
-

pendlay rows strict:

5x5x65

lat pulldowns

3x8x66

cgbp:

3x10x50

db curls

3x10x16

rip in piece goede meetapparatuur

rip in piece goede meetapparatuur

shh nu heb ik excuus om dikke strongman te worden..

training van vandaag was matig, trainde ook stuk later dan normaal dus daar zal reden liggen.
heb nieuwe riem gekocht, is ff wennen

was vandaag ook weer in mijn oude sportschool waar ik half jaar niet getraind heb ofzo maar sfeer is er altijd prachtig, echt oldschool sfeertje met vet leipe mensen.

squat met belt

10x50
5x70
1x95 riem zat niet goed
3x95 ging niet lekker
2x5x95 pittig

deadlift

5x70 mixed
5x110 mixed
3x150 mixed (dacht dat het 140 was)
0x170 (dacht dat het 160 was)
5x160 straps

klaar.

graag feedback op mijn trainingsschema en voedingsschema!!

voeding:

ontbijt

30 gram whey

125 gram penne met 100 gram tonijn uit zonnebloemolie

5 gram creatine

multivitamine

meal 2

preworkout

training

post workout

30 gram whey

125 gram penne met 100 gram tonijn uit zonnebloem olie

voor het slapen:

500 gram kwark met 30 gram whey

macro's: e/k/v: 270/415/56

training!!

maandag/donderdag

ohp 5x5
bp 5x5
incline db press 3x8-10
pendlay rows 5x5
lat pulldowns 3x8-10
tricep rope pushdowns of cgbp 3x8-10
db curls 3x8-10

dinsdag vrijdag

squat 3x5
deadlift 1x5
leg press 3x8-10

Mijn primaire doel is kracht en secundair massa, graag jullie feedback

oh en nog een vraagje. wanneer kan ik het beste een cheatday doen. op een trainingsdag of een niet trainingsdag?

Zou bij de trainingen wel ohp/bp switchen als 'main oefening' om optimaal te presteren, tenzij je de focus op ohp wil leggen.
Vind het persoonlijk sowieso fijner om verschillende oefeningen te pakken per ub dag, je hebt nu ook niks voor zijkant schouder bijvoorbeeld, heb je dat bewust gedaan?

Daarnaast vind ik je vetten aan de lage kant (dacht dat in tonijn altijd veel vet zat, ook al eet ik het nooit :o).
Misschien een optie om die whey na de training te vervangen door 1,5 lepel olijfolie voor wat hogere vetten?
Dan blijven je protons alsnog op 240 gram en vetten richting de 70 gram.
Of pleur wat eieren door je pasta heen, kan ook natuurlijk.

Zou zelf cheatday pakken op een trainingsdag vanwege hoger onderhoud, mits je niet compleet retarded gaat en de eiwitten links laat liggen.

Zou bij de trainingen wel ohp/bp switchen als 'main oefening' om optimaal te presteren, tenzij je de focus op ohp wil leggen.
Vind het persoonlijk sowieso fijner om verschillende oefeningen te pakken per ub dag, je hebt nu ook niks voor zijkant schouder bijvoorbeeld, heb je dat bewust gedaan?

Daarnaast vind ik je vetten aan de lage kant (dacht dat in tonijn altijd veel vet zat, ook al eet ik het nooit :o).
Misschien een optie om die whey na de training te vervangen door 1,5 lepel olijfolie voor wat hogere vetten?
Dan blijven je protons alsnog op 240 gram en vetten richting de 70 gram.
Of pleur wat eieren door je pasta heen, kan ook natuurlijk.

Zou zelf cheatday pakken op een trainingsdag vanwege hoger onderhoud, mits je niet compleet retarded gaat en de eiwitten links laat liggen.

thanks voor je inbreng bro :)

wil idd ff focus leggen op ohp. zou wel side raises kunnen toevoegen op zich maar ik wil sws 2 keer per week blijven overhead pressen en ub trainingen duren al vrij lang atm.. kan ook wel gewoon wat extra zonnebloemolie door de penne gooien op zich.

cheatday zou voor mij inhouden dat ik niet compleet retarded ga maar gewoon iets anders eet dan pasta. pepernoten bijvoorbeeld :o

Pepernoten als cheat?
Rocky please 100 gramma's pepernoten/day checking in.
Maar srs; vooral als je cheats gebaseerd zijn op veel carbs (pepernoten dus ook in this case), juist op trainingsdagen doen ;)

Snap idd dat je trainingen dan wat lang kunnen duren, maar je kunt ze in superset doen met db curls eventueel ;)
Weet ook niet hoeveel de zijkant van schouder aangesproken word bij OHP; het is een van me sterkste compounds relatief gezien, maar schouders blijven mini (zelfs met 2x p/w side raises) :(
Als je hier geen last van hebt dan zou ik die side raises ook weglaten :p

pepernoten voor de ekte gains

wat is een zijkant schouder voor een powerlifter

Waarom niet rijst? de GI van rijst ligt een stuk lager dan pasta, zo blijft je insuline spiegel wat "stabieler"

Toch wel true dedication, pasta met tonijn als ontbijt :roflol:

ik las ook ergens op et forum dat er een bepaalde stof in rauwe vis zit waar je mee moet uitkijken?

Pepernoten als cheat?
Rocky please 100 gramma's pepernoten/day checking in.
Maar srs; vooral als je cheats gebaseerd zijn op veel carbs (pepernoten dus ook in this case), juist op trainingsdagen doen ;)

Snap idd dat je trainingen dan wat lang kunnen duren, maar je kunt ze in superset doen met db curls eventueel ;)
Weet ook niet hoeveel de zijkant van schouder aangesproken word bij OHP; het is een van me sterkste compounds relatief gezien, maar schouders blijven mini (zelfs met 2x p/w side raises) :(
Als je hier geen last van hebt dan zou ik die side raises ook weglaten :p

als ik eenmaal pepernoten aan het eten ben kan ik niet meer stoppen.. :o

pepernoten voor de ekte gains

zie hierboven

wat is een zijkant schouder voor een powerlifter

hebben powerlifters geen schouders? :eek:

Waarom niet rijst? de GI van rijst ligt een stuk lager dan pasta, zo blijft je insuline spiegel wat "stabieler"

Toch wel true dedication, pasta met tonijn als ontbijt :roflol:

ik las ook ergens op et forum dat er een bepaalde stof in rauwe vis zit waar je mee moet uitkijken?

omdat rijst echt mijn strot uitkomt en ik pasta lekker vind..

kan echt alles eten als ontbijt :roflol:

tegenwoordig krijg je overal kanker van..

Terug
Naar boven