Fitness Seller

Rocks road to world domination

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.621
Succes met bench Rock, benieuwd hoe de gains gaan.

• #1.625
Whaha..wat zijn we toch allemaal weer lekker autistisch! Ik moet er ook niet aan denken overigens om met verschillende 20kg schijven te werken..allemaal zelfde merk en zelfde bouwjaar!:mad:

• #1.627
Whaha..wat zijn we toch allemaal weer lekker autistisch! Ik moet er ook niet aan denken overigens om met verschillende 20kg schijven te werken..allemaal zelfde merk en zelfde bouwjaar!:mad:

precies dit ja haha

smolov week 1 training 2

squat

5x20
nopenopenope

bp

7x5x77,5

dl

3x5x110

geprobeerd een goede startpositie te vinden met rechte rug die ik ook kan behouden en kom uit op een bijina stiff legged dl.

Pijntjes bij squats?
Date al ingehaald btw :p

• #1.629
ja sticky en jij ook al of niet?

flink kut, wil weer squatten

Yess, alleen heb jij het een stuk erger dan ik.

Wat voor mij wel redelijk helpt is wanneer ik voor het squatten een paar minuten op een vrij zware weerstand ga fietsen zodat de quads al enigszins geactiveerd zijn.

Ik heb vgm ook patella, al zolang ik me kan herinneren tho :p

het is wel te hopen dat je een patella hebt ja

389377-the-sims-huehuehue-glitch.jpg

Bij mij hebben one legged excentric squats op een schuine blok enorm geholpen met mijn patella ebola

---------- Toegevoegd om 18:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:52 ----------

Yess, alleen heb jij het een stuk erger dan ik.

Wat voor mij wel redelijk helpt is wanneer ik voor het squatten een paar minuten op een vrij zware weerstand ga fietsen zodat de quads al enigszins geactiveerd zijn.

De kinesist van topsporters (Maesschalk of hoe schrijf je dat) heeft me eens verteld dat een crosstrainer velen malen beter is dan fietsen voor verrotte knieën, ik heb toen natuurlijk meteen eentje aangeschaft voor thuis :D en het heeft me imo wel geholpen

• #1.637
Bij mij hebben one legged excentric squats op een schuine blok enorm geholpen met mijn patella ebola ---------- Toegevoegd om 18:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:52 ---------- De kinesist van topsporters (Maesschalk of hoe schrijf je dat) heeft me eens verteld dat een crosstrainer velen malen beter is dan fietsen voor verrotte knieën, ik heb toen natuurlijk meteen eentje aangeschaft voor thuis :D en het heeft me imo wel geholpen

deze doe ik nu al een week of 2 1 of 2 maal daags maar het wil nog niet echt vlotten

• #1.639
godver ik ga stuk :roflol:

thanks man

hahaha :roflol:

Terug
Naar boven