XXL Nutrition

Romulus' Men's Health prep

• Topic Starter Topic Starter
:roflol: dat denken ze allemaal, tot ze beginnen met cutten. Eens ze hun kilos en massa zien slinken gaat dat naar "ja maar ik ben toch liever buff!" en stoppen ze ermee.

Nog meer clichés?

Allesinds wel succes, al is je doel imo onmogelijk als natural. Ms als je er 10-15kg afdoet.

Ja je hebt gelijk het was een beetje simpel om te zeggen dat t "makkelijk" te halen is, maar ik vond de fotocover wel erg zwak. Ik weet ook inderdaad niet hoe mijn lichaam op een cut reageert.
Ik denk overigens dat zijn lichaam naturel wel te behalen is hoor.

---------- Toegevoegd om 15:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:07 ----------

Je hebt absoluut niks definitie in je armen en je hebt een buikje.

Sorry, maar 14% zit je nog ver van. Je komt er zelf wel achter :D

We zullen het houden op een veel te hoog vet% voor MH.

Je zult t zien in mn volgende foto's, en natuurlijk is mn vet% te hoog voor MH, maar dit blog is niet voor niks. Ik wil vooruitgang boeken en een deftig fysiek behalen. Ik heb maandenlang niks gedaan aan training, dan is het logisch dat ik er nog niet klaar voor ben, zowel dan zou ik wel hebben meegedaan met de laatste contest.

Ja je hebt gelijk het was een beetje simpel om te zeggen dat t "makkelijk" te halen is, maar ik vond de fotocover wel erg zwak. Ik weet ook inderdaad niet hoe mijn lichaam op een cut reageert.
Ik denk overigens dat zijn lichaam naturel wel te behalen is hoor.

zijn lichaam wel, al is dat vetpercentage voor veel mensen zeer moeilijk, de transformatie van jou lichaam naar hetzijne en op de stats die je post in een paar maand daarentegen...

heb je ooit al eens zo laag gecut? Het is echt een miserie voor de meeste mensen om dat laatste buikvet vanonder weg te krijgen, daar gaan kilo's massa aan verloren.

Als het enige motivatie voor je is, probeer mijn ongelijk te bewijzen :D

Laatst bewerkt:
zijn lichaam wel, al is dat vetpercentage voor veel mensen zeer moeilijk, de transformatie van jou lichaam naar hetzijne en op de stats die je post in een paar maand daarentegen...

heb je ooit al eens zo laag gecut? Het is echt een miserie voor de meeste mensen om dat laatste buikvet vanonder weg te krijgen, daar gaan kilo's massa aan verloren.

Als het enige motivatie voor je is, probeer mijn ongelijk te bewijzen :D

Nee zoals eerder vermeld, nog nooit gecut en weet nog niet hoe mijn lichaam erop zal reageren. Ik weet dat ik de lat hoog leg en dat het moeilijk zal worden. Maar ik heb vertrouwen in mezelf en hoop dat meer mensen me zullen volgen en me zullen motiveren en informeren, op die trollen na zijn we daarvoor op dit forum toch?
Als je nog tips hebt hoor ik ze graag.

Vanaf vandaag is mn echte MH begonnen, wat jullie hiervoor lazen was meer experimenteren met op welk niveau mijn lichaam zat. Ook was mijn voeding crap.

---------- Toegevoegd om 15:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:20 ----------

P.S. van die jongen op de foto's waren zn stats 78 kilo bij 1.78 als ik me niet vergis.

Ik denk dat je dr iets te makkelijk over denkt, maja succes iig:cool:

vind em hier aardig buff hoor:[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik vind hem niet buff. Maar zijn symmetrie is zéér goed en hij heeft geen achterlingende spiergroepen, en staat zeer droog, maar niet té droog. Daarom is hij volgens mij covermodel geworden.

Ik denk dat hier weinig mensen weten wat voor opoffering het is om op een dergelijk vetpercentage te komen is.

niet zeer droog? Kijk die zijkant van de buik man hij is ripped.
83kg bij 1.83 staat er in zijn profiel. Ik ga ervanuit dat hij dat woog op het moment van de shoot... 83kg bij pakweg 7% is gewoon heel knap en is al voor velen niet haalbaar

Ik vind hem daar ook goed fysiek hebben, vind deze foto veel beter dan zn cover. Dat dit moeilijk te behalen is betekent alleen niet dat ik het gelijk al opgeef.
Zometeen nieuwe training online.

