AndroidHealthClinic

Roelly Winklaar's road to the AC PRO

roelly staat er goed bij. Al vrees ik net niet genoeg voor een top 6.

Ik vind ze Tan persoonlijk te donker, van vorig jaar was beter imo

Laatst bewerkt:
Heath is gewoon wauw.
Maar wat een gelul dat de rug niet goed is van Winklaar. Massa mag wat meer in de lats (traps en erectors zijn goed) maar de definitie is heel erg goed. Quads zijn ook goed maar de hams mogen wat meer massa hebben. Vreemd dat ik over dat laatste niks hoor.

Ik zet hem op 6 of 7e plek.

Laatst bewerkt:
Roelly zijn conditionering is top! Heeft nog behoorlijk wat punten om bij te trekken. Met name rug wijdte/dikte en benen.
Desalnietemin een vreselijk goede prestatie!

Qua droogheid staat Roelly er zo goed als perfect bij. Het enige wat ik bij de rug zou opmerken is de aftekening en dikte van de lats. Sommige mensen hebben dit genetisch wat meer, anderen wat minder. Sterkste groep is duidelijk de armen, die eigenlijk ook niet groter moeten worden.

wat ik niet snap is dat roelly zegt dat die 15 kg aan spier heeft gewonnen sinds vorige jaar...

maar vorige jaar woog roelly na het laden 108 kg en dit jaar 109 kg iemand explanation?

wat ik niet snap is dat roelly zegt dat die 15 kg aan spier heeft gewonnen sinds vorige jaar...

maar vorige jaar woog roelly na het laden 108 kg en dit jaar 109 kg iemand explanation?

Verschil tussen wedstrijd en offseason is 15kg, als je dan weer gaat dieeten gaat er makkelijk weer zoveel vanaf.

Heb het idee dat hij wat droger is, maar 15kg klopt idd niet.

1kg is vrijwel niets man. Hij is duidelijk vooruitgegaan vergelijken met vorige jaar. Minstens een kg of 5 droge massa verschil zeker weten.

Quincy is geëindigd op 5de plaats. Lees ik zojuist op ander fora

Roelly woog vorig jaar 102 en dit jaar 108.....

Ik zei eerder in dit topic dat Roelly 9e zou worden, volgens mij ga ik gelijk krijgen.......

Ik gok helemaal niets :D

Dit soort wedstrijden zijn zooo moeilijk te voorspellen..

Denk dat je met 7/8/9 wel aardig in de buurt zit.. Maarja ik zie het vannacht wel ;)

het wordt nog spannend.

Ze beginnen om 1 uur aan de routines. Heb begrepen dat er nog weinig vanaf plaats 6 vastligt.

Wie blijft allemaal op tot 1u om het te bekijken??

Terug
Naar boven