MuscleMeat

Roelly Winklaar's road to the AC PRO

Damn! gaat goed zo te zien!

t*ring!!!! ziet er echt uber uit!!!! Ben echt zo benieuwd hoe hij het gaat doen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

teeering:D

Vooral echt een zieke dikte overal! Damn :D

Roelly_Quincy_%2871%29.jpg

Ik sta versteld, wordt dit ons nieuwe Hollands glorie?

Die aderen ook in de onderarmen, **** :D

ik ben een zeer grote Roellie fan, alleen jammer dat hij me altijd zo klein doet voelen :(

damn die triceps :eek:

Gisteren in Amsterdam geweest bij oma. Roelly en Quincy zouden er ook zijn voor de benen. Wat een spektakel, heerlijk. Ik heb foto's op toestel gezien van Roelly die zijn echt abnormaal!

Roelly zegt tegen Reus "Reus geef me een beetje?"
Reus zegt nee! "Werk er maar voor":D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:eek:

Terrrrinngggg.... SUPER !

flinke dikte op zijn rug viel me op

echt absurd hoe hij gegroeid is de laaste maanden .!

respect respect respect!

Ben benieuwd wanneer we hem op de Olympia zien.
over 2 á 3 jaar?

Ben benieuwd wanneer we hem op de Olympia zien.
over 2 á 3 jaar?

Ik denk eerlijk gezegt dat het niet eens zo lang zal duuren. hier en daar zijn er nog wel wat dingen die beter kunnen. En dan kan die zo mee draaien met de betere pro's, cutler heeft niet eens zo'n dikke triceps als hem.

Vind alleen zijn tattoe zijn fysiek wel minder maken.

Laatst bewerkt:
de ene foto is nog bruter dan de ander.

INSANE!!!
Wat een triceps!

Ik denk eerlijk gezegt dat het niet eens zo lang zal duuren. hier en daar zijn er nog wel wat dingen die beter kunnen. En dan kan die zo mee draaien met de betere pro's, cutler heeft niet eens zo'n dikke triceps als hem.

Vind alleen zijn tattoe zijn fysiek wel minder maken.

Tja, maar Roelly is op dit moment niet veel groter dan Dexter en Dexter leek op de Olympia op zijn rug poses klein tegen Jay.

Vind Roelly trouwens super vooruitgegaan.

Van wanneer zijn deze foto's?

Want als je ze hamstrings kijkt zie je deze toch niet en die zouden nu toch al wel licht moeten verschijnen.

Zet Roelly naast Phil Heath op de AC, ben echt benieuwd hoe dat eruit ziet. :cool:

Terug
Naar boven