AndroidHealthClinic

Ronniej's Log : ecto boy met gel in hairs achterover haar matje boy met door vader betaald ralph lau

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Thanks Greet, zou ik doen, ik vind ze echt super hahah.
Dit ga ik morgen wel voelen.

Thuis zitten gaat dat worden denk ik, dus aan school :sad:! Moet even de draad weer oppakken, voel me echt pauper als ik niets heb gedaan aan school. ( moet je nagaan hoe pauper ik me voel :$ )
Haha zou maar ff goed je best doen dan morgen anders zit je later net als ik hele dagen tussen de pleps:D

Wow nice, jij doet nu ook FSQ en SLDL voor de benen (naja eigenlijk doe ik de RDL variant). Valt er weer wat te vergelijken in tegenstelling tot al die vage shit die jij soms doet :p

Mooi werk trouwens, ik ga as donderdag ook 80kg doen voor high reps met RDL :)

front squats zijn chill, behalve als je een technogym p*ssy stang hebt die rolt...
failen op grip bij een quads oefening, super!

/\
thats me

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.887
Wow nice, jij doet nu ook FSQ en SLDL voor de benen (naja eigenlijk doe ik de RDL variant). Valt er weer wat te vergelijken in tegenstelling tot al die vage shit die jij soms doet :p

Mooi werk trouwens, ik ga as donderdag ook 80kg doen voor high reps met RDL :)

Mijn vage shit is the bom man :yaryl: hahaha
SLDL = :heart: Lekker high reps knallen, volgende keer wat zwaarder.

Zat echt een lekker tempo in de training!

front squats zijn chill, behalve als je een technogym p*ssy stang hebt die rolt...
failen op grip bij een quads oefening, super!

/\
thats me

:roflol: Geniaal. Fails zijn altijd nice.

Hoe kan je bar nou van je rollen, hij ligt toch gewoon in je ''schouders''. Leun je te ver voorover lijkt me. Ik kan ze namelijk ook gewoon doen zonder de bar vast te pakken :o

Hoe kan je bar nou van je rollen, hij ligt toch gewoon in je ''schouders''. Leun je te ver voorover lijkt me. Ik kan ze namelijk ook gewoon doen zonder de bar vast te pakken :o

Zoek een technogym barbell van 10kg, dan begrijp je het (we hebben geen andere, EPIC fail).

Ik f.squat heerlijk met die goeie ouwe technogym gay bar.

Crossgrip :)

Nee.

Lekkere training baas.
ik ga donderdag bij quad training ook maar eens Front Squat doen.
kijken hoe dat bevalt ;)

swagger = over 9000.

• #2.896
Lekkere training baas.
ik ga donderdag bij quad training ook maar eens Front Squat doen.
kijken hoe dat bevalt ;)

swagger = over 9000.

Thanks. Moet je doen :thumbup:!

Ik eindelijk volume op me benen, het is echt een wonder :rolleyes:!
Volume gaat met de training omhoog, DENK IK! Conditie gaat omhoog, dusja.

---------- Toegevoegd om 22:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:43 ----------

Whatthe**** heb je dan voor een verdoete barbell?
Non-rotatie barbells zijn zooo 1960.. :p

Heb ik ook niet hoor.

Kickin' it oldskool baby. That's how we roll.

Goeie squats man :D! Ik ben zelf niet zo'n fan van de front-squat, maar jij doet ze met mooie gewichten zie ik.

Heb je bij de SLDL er trouwens geen last van dat, wanneer je hoog in gewicht zit, je meer je onderrug aanspreekt ipv je hams?

• #2.898
Goeie squats man :D! Ik ben zelf niet zo'n fan van de front-squat, maar jij doet ze met mooie gewichten zie ik.

Heb je bij de SLDL er trouwens geen last van dat, wanneer je hoog in gewicht zit, je meer je onderrug aanspreekt ipv je hams?

Nou lekker pompen, moet er ook aan wennen, high reps met benen :o!

Nou verbaasde me eigenlijk inderdaad dat me onderrug niet echt kapot ging. Had inderdaad verwacht dat het echt kapot zou gaan, valt gelukkig mee bij mij. Ik heb er dus geen last van.

Nou lekker pompen, moet er ook aan wennen, high reps met benen :o!

Nou verbaasde me eigenlijk inderdaad dat me onderrug niet echt kapot ging. Had inderdaad verwacht dat het echt kapot zou gaan, valt gelukkig mee bij mij. Ik heb er dus geen last van.

Ok, dat is mooi inderdaad ^^. Dan ook vooral die hoge gewichten blijven gebruiken :thumbs:. SLDL blijft gewoon een super oefening voor je hams.

• #2.900
Ok, dat is mooi inderdaad ^^. Dan ook vooral die hoge gewichten blijven gebruiken :thumbs:. SLDL blijft gewoon een super oefening voor je hams.

Yes sir
salute.gif

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven