XXL Nutrition

Rocks road to world domination

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.642
smolov week 1 training 3

benchpress

8x4x82,5 goed te doen wel

bent over rows

10x60
3x10x70

close grip pull ding

3x10

curls

8x16
6x20
6x20

curls loggen :trollface:

awww wat dottig
die curls
:trollface:

• #1.644
Solid lift imo

Nette lift

• #1.648
coolio, thanks

hopelijk kan ik dit doortrekken en over een tijdje ook 210 trekken met goeie techniek

Ziet er vrij soepel uit.

Mij ook, nu ik dat weet.

staat daar rechts nou iemand met zn bakje kip rijst en broccoli

Goeie lift!

• #1.655

thanks!

heb met wat professionele dbb'ers gesproken en wat geconcludeerd kan worden is dat dit een geforceerde startpositie is (zo voelde het ook) en ik er niet sterkin lijk. ik ga volgende week eens proberen met een lichte bolling te deadliften, en deze tijdens de lift niet erger te laten worden, dan zou het geen probleem zijn namelijk

thanks!

heb met wat professionele dbb'ers gesproken en wat geconcludeerd kan worden is dat dit een geforceerde startpositie is (zo voelde het ook) en ik er niet sterkin lijk. ik ga volgende week eens proberen met een lichte bolling te deadliften, en deze tijdens de lift niet erger te laten worden, dan zou het geen probleem zijn namelijk

Een lichte bolling zie je inderdaad wel vaker bij jongens van onze lengte. Het proberen waard lijkt me

wow, wel mooie lift!!

Nice DL :).
Oja, I'm in ^^.

• #1.660

thanks en welkom!

ik hoop dat mijn knie aids over 2 weken toch wel voldoende afgenomen is om te gaan beginnen met cutten want ik word die knie aids best wel zat. ook ga ik na de 2 weken smolov die ik nog moet beginnen met high frequency powerlifting (hier ga ik op cutten, en daarna wss weer op bulken)

Terug
Naar boven