MuscleMeat

Ronniej's Log : ecto boy met gel in hairs achterover haar matje boy met door vader betaald ralph lau

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Voelt niet lekker aan, gewoon 6 keer k*t. Zittend is die al wat chiller. Denk dat ik me Savickas press weer ga oppakken.
ik heb hem ook eens staand gedaan misschien dat je dat nog kunt herinneren in me log.
ik had me echt vergist in het gewicht, ik denk ik begin gewoon met 50KG, doe ik normaal op de seated, nou amahoela wat een scheit.

het heeft gesmaakt weer 'a la ron-boi!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.862
ik heb hem ook eens staand gedaan misschien dat je dat nog kunt herinneren in me log.
ik had me echt vergist in het gewicht, ik denk ik begin gewoon met 50KG, doe ik normaal op de seated, nou amahoela wat een scheit.

het heeft gesmaakt weer 'a la ron-boi!

Ja staand vind ik maar kudt! Volgende keer lekker zitten, is ook een meer natuurlijke positie voor mij. Liggen zou dan nog beter zijn, maar dat gaat lastig.

Nice dat het gesmaakt heeft. :D

It became a beauty :heart: hahahahah..

Welkom bij Chez Ron ***

Schuif aan en ga zitten, onze zeer aantrekkelijke serveersters komen U zo spoedig mogelijk bedienen

*zie serveersters*

Voorafje

Geen chocolade pannenkoeken, maar goed. Wat shit, werd even gek + familie op bezoek. Beetje lopen junken. Beetje gestress enzo. Past totaal niet bij me maar goed. Energie vretende neefje was er ook weer.

Hoofdgerecht

Standing Military press
50x6
-Stop
Wat een k*t oefening, nooit meer, wilde hem nog een kans geven -1

Upright rows
40x12
45x10
40x9
Note: Lekker pompen

Seated side raises
8x8
8x7
7x11
Note: Echt een chille oefening! Voel me schouders gaan als een gek

Retarded Anrold press 1 set for fun
22x6

Nagerecht
Wel oke gepompt, geen shrugs, no zin in. Vanaf morgen weer de draad goed oppakken, weer even normale voeding ipv ladingen loempia's en bitterballen. Ook geen last meer van energie vretende dingen. Weer verder met de road to 80kg and beyond.

Zo dames en heren hopelijk heeft het weer gesmaakt. Vergeet de rekening niet te betalen en het pepermuntje mee te nemen

:thumbup:
Veilig thuis,
Chez Ron***

Pure verveling

:roflol: hilarische shit dit. als je dit altijd doet, heb je er een extra lezer bij

• #2.865
Voelt niet lekker aan, gewoon 6 keer k*t. Zittend is die al wat chiller. Denk dat ik me Savickas press weer ga oppakken.

of gewoon zittend je savickas press doen;)

:heart:

Sir yes Sir

hihi

,maar goed opgemerkt hoor Keuning! Ga ik inderdaad doen.

---------- Toegevoegd om 22:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:19 ----------

:roflol: hilarische shit dit. als je dit altijd doet, heb je er een extra lezer bij

Naaah ik wil het af en toe wel eens wat anders aanpakken ja. Epic leven enzo.
Kijk dit komt vooral omdat mijn trainingen zo p*ssy-ass-b*ch-achtig zijn! Moet toch lezer trekken ( no homo )! Jeweet

Gaat lekker hierzo ronnie.
Geen MP? p*ssy ;)
Wat pak je als alternatief? zittend? of dumbbell drukken?

• #2.867
Gaat lekker hierzo ronnie.
Geen MP? p*ssy ;)
Wat pak je als alternatief? zittend? of dumbbell drukken?

Ik ga weer savickas press doen
En ik laat Sanca hem demonstreren! Ja dat doe ik gewoon :$

http://www.youtube.com/watch?v=r7IroJAYao4

Heb geen chains, leg hem steeds terug op de safetybars dan.

:thumbup:
Thanks man.

BTW /mini edit enzo

Waarom zittend ?

jay+and+kerry+cutler+sitting.jpg

Word je groot van, kijk cutler dan! BAM

Laatst bewerkt:
Toch nette training pik.
Geen achterkant schouders trouwens?

Owja.
Is deze update geïnspireerd door ons etentje met bepaalde dames?

• #2.869
Toch nette training pik.
Geen achterkant schouders trouwens?

Owja.
Is deze update geïnspireerd door ons etentje met bepaalde dames?

Als hun betalen wel ja.

