XXL Nutrition

Rocks road to world domination

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.723
daar ben ik toch veel te stijf voor

smolov week 3 training 2

benchpress

7x5x85 easy

deadlift

3x3x165

leg press

4x10x120

kan iemand me een logische verklaring geven waarom mijn eerste rep bij deadliften altijd het zwaarst is?

• #1.725
Merk zelf ook altijd dat mijn laatste opwarmset al redelijk zwaar is, en dan de eerste rep tijdens mijn eerste werkset ook. Misschien toch elke keer even wennen aan het gewicht zodat je je lichaam erna goed op spanning kan zetten? Ik gis maar wat...

Zal iets te maken hebben met het ontbreken van een eccentrische fase voor de concentrische fase waardoor je er niet lekker in zit of iets van die strekking

eerste rep is bij mij ook altijd veel kutter dan de tweede

Merk zelf ook altijd dat mijn laatste opwarmset al redelijk zwaar is, en dan de eerste rep tijdens mijn eerste werkset ook. Misschien toch elke keer even wennen aan het gewicht zodat je je lichaam erna goed op spanning kan zetten? Ik gis maar wat...
Ook ik vind eerste rep van elke set altijd het zwaarst.
Heb zelf ook het idee dat het lichaam elke keer als het ware moeten "wennen" aan het gewicht wanneer je daarna als het ware bent voorbereid op de komen reps die met dat gewicht gaan komen.
Grote kans dat dit helemaal nergens op slaat, maar zo voelt het in ieder geval :o.

• #1.730
van pleurklaat klinkt wel logisch :p

idd...
wel herkenbaar

zal ik het dan nog een keer zeggen? -> Herkenbaar!

Hoe is het met je knie wolverine?

• #1.734
smolov week 3 training 3

bench press

8x4x90

bent over row

4x8x80

reverse grip lp

3x8

bicep curl

4x8x18

lekker hard

Laatst bewerkt:
stronk

4x18 bicep curl? Wie is hier nou de dildo, gij of ik?

ga ja maxen nu?

goede bench cyclus zo, mirin

Terug
Naar boven