Fitness Seller

Rocks road to world domination

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.584
ergens uit een kast een soort knee sleeve gevonden

squat

3x5x60

deadlift

3x5x110

:D je kon het niet laten he :)

• #1.586
ging redelijk pijnloos dus dacht why not :o

• #1.589
Het gewricht? Hoe komt dat, of geen idee?

gewricht was al een tijdje pijnlijk en heb toen een tijdje niet gesquat. gisteravond was het een paar uur na het trainen flink rood en warm. vanmorgen niet meer maar nog wel aardig dik en er zit vocht in (kan hem niet helemaal strekken)

gewricht was al een tijdje pijnlijk en heb toen een tijdje niet gesquat. gisteravond was het een paar uur na het trainen flink rood en warm. vanmorgen niet meer maar nog wel aardig dik en er zit vocht in (kan hem niet helemaal strekken)
Zou er wel maar voorzichting mee doen man, klinkt best ernstig eigenlijk

Dat is het niet man. Maat van me heeft ook last van z'n knieën en lijkt ook vocht in z'n knie te hebben, als ik wat hoor qua oplossing dan laat ik het weten :)

• #1.592
:(

• #1.593
slik nu 4maal daags paracetemol en doe 2/3 keer per dag 8 herhalingen een soort pistol squat met iets onder mijn hak en alleen de excentrische fase en enkel tot op het punt waar het nog vrij pijnloos gaat

training van vandaag:

overhead press
5x5x57,5 easy

reverse grip lp
3x8x64

bench press
4x6x65

1 arm db row
3x10x40

close grip bench press (eerste keer) niet paused
3x12x65

biceps

Hoow, een expert in de huis.
Ben wel enigzins bekend met zijn blessures ja :o of vind jij dat het verstandig is om door te trainen?

slik nu 4maal daags paracetemol en doe 2/3 keer per dag 8 herhalingen een soort pistol squat met iets onder mijn hak en alleen de excentrische fase en enkel tot op het punt waar het nog vrij pijnloos gaat training van vandaag: overhead press 5x5x57,5 easy reverse grip lp 3x8x64 bench press 4x6x65 1 arm db row 3x10x40 close grip bench press (eerste keer) niet paused 3x12x65 biceps

doortrainen op paracetamol gaat er echt niet voor zorgen dat je blessures verdwijnen :roflol:

• #1.595
Ben wel enigzins bekend met zijn blessures ja :o of vind jij dat het verstandig is om door te trainen? doortrainen op paracetamol gaat er echt niet voor zorgen dat je blessures verdwijnen :roflol:

paracetemol werd me aangeraden door de huisarts.

pistol squats zijn over het algemeen niet echt bevorderlijk voor knee health

• #1.598
pistol squats zijn over het algemeen niet echt bevorderlijk voor knee health

enkel de excentrische fase en met hak op een verhoging. niet lager gaan wanneer het pijnlijk wordt. werd me aangeraden door een fysio die ik wel vertrouw.

---------- Toegevoegd om 16:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:19 ----------

was sprake van een rode, warme opgezwollen knie. paracetemol was in dit geval beter dan ibuprofen om een reden die ik vergeten ben. diclofenac oid was ook nog een mogelijkheid

enkel de excentrische fase en met hak op een verhoging. niet lager gaan wanneer het pijnlijk wordt. werd me aangeraden door een fysio die ik wel vertrouw. ---------- Toegevoegd om 16:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:19 ---------- was sprake van een rode, warme opgezwollen knie. paracetemol was in dit geval beter dan ibuprofen om een reden die ik vergeten ben. diclofenac oid was ook nog een mogelijkheid
excentrisch word vaak aangeraden bij herstel omdat je dan minder druk zou leveren op je pezen en gewrichten, maar hoe voer je zon oefening alleen excentrisch uit?

EDIT: even pistol squats gegoogled, is wel mogelijk dan ja.

• #1.600
Terug
Naar boven