MuscleMeat

Rocks road to world domination

ja want ook echt iets doen is te veel moeite of te duur dus beter gewoon hurr durr paracetamol + rust aanraden

huisartsen not even once
Waarom heeft iedereen zo'n flut huisarts? De mijne durf ik echt alles toe te vertrouwen..die heeft ook werkelijk nog nooit iets verkeerds geconstateerd of voorgeschreven..

Waarom heeft iedereen zo'n flut huisarts? De mijne durf ik echt alles toe te vertrouwen..die heeft ook werkelijk nog nooit iets verkeerds geconstateerd of voorgeschreven..

bij mij is het 50/50

zit nog 1 iemand van de oude garde, en dat is echt een teringmongool. twee nieuwe dokters zijn wel goed.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.605
ga denk ik volgende week met smolov jr voor bench press beginnen. knie is toch nog verneukt dus kan net zo goed focus even op bp leggen denk ik

ga denk ik volgende week met smolov jr voor bench press beginnen. knie is toch nog verneukt dus kan net zo goed focus even op bp leggen denk ik

dat deed ik nu ook. nouja begon met heup problemen en nu doet knie niet lief.
zit nu in 3de week van smolov. het levert je vast wel wat bench gains op. techniek wordt vaak ook wel beter.

volume is gewoon veel waarna veel mensen erna een tijdje geen zin hebben in bench waardoor ze de gains weer verliezen. zin in benchen is bij mij nu ook al weg.

Ik ben door smolov benchen alleen maar leuker gaan vinden ???

• #1.610
hey dat deed ik ook bereid je voor op dikke technique en vertrouwens gains door die frequentie
nice
bench je nou nog geen 5x5x100? :( bijnasmolovjrvoorbenchpress crew tjekkin in
nee rip in blessures

dat deed ik nu ook. nouja begon met heup problemen en nu doet knie niet lief. zit nu in 3de week van smolov. het levert je vast wel wat bench gains op. techniek wordt vaak ook wel beter. volume is gewoon veel waarna veel mensen erna een tijdje geen zin hebben in bench waardoor ze de gains weer verliezen. zin in benchen is bij mij nu ook al weg.

Ik ben door smolov benchen alleen maar leuker gaan vinden ???

zolang ik gains maak zal ik niet klagen denk ik

heb overigens wel front delt pijn van cgbp van gister, hopelijk is dat maandag weg (eerste keer cgbp)

Is vast wel over dan, anders zou ik nog ff wachten met Smolov jr :roflol:

Denk dat t maandag wel weg is
Just datingsite

• #1.614
morgen ga ik beginnen met smolov jr voor bench press om eindelijk die bp gains te maken en omdat mijn knieen (ja meervoud, andere knie kut ook nu) toch moeten herstellen dus ik niet echt kan squatten.

ma wo vr en za dus smolov. zat te denken aan wat chin ups of pendlay rows als assist op diezelfde dagen en dinsdag nogmaals trainen om te deadliften en zaterdag een deadlift variatie erbij dus zoiets:

ma
smolov
chinups/pendlay

dinsdag:

deadlift
(licht) squatten?

woensdag:

smolov
chinup/ pendlay

vrijdag

smolov
chinup / pendlay

zaterdag
smolov
deadlift variatie
licht squatten?

en misschien nog wat armen pompen hier en daar

overhead press kan ik beter overslaan als ik smolov doe denk ik, niet?

Zou zelf dan woensdag de deadlift doen en zaterdag variant deadlift ivm extra dag herstel.
Of bijv dinsdag-vrijdag

• #1.616
Zou zelf dan woensdag de deadlift doen en zaterdag variant deadlift ivm extra dag herstel. Of bijv dinsdag-vrijdag

aye thanks, wordt dan wss woensdag - zaterdag

smolov jr benchpress week 1 training 1

bp
6x72,5
6x72,5
6x72,5
6x72,5
6x72,5
6x72,5

beetje kut want stang in sportschool heeft maar 1 zo'n ringetje op de bar en wil net iets closer dan dat ringetje met mijn vingers

bent over row

3x8x72,5

hammer grip pulldown

3x8x63

Wat

• #1.618
aan beide kanten van stang heb je zo'n ringetje om handpositie te bepalen zeg maar, als je daar binnen zit heb je niet echt meer een richtlijn zoals beide pinken of beide middelvingers op het ringetje ofzo, das niet goed voor mijn autisme

aan beide kanten van stang heb je zo'n ringetje om handpositie te bepalen zeg maar, als je daar binnen zit heb je niet echt meer een richtlijn zoals beide pinken of beide middelvingers op het ringetje ofzo, das niet goed voor mijn autisme
I know the feel, wij hebben 3 barbells die wel op de perfecte plek zo'n ringetje hebben en ik word gek als die alle 3 in gebruik zijn :P

werken met pink lengte oid ?

Terug
Naar boven