SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nooit van Smolov gehoord..
Weer eens wat om me in te verdiepen.

Oh wait.. Ik ging Googelen en las "squat" en dan is het bij mij inderdaad al inderdaad een heeeele grote no-no

Hoelang blijven je handen "wit" als je er in knijpt? Als dat vrij lang duurt hou je gewoon wat vocht vast. Had dat na shizen ook door het zoutige eten daar.
Nooit van Smolov gehoord..
Weer eens wat om me in te verdiepen.
Oh wait.. Ik ging Googelen en las "squat" en dan is het bij mij inderdaad al inderdaad een heeeele grote no-no![]()

Lol, helaas niet.. Als gevolg van het vroegere overgewicht zeer slechte knieën. Kraakbeen op enkele plekken verdwenen en op andere plekken versleten. Slik om het resterende kraakbeen zo langzaam mogelijk verder te laten slijten glucosamine in combinatie met visolie. Geen kans op herstel. Uiteindelijk twee kunstknieën en daar kan ik het mee doen. Maar goed, daar denk ik nog niet eens aan. Zoek nu een manier waarop ik zo pijnloos mogelijk kan trainen en dat lukt vooralsnog goed. Ben al ontzettend blij dat mij verzekerd is dat ik door benen te trainen het niet erger kan maken dat het al is..

Lol, helaas niet.. Als gevolg van het vroegere overgewicht zeer slechte knieën. Kraakbeen op enkele plekken verdwenen en op andere plekken versleten. Slik om het resterende kraakbeen zo langzaam mogelijk verder te laten slijten glucosamine in combinatie met visolie. Geen kans op herstel. Uiteindelijk twee kunstknieën en daar kan ik het mee doen. Maar goed, daar denk ik nog niet eens aan. Zoek nu een manier waarop ik zo pijnloos mogelijk kan trainen en dat lukt vooralsnog goed. Ben al ontzettend blij dat mij verzekerd is dat ik door benen te trainen het niet erger kan maken dat het al is..![]()

Hoelang blijven je handen "wit" als je er in knijpt? Als dat vrij lang duurt hou je gewoon wat vocht vast. Had dat na shizen ook door het zoutige eten daar.

Ben ook begonnen met hardlopen, ik woog toen nog om en nabij 100 kg.. Weet ook zeker dat dit absoluut een bijdrage heeft gehad in hoe het er nu voorstaat.das kut.. heb er ook al over nagedacht of dat bij mij ook niet de oorzaak is aangezien ik ook best veel overgewicht heb gehad en toen ik ging afvallen ook veel ben gaan hardlopen hardlopen maakt meer kapot dan je lief is![]()
Ben ook begonnen met hardlopen, ik woog toen nog om en nabij 100 kg.. Weet ook zeker dat dit absoluut een bijdrage heeft gehad in hoe het er nu voorstaat.
Maar als ik het goed begrijp heb je zelf dus ook knieklachten?
Zou er toch proberen rekening mee te houden met oefeningen.. Misschien zijn er bepaalde dingen die het triggeren. Bij mij bijvoorbeeld squat en leg extension, zijn gewoon echt niet mogelijk. Lunges dan weer wel, terwijl je juist verwacht dat dit ook pijnlijk zou zijn..ja sinds kort eigenlijk (maand, 1,5 maand ofzo) daarvoor nooit last van gehad, maar het is best hardnekkig..
Zou er toch proberen rekening mee te houden met oefeningen.. Misschien zijn er bepaalde dingen die het triggeren. Bij mij bijvoorbeeld squat en leg extension, zijn gewoon echt niet mogelijk. Lunges dan weer wel, terwijl je juist verwacht dat dit ook pijnlijk zou zijn..
.Pijn heb ik altijd wel, alleen bij de leg extension is het niet te harden en kan ik enkele dagen niets meer, bij de rest is het gewoon gevoelig, af en toe pijnlijk
Een bezoekje aan de huisarts met een doorverwijzing naar orthopeed kan nooit kwaad!

ja sinds kort eigenlijk (maand, 1,5 maand ofzo) daarvoor nooit last van gehad, maar het is best hardnekkig..
Wat heeft iedereen toch met mijn zusje?
Heeft iemand dat filmpje nog?

ik heb m denk ik nog wel ergens. Net ff gekeken maar zag m niet meteen staan
wel een ander filmpje van een niet nader te noemen persoon met een ballon![]()

Hewattes, nu is mijn nieuwsgierigheid gewektik heb m denk ik nog wel ergens. Net ff gekeken maar zag m niet meteen staan wel een ander filmpje van een niet nader te noemen persoon met een ballon![]()

Hahaha, ojee, gevoelig punt blijkbaarsteek maar fijn in je reet dan, die nieuwsgierigheid van je.