- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Prima voor de hoge frequency, niet meteen full r*tard gaan
En dan... tijdens de deca nergens last van hebben om vervolgens erna weer overal last van te krijgen?
En dan... tijdens de deca nergens last van hebben om vervolgens erna weer overal last van te krijgen?

supp idd al glucosamine en chondroitine maar dat is niet tegen de pijn maar enkel ter preventie van verdere slijtage als ik het goed heb
supp idd al glucosamine en chondroitine maar dat is niet tegen de pijn maar enkel ter preventie van verdere slijtage als ik het goed heb

Glucosamine samen met visoliesupp idd al glucosamine en chondroitine maar dat is niet tegen de pijn maar enkel ter preventie van verdere slijtage als ik het goed heb
.En dan dus de combi met visolieGlucosamine is idd voor verdere slijtage (het smeert je gewrichten als je de tekst
.en wat doet de combi met visolie precies anders?
heb het wel liggen maar vergeet het altijd te suppen![]()
visolie houdt je gewrichten vetter ofzo?
eerlijk, ik neem zelf de combi en placebo of niet heb het idee dat wel wat doet, is voor mij goed genoeg voor die 5 euro per maand wat het kost.