XXL Nutrition

Ronniej's Log : ecto boy met gel in hairs achterover haar matje boy met door vader betaald ralph lau

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Goed bezig,
Ain't nothing to do it, then to do it.:D

• Topic Starter Topic Starter
KABOEM !!!!!

beest in wording. doe je goed.

KABOEM !!!!!

beest in wording. doe je goed.

Thank you sir
salute.gif

Ik doe me best.

Is het nu al geleden van pagina 7 dat je gesquat hebt? Of lees ik erover :P anyways 5*110 is weer dik in orde! En UB gaat ook steed beter!! Doe zo voort ronniejjjj ( king , flauw :P ) xD

Is het nu al geleden van pagina 7 dat je gesquat hebt? Of lees ik erover :P anyways 5*110 is weer dik in orde! En UB gaat ook steed beter!! Doe zo voort ronniejjjj ( king , flauw :P ) xD

Ik had gistere op pagina 8, ook squats gedaan, begon met fronts. ( was 5*85 ) Kijk maar ;)
5*110 is wel prima ja, maar nog veeeeeel te weinig! UB gaat wel prima, ben wel tevreden over me schouders, borst is bagger maar dat komt wel als ik gewoon normaal door blijf gaan!

King ? Inderdaad ik ben Koning. haha

Nou het zou eigenlijk studeer tijd zijn, keek wat ik moest doen en dacht ''ja maar dat weet ik al :D'' Weer een saai onderwerp waar ik alles al over weet. Kan dus weer lekker veel skippen = meer tijd = sneller klaar = :hedbang:

Vandaag thuis borst trainen en borst thuis, altijd lastig!

Bench
50x5
55x5
60x5
62,5x5 - pr
50x7
Note: pr op me bench moet niet gekker worden. eindelijk vooruitgang in me slechtste compound :D dat maakt het ook wat leuker eindelijk!

incline press
20x10
Note: -1 serieus onmogelijk met die 10kg schijven.

incline fly's
17x8
19,5x8-pr
19,5x6-dan ook een pr

Skullcrushers
20x10
25x10
30x5-meteen erachter-25x6
25x8-meteen erachter-20x12
Note: Was klaar met banken en toen dacht ik ''hmmmm dat kunnen we ook gaan doen voor de triceps'' Heerlijk, vaker doen dus!

Gehele training ging lekkah lekkah. Aardig blij, zag in de spiegel al wat progressie en dat is mooi want ik moet over 2 weken even :sd: doen in oud-zuid. jacuzzi's en al die zooi :roflol:

Comments over training ? :D

U vraagt, wij draaien :P

toch erg mooi moet ik zeggen, je bench is ook best ok, mooie pr!

zo hoort het dan ook:D
elke training hoort een pr bij:cool:

Inderdaad en dat is nu mooi dat ik alles in een logje bijhoud, want als ik opeens geen PR schijn te hebben ga ik gewoon terug me hok in :o

Maar ik moet het niet te erg pushen, vooral niet met die skullcrushers
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Als dit gebeurt gaat mij :sd: gehalte er naar beneden namelijk.

u vraag spam, u krijgt spam ;)

Hahah geweldig. :o

edit//

Besloten dat we morgen gaan squatten, ookal heb ik morgen training en op vrijdag een wedstrijd en zaterdag ook een wedstrijd! Moet gebeuren! :D

edit2//

Ik had trouwens tijdens de basketball training rare steken onder in me hiel ? iemand ?

Laatst bewerkt:
U vraagt, wij draaien. Credit to sanca.

Spam ftw?

HOERRR :fuu:

zo start ik bij kwark ook altijd een rel

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven