- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

).Zou bij de trainingen wel ohp/bp switchen als 'main oefening' om optimaal te presteren, tenzij je de focus op ohp wil leggen.
Vind het persoonlijk sowieso fijner om verschillende oefeningen te pakken per ub dag, je hebt nu ook niks voor zijkant schouder bijvoorbeeld, heb je dat bewust gedaan?
Daarnaast vind ik je vetten aan de lage kant (dacht dat in tonijn altijd veel vet zat, ook al eet ik het nooit).
Misschien een optie om die whey na de training te vervangen door 1,5 lepel olijfolie voor wat hogere vetten?
Dan blijven je protons alsnog op 240 gram en vetten richting de 70 gram.
Of pleur wat eieren door je pasta heen, kan ook natuurlijk.
Zou zelf cheatday pakken op een trainingsdag vanwege hoger onderhoud, mits je niet compleet retarded gaat en de eiwitten links laat liggen.

Pepernoten als cheat?
Rocky please 100 gramma's pepernoten/day checking in.
Maar srs; vooral als je cheats gebaseerd zijn op veel carbs (pepernoten dus ook in this case), juist op trainingsdagen doen
Snap idd dat je trainingen dan wat lang kunnen duren, maar je kunt ze in superset doen met db curls eventueel
Weet ook niet hoeveel de zijkant van schouder aangesproken word bij OHP; het is een van me sterkste compounds relatief gezien, maar schouders blijven mini (zelfs met 2x p/w side raises)
Als je hier geen last van hebt dan zou ik die side raises ook weglaten![]()

Waarom niet rijst? de GI van rijst ligt een stuk lager dan pasta, zo blijft je insuline spiegel wat "stabieler"
Toch wel true dedication, pasta met tonijn als ontbijt
ik las ook ergens op et forum dat er een bepaalde stof in rauwe vis zit waar je mee moet uitkijken?