Biceps+triceps
Double cable curls: 12x25, 12x30, 6x40, 8x35
Cable pushdown (rope): 12x25, 12x40, 10x45, 6x50
Preacher curls: 12x30, 6x50, 10x40, 8x45
Cable bent over tricep extension: 12x40, 10x50, 10x55, 8x65
Halve pullup in smith, voeten op bankje: 12x, 12x, 12x, 12x (allemaal lichaamsgewicht)
Dips op bankjes: 12x, 12x, 12x, 12x
Hammer curls: 10x18, 10x18, 10x18 (ging verassend slecht)
Dumbbell pullover: 12x24, 10x32, 10x40, 8x50

Laatst bewerkt:
Een paar dagen niks geschreven, was een beetje druk en voelde me niet goed. Gister ziek geweest dus slecht gegeten, merkte het vandaag een beetje in kracht. k heb gemerkt dat nu ik weer lekker op gang ben 4 keer per week trainen te weinig voelt en ik denk dat ik daar 5 keer van ga maken. Hier komen mijn trainingen.

Dinsdag Benen
10 mins fiets
Squat: stang, 12x40, 12x60, 12x80, 8x100
Seated calf raises: 12x45v 10x55, 8x65, 8x75, 8x85, 8x85, 7x105
Leg curling: 8x25, 8x30, 8x35
Leg press: 10x115, 10x155, 10x195, 8x225 (geen max)

Donderdag Rug:
Pullups wijd: 12x, 12x, 12x (lichaamsgewicht)
Halve pullup, bankje+smith stang: 12x, 12x, 12x (lichaamsgewicht)
Barbell row: 12x20, 10x40, 10x40
Shruggs: 12x26, 12x32, 12x40
Rowmachine: 12x25, 12x45, 10x65
Lateral deltoids machine: 12x20, 10x25, 8x30
Deadlift: 4x65, 4x75, 4x95, 4x110, 4x130 (geen max)

Zondag Borst:
Decline opdrukken, bankje+smith: 12x, 12x, 12x (lichaamsgewicht)
Dumbbell press: 12x24, 10x30, 8x34 (ging erg slecht)
Upper abdominal machine: 25x50, 25x50, 17x50 (50=max op machine)
Cable flies: 12x20, 12x30, 12x40, 12x45, 12x35 (kgs per kant, dus eigenlijk x2)
Abs met cable+rope: 20x70, 20x80, 15x82,5, 12x82,5 (=max op cablem.)
Chest press machine: 10x130, 8x170, 6x210, 8x130
Obliques: 12x10, 12x25, 12x30 (Voor links en rechts, dus eigenlijk 6x gedaan)
Incline chest pressmachine: 8x80, 7x100, 5x120

Laatst bewerkt:
Als ik mij niet vergis is dit trouwens ook een ex winnaar van de mens health contest
boxer_banner.jpg

Laatst bewerkt:
blijven werken ervoor:) zit potentieel in denk ik maar heb geduld;)

blijven werken ervoor:) zit potentieel in denk ik maar heb geduld;)

Bedankt, ik ben hard bezig. Ook deze foto's zijn best crap, want een foto maken met een mobiele telefoon is beetje k*t. Ik zal binnenkort iemand anders foto's laten maken zodat ik een pose kan doen. Ze waren alleen even om te laten zien dat ik (naar mijn mening) niet op 18% sta.

8x170 op de chestpress ?
terwijl je een barbell row heb van 10x40
dat begrijp ik effe niet

8x170 op de chestpress ?
terwijl je een barbell row heb van 10x40
dat begrijp ik effe niet

Chest press is een machine, waarbij ik rechtopzit en ik hou mn handen op eem andere manier (handpalmen naar binnen, knokkels vooruit). Barbell row voelde die dag niet zo lekker dus heb hem niet gemaxt.
Edit: meer dan 65 kilo zal mn max niet zijn met barbell row op een goede dag. Maar ik lieg in ieder geval niet over mn stats als je dat impliceert. Er zijn andere rugoefeningen waarbij ik wel heel veel gewicht pak, en mijn borst loop (qua) kracht naar mijn mening niet erg voor.

Laatst bewerkt:
Week1
Maandag: biceps + triceps
Dinsdag: rug + schouders en traps
Woensdag: benen + abs
Donderdag: biceps + triceps
Vrijdag: rust
Zaterdag: borst+abs
Zondag: rust

Week2
Maandag: bicep + triceps
Dinsdag: benen
Woensdag: borst+abs
Donderdag: rug + schouders en traps
Vrijdag: rust
Zaterdag: borst + abs
Zondag: rust

Mijn nieuwe trainingsschema waar ik per week 5 dagen train, 2 keer buikspieren en om de week 2 keer borst of armen.

Laatst bewerkt:
Als ik je een tip mag geven: bulk niet te hard als je op 6% wilt staan in oktober. Je zal de maanden hard nodig hebben wanneer je onder de 10-8% komt.

---------- Toegevoegd om 21:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:05 ----------

Wanneer is je planning om serieus hard te cutten?

Terug
Naar boven