- Waardering
- 5.551
- Lengte
- 1m78
ja want ook echt iets doen is te veel moeite of te duur dus beter gewoon hurr durr paracetamol + rust aanraden
huisartsen not even once
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tenzij vrouwelijke huisarts(assistente)ja want ook echt iets doen is te veel moeite of te duur dus beter gewoon hurr durr paracetamol + rust aanraden
huisartsen not even once
Waarom heeft iedereen zo'n flut huisarts? De mijne durf ik echt alles toe te vertrouwen..die heeft ook werkelijk nog nooit iets verkeerds geconstateerd of voorgeschreven..ja want ook echt iets doen is te veel moeite of te duur dus beter gewoon hurr durr paracetamol + rust aanraden
huisartsen not even once
Waarom heeft iedereen zo'n flut huisarts? De mijne durf ik echt alles toe te vertrouwen..die heeft ook werkelijk nog nooit iets verkeerds geconstateerd of voorgeschreven..
ga denk ik volgende week met smolov jr voor bench press beginnen. knie is toch nog verneukt dus kan net zo goed focus even op bp leggen denk ik
ga denk ik volgende week met smolov jr voor bench press beginnen. knie is toch nog verneukt dus kan net zo goed focus even op bp leggen denk ik

nicehey dat deed ik ook bereid je voor op dikke technique en vertrouwens gains door die frequentie
nee rip in blessuresbench je nou nog geen 5x5x100?bijnasmolovjrvoorbenchpress crew tjekkin in
dat deed ik nu ook. nouja begon met heup problemen en nu doet knie niet lief. zit nu in 3de week van smolov. het levert je vast wel wat bench gains op. techniek wordt vaak ook wel beter. volume is gewoon veel waarna veel mensen erna een tijdje geen zin hebben in bench waardoor ze de gains weer verliezen. zin in benchen is bij mij nu ook al weg.
Ik ben door smolov benchen alleen maar leuker gaan vinden![]()

Zou zelf dan woensdag de deadlift doen en zaterdag variant deadlift ivm extra dag herstel. Of bijv dinsdag-vrijdag
aan beide kanten van stang heb je zo'n ringetje om handpositie te bepalen zeg maar, als je daar binnen zit heb je niet echt meer een richtlijn zoals beide pinken of beide middelvingers op het ringetje ofzo, das niet goed voor mijn autisme
I know the feel, wij hebben 3 barbells die wel op de perfecte plek zo'n ringetje hebben en ik word gek als die alle 3 in gebruik zijnaan beide kanten van stang heb je zo'n ringetje om handpositie te bepalen zeg maar, als je daar binnen zit heb je niet echt meer een richtlijn zoals beide pinken of beide middelvingers op het ringetje ofzo, das niet goed voor mijn autisme

aan beide kanten van stang heb je zo'n ringetje om handpositie te bepalen zeg maar, als je daar binnen zit heb je niet echt meer een richtlijn zoals beide pinken of beide middelvingers op het ringetje ofzo, das niet goed voor mijn autisme