Achterkant schouders mwahhh gewoon harde DB rows, mis toch nog massa dus valt niet op hihi

Lekker getraind ondanks wat tegenslagen!:D

lekker getraind weer zie ik!
maar waarom pak je die MP niet laag gewicht totdat je hem lekker vind?
ik vind het echt een chille oefening

ga zo door beest

• #2.872
Lekker getraind ondanks wat tegenslagen!:D

Die energie vretende dingen zijn soms echt killend, vooral voor mij want ik voer dus helemaal geen fl**ker uit. :roflol:

lekker getraind weer zie ik!
maar waarom pak je die MP niet laag gewicht totdat je hem lekker vind?
ik vind het echt een chille oefening

ga zo door beest

Ja kan ik doen, kijk wel even wat ik doe joh ;) Heb meestal een idee en dan komt er iets heel anders uit hahah.

Bedankt :thumbup:

• #2.873
Squats in a polo, just to keep the fans happy

Polo on : Check :thumbup:
Collar up : Check :thumbup:
Hair to the back : Check :thumbup:

Let's get it poppin'

Full squats
90x3
90x3
95x3
95x3
95x3
Note: Weer stuk sterker, gaat lekker weer. Knie feeling fine! Nice.

Front Squats - Parallel
60x10
60x10
60x10
Note: R.I.P. Quads 11jan. 2010
Holy ****, dat brande heeeeeeeeeeeerlijk :D

S-DL
70x10
80x10
80x10
Note: Naiz

Commentaar
+1 voor jack3d , zat echt in een heeeeerlijk groove, holy ****. Me benen conditie is ook een stuk verbeterd merkte ik, love it.
Ik ga nog niet met leg-curls/ext. beginnen, pas als ik een maandje zo lekker met me benen ben bezig geweest, merk toch dat die oefeningen de grootste aanslag op me knie'en plegen.

:wave:,
Much love and happiness,
Ron ''Kakker'' de Jong

and
Remember, Squats > School :thumbup:

naise naise, serieuze squats, de hele mikmak, squats,front squats, SLDL (hoe bevallen deze laatste 2)
en heb je ook een leg curl-ext machine thuis of wa?

ik zit aan de schijterij ;)

• #2.875
naise naise, serieuze squats, de hele mikmak, squats,front squats, SLDL (hoe bevallen deze laatste 2)
en heb je ook een leg curl-ext machine thuis of wa?

ik zit aan de schijterij ;)

Ja squats gaan eindelijk weer omhoog + eindelijk full :D! Erg blij mee. Ook dat me knie het uithoud hahaha.

Frontsquats -> HUGE FAN :heart: Voelde me Quads echt gaan als een gek. SDL, bevalt me ook erg goed, 2/3de keer dat ik hem doe, had wel 90kg nog kunnen pakken, maar wilde even zeker zijn van high reps. Volgende keer pak ik wel meer. Hams ****ed na die oefening, ook heerlijk.

Beide : :thumbup:
Ik pak me Frontsquats trouwens met crossedgrip. :)!

Schijterij : RPM ? hihi

Damn, iedereen begint hier blijkbaar met frontsquats. Misschien ze ook eens een kans geven.
Sterke training man!

Harde benen training man! Zelfs die "k*t-front-squats" meegepakt! Kon ik die ook maar:mad:

• #2.878
Damn, iedereen begint hier blijkbaar met frontsquats. Misschien ze ook eens een kans geven.
Sterke training man!

Thanks,
Ja die front altijd al gedaan, zijn echt heerlijk. Ben echt zo blij als een puppy dat ik ze weer kan doen haha.

Harde benen training man! Zelfs die "k*t-front-squats" meegepakt! Kon ik die ook maar:mad:

Thanks
:eyebrow:

Hoe pak jij ze dan als je ze doet? crossed-grip of clean-grip ? Crossed vind ik chiller, puur omdat me polsen niet soepel zijn, ook geen zin om ze eraan te laten wennen. Soepele polsen < Basketbal ! :thumbup:

netjes weer Ron die front zal ik ook es proberen ;)

• #2.880
netjes weer Ron die front zal ik ook es proberen ;)

Thanks Greet, zou ik doen, ik vind ze echt super hahah.
Dit ga ik morgen wel voelen.

Thuis zitten gaat dat worden denk ik, dus aan school :sad:! Moet even de draad weer oppakken, voel me echt pauper als ik niets heb gedaan aan school. ( moet je nagaan hoe pauper ik me voel :$ )

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven