XXL Nutrition

Romulus' Men's Health prep

• Topic Starter Topic Starter
Als ik je een tip mag geven: bulk niet te hard als je op 6% wilt staan in oktober. Je zal de maanden hard nodig hebben wanneer je onder de 10-8% komt.

---------- Toegevoegd om 21:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:05 ----------

Wanneer is je planning om serieus hard te cutten?

Ja 6% heb ik ook al afgeschreven het zal rond de 8% worden. Ik ben van plan 2 of 3 maanden voor de contest te beginnen met cutten. Moet alleen goed uitzoeken wanneer die is (ik gok over 6 tot 8 maanden). Ik ben een ecto dus kom moeilijk aan en hoger dan 12% kom ik normaal nooit. Dat ik 18% zou zijn is bullshit, ik zal het binnenkort weer laten meten.
Bedankt voor je tip, stel het op prijs.

--------------------------------------------------------------------
Heb gister crea gehaald waar ik altijd wel hard op ga dus hoop 86 kilo te behalen (ik woog gister 83 kilo) en daarna een mini cut in te zetten tot 10%.

Creatine van eas. Ik heb in het verleden wel eens creatine gehad van het huismerk van de tuinen (toen kende ik b&f nog niet :p) en die werkte totaal niet voor mij. Deze heb ik nu al meerdere keren geprobeerd en iedere keer wel 3 kilo erbij die er later niet meer af gingen wanneer ik stopte.

[Afbeelding niet meer beschikbaar] weet niet of dit mag of dat het onder reclame valt... Zo ja dan moet iemand mij daar even op attenderen.

Maandag: Biceps + Triceps
Halve pullups met smith+bankje: 12x 12x 12x
Tricep kickbacks: 12x5, 12x7, 10x9
Dumbbell curl: 10x16, 10x18, 7x20
Tricep cable pushdown one arm: 25x10, 12x20, 15x15
Barbell curl: 20x30, 15x40, 10x45, 20x30
Cable skullcruhers (plat liggend op grond): 25x17.5, 25x32.5, 20x47.5, 12x62.5, 8x72.5
Cable curls liggend: 20x35, 12x55, 12x50 (weet niet hoe deze oefening heet)

Dinsdag: Rug
Dubbele lat pully: 20x35, 12x50, 10x75, 6x80
Lat pulldown met deze
kroon-dubbele-handgreep.jpg
Shrugs in trapbar: 15x50, 12x70, 10x90
Seated row appraat: 12x30, 10x50, 8x70
Seated side raises/lateral deltoids: 10x6, 11x7, 8x6
One arm rows: 12x10, 12x18, 12x22
Staande barbell shoulder press achter nek: 12x20, 12x30, 10x40
Deadlift: 4x70, 4x90, 4x110

---------- Toegevoegd om 12:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:20 ----------

Ik moet vandaag benen trainen maar voel het nu wel in mn hamstrings dus misschien slimmer om de DL volgende keer bij de benendag te voegen.

Laatst bewerkt:
Idd de foto is op de voorkant is wat zwakjes, maar dit hebben ze bij men's health zo geshopt om een aggresieve uitstraling te voorkomen.Ze hebben ook een brush tool gebruikt om adertjes en lijnen weg te werken zodat het iets softer oogt en op de foto die is genomen voor de cover woog ik 88 met een vetpercentage van ongeveer 7 en idd deze fysiek is zeker naturel te behalen ik zal wel een foto posten met betere belichting.
(heb je iets om naar toe te werken) succes!

Idd de foto is op de voorkant is wat zwakjes, maar dit hebben ze bij men's health zo geshopt om een aggresieve uitstraling te voorkomen.Ze hebben ook een brush tool gebruikt om adertjes en lijnen weg te werken zodat het iets softer oogt en op de foto die is genomen voor de cover woog ik 88 met een vetpercentage van ongeveer 7 en idd deze fysiek is zeker naturel te behalen ik zal wel een foto posten met betere belichting.
(heb je iets om naar toe te werken) succes!

Hahaa grappig dat je reageert. Ik bedoelde het niet om je af te kraken he. Maar je zag er echt ripped uit op die eerdere foto dus ik vond de foto van de voorpagina wat minder, maaar dacht al dat ze zich meer op je gezicht gefocust hadden. Hoe je op die ene foto staat is momenteel mijn streeffysiek.
Bedankt voor je reactie man!

Laatst bewerkt:
Ja vond dit toevallig op google leek me wel leuk om te reageren,maar het draait bij mens health niet alleen om je lichaam he je moet ook uitstraling enzo hebben en een beetje mazzel denk ik.Je zult je nog gaan verbazen hoe getraind die gasten in het echt zijn!Je eetschema ziet er iig goed uit! Ik ben benieuwd of je het word man!
Succes!

Ja vond dit toevallig op google leek me wel leuk om te reageren,maar het draait bij mens health niet alleen om je lichaam he je moet ook uitstraling enzo hebben en een beetje mazzel denk ik.Je zult je nog gaan verbazen hoe getraind die gasten in het echt zijn!Je eetschema ziet er iig goed uit! Ik ben benieuwd of je het word man!
Succes!

Ja er zaten zeker goede fysieken bij en ik denk er ook niet te luchtig over. Er zaten ook een paar slechte fysieken bij (heb 1 van hun wel eens in het echt gezien) en ook goede fysieken die er niet doorheen kwamen. Maar vanaf het moment dat ik jouw tweede foto zag dacht ik al wel dat je zou winnen en anders die Fikret/Friket(?), alleen jammer dat ze je lijnen en aders weggehaald hebben, zal je zeker veel moeite hebben gekost om zo droog te staan.
Ik ben helaas wel zo lelijk als de nacht maar een ripped fysiek wil ik sowieso behalen. als ik dat behaald heb is mijn doel eigenlijk al bereikt. Natuurlijk wil ik de wedstrijd winnen maar door middel van dit log wil ik een (tijds)druk aan mezelf opleggen waardoor ik hoop meer gemotiveerd te zijn.

Laatst bewerkt:
Succes!

nice stats. filmpje van je pr's?

@romulus > good luck

tof om te volgen man! daar houden de vrouwtjes ook van natuurlijk he;)

als ik die foto's zie sta je no ongeveer net zo droog als mij, denk toch wel 13-14% hoor..
en als je van die creatine 3 kilo vast zou houden zou ik daar het hele jaar aan zitten;) gaat hem niet worden lijkt me, helaas!

anyways, succes en ik ga je volgen man!

ow ja en nog 1 ding de stemmen die je binnenkrijgt voor die contest staan helemaal los van de uitslag ik had er 40 ofzo en andere rond de 400 hahah!

ow ja en nog 1 ding de stemmen die je binnenkrijgt voor die contest staan helemaal los van de uitslag ik had er 40 ofzo en andere rond de 400 hahah!

nice stats man! staat in die MH ook wat uitgebreidere info over je trainingservaring, voeding en schema? dan misschien toch maar een keer dat blaadje op de kop tikken;)

nee staat weinig in alleen welke spiergroepen ik train en me cardio in het kort

Ik denk dat een krachttraining weinig zin heeft om neer te zetten , maar iig probeer ik (op dit moment) 3 setjes te maken van 8 tot 12 hh waarbij het belangrijk is om te falen dus je laatste hh heb je hulp nodig dus moet je een maatje hebben anders gaan er dooien vallen!Me indeling is als volgt:
maandag : borst ,triceps
dinsdag :voorkant benen ,kuiten, onderarmen
woensdag : off
donderdag :rug, biceps ,traps, schouders
vrijdag: achterkant, benen, buik

me cardio is als volgt:
100 meter sprint
dit sprint je en loopt rustig weer terug dit herhaal je 10 keer!
vervolgens 10 min uitlopen
dit doe je na je krachtraining of op vrij dagen min 4 keer per week

me voedingsschemais al volgt :
700 brinta met shake (whey isolaat)
930 2 keer bruin brood 100 gram kipfilet appel
1200 2 keer bruin brood pindakaas en banaan
1500 half blikje tonijn op water met yogonaise shake (all day protein)
1730 avondeten
2000 halve bak magere kwark en shake (night protein)

zo hoop dat het duidelijk is zo

Waarvoor moet er dan gestemd worden? Het doet mij in ieder geval wel goed omdat ik nie extreem veel mensen ken en niet wil gaan bedelen om votes.

---------- Toegevoegd om 18:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:40 ----------

Ohjah boys laat het topic niet te ver ontsporen voordat mn log gesloten wordt. Als jullie vragen aan Danny hebben vraag het hem dan via pm of vraag hem een log aan te maken.

Is puur voor reclame te maken

24yv6ub.jpg

Een hele oude foto, zoals jullie zien zijn mijn buikspieren genetisch helaas niet zo mooi.

goeie schouders had je daar, ook al is het niet geheel symmetrisch.
Ben je nu aan het cutten of bulken?
Als je aan het bulken bent vind ik dat je te weinig koolhydraten en vetten binnen krijgt

Terug
Naar boven