AndroidHealthClinic

Roelly Winklaar's road to the AC PRO

Geen top 6 voor Roelly,roelly is beter als rockel imo:(:mad:
Sukkels!

Jammer maar ik hoop dan tenminste 7.

Hoe leuk het ook zou zijn, Roelly was vandaag niet beter dan Ronny rockel

Vind hem er echt goed bijstaan hoor, misschien niet top 6 maar iig top 10, maar ja...

Ik snap ook niet waarom branch 3x de MM award heeft gewonnen, vind die van hem juist lelijk, zijn hele fysiek trouwens.

ronnie zal zich niet opzich gemak voele met al die n*gers om zich heen hijs de enige blanke lol

Mooie afstand voor Brain Cider..........

Wanneer komt de rest van de uitslag?

Roelly is zevende geworden, hartstikke goed resultaat, jammer dat hij de Phoenix Pro niet heeft gedaan, want die had ie gewoon gewonnen

hele mooie prestatie 7e plaats, als zijn rug beter was zou hij zeker binnen top 5 eindigen.
Maardie armen man, volgens mij had hij de beste armen van de podium,en wat een shape.
Qua shake pakt hij iedereen gewoon,ik wist wel dat hij goed was maar zo een shape had ik niet verwacht.
zoals Bob ook aangaf,Roelly heeft een prachtige toekomst.
Hij gaat toch ook nog een pro show draaien, daar pakt deze jonge een olympia ticket,geloof me!!

van harte gefeliciteerd met behaalde resultaat.

Mooi. OP basis van foto kon ie mss nog droger & borst voller. Maar waar aandachtspunten zijn, is er progressie dus well done Roelly!

Super gedaan zeg! prachtige routine. Roelly heeft echt een indruk achtergelaten.

Ik ben echt heel benieuwd hoe het gaat met hem de komende jaren, wanneer is de Autralian open dan? Dat zou toch wel bizar zijn als je, je zou kunnen plaatsten voor de MrO in je 1e prof jaar.

Nog 1-2 jaar buffelen en je zit bij de echte toppers als dit zo doorgaat :thumbs:

Top prestatie voor Roelly, zoals Rene zegt een jaartje of 2 verder massa opbouwen en gaat hij zeker bij de top horen!!!! vind hem nu al super progressie gemaakt te hebben

Terug
Naar boven